3 augustus 2025, 16:02:29

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Theetje

Hoi Cobie en Daan,

7 juni is niet zo ver weg meer, maar ik kan me indenken dat het voor jullie nog erg lang duurt. Als je ergens op wacht duurt het altijd lang. Ik begrijp natuurlijk ook dat Daan het vreselijk vind om een stoma te moeten dragen. Dat zijn zeker veranderingen in je leven die veel impact hebben. Hopelijk is het voor Daan tijdelijk, maar ja dat is afwachten. Daan zal best een behoorlijk zware operatie moeten ondergaan en dat zal jullie zeker niet in de koude kleren gaan zitten, maar jullie vechten je er zeker door heen. Ik wil jullie dan ook nogmaals alle sterkte van de de wereld toewensen.

Groetjes

Theetje

Andrea

Hoi Coby en Daan,

Ik hoop dat de tijd niet al te lang gaat duren tot het eindelijk 7 juni is. Ik hoop en wens echt dat jullie dit ook te boven komen en nog een lange tijd samen voor de boeg hebben.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Lique

Hoi Cobie,

Peter en ik wensen jullie ontzettend veel sterkte toe.
Het is zeker een heel moeilijke tijd, voor jullie allebei.

Sterkte. :-*

Cobie

Hoi allemaal.

Nou maandagmiddag word weer een middagje ziekenhuis.
Eerst moet ik om 13.00 uur een longfoto laten maken en om 13.30 uur bij de longarts komen. Ik hoop dat mijn longen niet verslechterd zijn. Maar dat kan hier in amersfoort.
Daarna moeten we naar Utrecht. Daar hebben we om 15.45 uur een afspraak met de radioloog voor Daan. Hij gaat uitleggen wat er gaat gebeuren met Daan en hoe vaak hij bestraalt moet worden. Ook mogen we hem vragen stellen, hij heeft er 45 minuten voor uitgetrokken. Eindelijk een arts die tijd heeft  ;). Daarna gaan ze de plek aftekenen waar Daan bestraalt gaat worden. Eindelijk gaan ze wat doen, je word gek van dat wachten. De dagen lijken wel weken te duren. Maar ze gaan beginnen eindelijk. Nou het weekend kan me niet snel genoeg voorbij gaan. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

demi

heel veel sterkte!!!!!!!!!!

veel liefs diana w :-*

Paul

Hoi Cobie,

Heel veel sterkte maandag jullie beiden.
Ik kan me voorstellen dat je wilt dat ze snel beginnen met de behandeling des te eerder is Daan weer beter.
Het is in elk geval fijn dat de arts wat tijd uittrekt dat gebeurd meestal niet.
Hopenlijk is alles snel achter de rug en kunnen jullie weer lekker van het leven genieten.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

allemaal veel sterkte toegewenst, hopelijk is deze ziekte snel overwonnen!

Maar, even en vraagje, wat is een stoma precies :-/
SDC

Cobie

Hoi Stijn.

Een stoma word ook wel zijuitgang genoemd. En om het even makkelijk uit te leggen aan jou. Er word dan een gaatje in de buikwand gemaakt heel laag in de buik. En daar word een stukje darm op aangesloten. En dan plak je op dat wondje op je buik een stomazakje, dit is een soort plastic zakje. En daar gaat dan je ontlasting in. En dat zakje moet je dan steeds verschonen. Ik hoop dat ik het je duidelijk heb kunnen uitleggen wat een stoma is.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Stijn dc

hoi

ja, ik snap het hoor. Ik vermoedde dat het zoiets was, maar ik wist het niet zeker. Nu begrijp ik het wel waarom ie dat niet echt leuk vind.

SDC

Irene

he Cobie en Daan,

Wat een zware dag staat er morgen voor jullie te achten, maar er wordt een begin gemakt zo kun je het ook zien. Fijn dat je weet dat de arts er tijd voor neemt; dat scheelt ook al de helft!!
ik wens jullie heel veel succes; ik denk aan jullie!!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Marianne

Hoi Daan en Cobie,

Beide heel veel sterkte morgen.
Ik wens jullie veel kracht toe.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Irene

HoiDaan en Cobie,
hoe is jullie zenuwslopende dag geweest?
groetjes, Irene

Cobie

Hoi Irene en de rest.

Nou met mij gaat alles zijn gangetje, mijn longen zijn niet verslechtert.
Daan krijgt 5 bestralingen en dat gaat donderdag beginnen.
Zijn prognoses zijn volgens de radioloog erg goed  :). Dit vertelde hij ons naar aanleiding van de papieren die hij van de chirurg heeft gekregen, en zijn eigen ervaring. De lymphklieren voelden niet opgezet aan, dus een goed teken.
Er is afgetekent waar hij bestraalt moet worden, dit doen ze op 3 plekken. Via zijn rug en de zijkanten van zijn lichaam.
Dus als dit achter de rug is gaan we voor 100% achter de operatie staan. Het is wel raar om zo`n sterke vent zo machteloos te zien. Zijn ziekte raakt mij meer als toen ik het kreeg. Maar we zijn er voor elkaar en dat is heeeeeeel erg belangrijk. We komen er wel.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Irene

Hoi Cobie en Daan,
Wat "fijn" (als je woorden al kunt gebruiken) dat het bij jouw verder geen verontrustend nieuws is gekomen en dat de behandeling bij Daan al zo snel kunnen beginnen! dat geeft eeen mens wer hoop, nietwaar? Verder klonk het positief; dus ga ervoor!!!
Ik denk aan jullie!
groetjes, irene

daan

Hoi Cobie en Daan,

Gelukkig zijn jouw longenniet verslechterd, jeetje bestralingen das niet niks hé. Nou ja gelukkig kunnen ze zo snel beginnen. En hopen dat het vooruitgaat. Ik vind het moeilijk om wat te zeggen.
Maar ik wil jullie wel heeeeelllll veel sterkte toewensen.

Dikke knuffel daantje