5 augustus 2025, 21:02:00

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Lieve

Hoi Cobie,

Alweer een zenuwslopende dag achter de rug!!!!!
Gelukkig zit het bij jouw allemaal goed en goed dat er zo positief over Daan z'n ziekte wordt gesproken. Snel behandelen is dan de boodschap. Ik hoop dat de bestraling een beetje meevalt, voor zover dit mogelijk is.
Jullie liefde is onverwoestbaar, daar ben ik zeker van, en daar kunnen jullie beide veel kracht uit putten!

Een dikke knuffel voor jouw en Daan
liefs, Lieve

Paul

Hoi Cobie en Daan,

Tot nu toe hoor je gelukkig alleen maar positieve berichten dat het er niet slecht uitziet dus laten we er vanuitgaan dat de artsen gelijk hebben en dat het allemaal weer snel voor elkaar is.
Heel veel sterkte nog met alle moeilijke dagen die jullie nog voor de boeg hebben.

Groetjes, Paul

moonwitch (diana)

Hoi Coby en Daan

Ik sluit me aan bij de andere, en ben blij voor je dat jouw longen gelukkig niet verslechterd zijn.
Daan ik ben blij voor je dat de artsen zo positief zijn.
Ik hoop dat de bestraling niet te zwaar wordt en dat ze na de bestraling gauw kunnen opereren.
Ik wens jullie beide veel sterkte toe.
Jullie liefde voor elkaar, maakt jullie samen sterkt.
Liefs diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Stijn dc

hoi

fijn dat alles goed gaat met jouw. Nu hopel dat de ziekte van daan heel positief evolueert, maar zoals alles er nu uitziet, het ziet er heel goed uit.

vee lsterkte

SDC

Irene

lieve Daan ( en Cobie)
Ik wens je (jullie) heeeeeeeeeel veeeeel succes morgen met de eerste behandeling!
ik denk aan jullie!
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Irene

He moppies,
hoe was het vandaag? Daan, hoe voel je je? heb je er last van of valt het mee?
ik hoor het wel!
liefs. irene

Cobie

Hallo allemaal.

Zo nu een paar dagen rust en vanaf dinsdag weer verder met de bestralingen. Maar het gaat nu opschieten. Daan voelt zich verder prima en dat is een goed teken. Ik kijk erg naar de operatie uit, dan is het gezwel tenminste weg. Gelukkig is het lekker weer en loop je ff makkelijker naar buiten. In de zon is alles mooier. Verder rommelen we maar wat raak.

Groetjes van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Paul

Hoi Daan en Cobie,

Wat fijn dat Daan zich prima voelt dat is inderdaad wel een goed teken.
En als dat gezwel weg is ben je inderdaad een stuk geruster meteen.
Maar gelukkig is de behandeling al begonnen en dat is al een fijn idee dan word het tenminste al wel tegengehouden.
Heel veel sterkte met alles.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

goed dat daan zich lekker voelt , zo heft ie wss de kracht om terug te vechten. Heel veel succes met de operatie!

DSC:D

Irene

A, fijn om te horen dat het zo goed gaat! We gaan met z'n allen voor de operatie!
groetjes, irene

Cobie

4 juni 2004, 22:32:02 #70 Last Edit: 6 juli 2004, 00:56:31 by lucky
Hallo Allemaal.

Nou hier weer ff wat van ons. Daan is vandaag opgenomen, en met weekend verlof weer thuis  :). Zondag moet hij om 14.30 uur weer in het ziekenhuis zijn. Maandag om 09.30 uur word hij dan geopereerd. Dit gaat ongeveer 3 uur duren. Dan zal ik wel geen nagels aan mijn vingers hebben. Na de operatie krijgt hij een slangetje in zijn rug met een pompje voor pijnbestrijding. En een catether voor zijn urine. Door een slangetje via zijn neus en keel krijgt hij vloeibaar voedsel. Dus voorlopig geen vlees, past niet door de slang. De kans op een tijdelijke stoma is heel groot. Dus dat is alweer erg fijn voor hem. Door de bestraling is Daan wel erg vermoeid, een veel voorkomend euvel. Maar dat maakt ons niet uit, als verder alles maar goed verloopt. Ik heb nog ff snel een gedicht gemaakt.

Lieve Daan
Mijn steile rots, en stevig anker.
Ook jij werd gegrepen door kanker.
Bijna 2 jaar na mij.
Sta ik nu aan jouw zij.
We moeten steeds maar flink zijn.
Maar onze harten doen erge pijn.
Ook dit gevecht gaan we samen aan.
We kunnen elkaar niet laten gaan.
Staan doen we zij aan zij.
Ik ben er voor jou net als jij voor mij.
En dit is geen praatje.
Je bent mijn beste maatje.
Regen wind en ijzige kou.
Lieve schat ik hou van jou.

Cobie.

Het is misschien wel een leuk idee om een kaartje te sturen naar Daan. En dan gewoon naar ons huis sturten dan neem ik het mee naar het ziekenhuis.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Speedy

Hoi Lieve Cobie en Daan,

Heel veel sterkte de komende tijd, we denken aan je.
En wat een mooi gedicht.
Schitterend.

Dikke knuf)))

Trudie

marianca.

Hallo Cobie en Daan,

Pffff,ik zit hier te janken.Zweet breekt uit...ik weet precies wat jullie allemaal meemaken.Is moeilijk om hier op te reageren,ik tril gewoon,maar ik doe het toch.Prachtig gedicht,pffff

Heeeeeeeeeeel veeeel sterkte in deze moeilijke tijd :-*.

groetjes
marianca

demi

hallo lieve daan en cobie

heel mooi en super lief gedicht!!
jullie liefde is supermooi!!!!

heel veel steun en liefde!!!!!!

diana w :-*

Irene

Lieve cobie en Daan,
ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!!!
Wat  een prachtgedicht Cobie!!
was er stil van!
Wij denken aan jullie!
dikke kus, fred en irene