3 augustus 2025, 01:27:17

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Ellen

Dat wordt een lang weekend. Wat een geduld moet je
beheersen.
Dat de uitslag maandag maar gunstig mag zijn.
Wat je tegenwoordig nog gunstig noemt zeg..... ::)
Veel plezier met de meeting.....
Gr.Ellen.

daan

Lieve Cobietje en Daan,

Ik lees dit bericht nu pas. Sorry sorry.
Ik vind het vreselijk voor jullie en jullie gaan een moeilijke periode tegemoet.
Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed gaat komen.
En geniet zaterdag als het lukt wel van de meeting, ff de gedachte ergens anders op.
ppppffffff wat een elende voor jullie beide zeg.
Eerst jij en nu daan.
Ik zal aan jullie denken.
Dikke knuffel Daantje.

Cobie

Hallo allemaal.

Na een gezellige meeting afgelopen zaterdag staan we nu weer met beide benen op de grond. Daan word op 7 juni geopereert. En een week voor de operatie moet hij bestraald worden. Uit onderzoek is gebleken dat deze behandeling minder risico geeft op terugkerende darmkanker. Dus dat is een fijn vooruitzicht. Er zijn wel wat vlekjes op zijn darm gezien en de arts weet niet zeker of dit wel of geen uitzaaiingen zijn  :-/. Dus dat moeten we afwachten , dat bekijken ze tijdens de operatie. Waarschijnlijk krijgt Daan een tijdelijke stoma. Dit vind hij vreselijk, dat kan ik me heel goed voorstellen. De chirurg hoopt dat hij de darm weer aan elkaar kan zetten. De kanker zit heel dicht bij zijn endeldarm  :-[.
Als dat niet mogelijk is krijgt hij een blijvende stoma.
Ik hoop voor hem dat hem dit bespaard blijft. Voor mij is hij er niks minder om. Mijn liefde voor Daan word alsmaar groter. Des temeer er gebeurt des te closer worden we  :).
Maar we gaan voor volledig herstel, ook al hebben we dit niet in de hand. Ik hoop dat alles maar snel achter de rug is en we weer een beetje normaal kunnen leven.

Groetjes van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Ellen

Hoi Cobie en Daan.

Dat is al snel zeg 7 juni. Nog een week of drie.
Dat het allemaal goed mag komen, daar gaan we voor.

Heel veel sterkte alvast.
Gr. Ellen.

Paul

Hoi Cobie en Daan,

Die darm kunnen ze vaak weer aan elkaar zetten inderdaad en dan is alles weer als vanouds.
Het klinkt in elk geval wel hoopvol dus ga ervoor zou ik inderdaad ook willen zeggen.
Ik wens jullie in elk geval erg veel sterkte toe in deze rotte tijd.

Groetjes, Paul

Speedy

Hoi Daan en Cobie,

Dit is zeker al snel zeg, nou gelukkig maar toch? Hoe sneller hoe beter hoor, dan zijn ze er tenminste op tijd bij ook moet je maar denken.
En wie weet, komt het met die darm ook wel goed en zet die arts het gelijk goed.
Ze kunnen toch al zoveel tegenwoordig.
En heel mooi gezegd hoor, dat jullie er alleen maar sterker van worden en meer van elkaar gaan houden.
Hou dit zeker vast en blijf erin geloven, ook dit zal goed komen.

Groetjes,
   Trudie

Lieve

Hoi Cobie en Daan,

Goed dat het al zo vlot kan, de operatie. Die vlekjes is even afwachten, en dat is zeker niet makkelijk. Maar zoals ik jullie ken gaan jullie daar geen doembeelden aan ophangen. De angst zal jullie zeker af en toe om het hart slaan, maar jullie liefde voor elkaar is zo sterk dat jullie die angst samen wel overwinnnen.
Wat moet dit voor Daan een opkikker zijn, het lezen van jouw woorden. Ik denk dat ze één ieder hier op het forum geraakt hebben, je voelt die liefde gewoon wanneer je ze leest.
Cobie en Daan, nog heel veel sterkte, en laat verder groeien en bloeien wat moet, jullie intense liefde voor elkaar!!!!!!

Groetjes, Lieve

Cobie

Hoi hoi.

Bedankt weer voor de lieve steunbetuigingen van jullie. Het is fijn om te weten dat er toch zoveel mensen met ons meeleven  :). Voor ons duren de drie weken echter heel lang, maar ook dat zullen we overbruggen. Het is voor mij fijn om op het forum over de ziekte van Daan te kunnen schrijven. Het lucht mij op. Daan is een binnenvetter en zal zijn gevoel niet zomaar blootgeven. Maar ik ken hem als mijn broekzak en weet wat er in hem omgaat. Hij zal ook altijd vragen, en is er nog gereageert op je verhaal? Dus hij waardeert de aandacht wel  ;).  Twee jaar geleden dacht ik oh shit ik ga dood ik heb kanker. Maar ik ben er nog steeds. Verleden jaar dacht ik oh shit ik ga mijn moeder verliezen, ook zei kreeg borstkanker. Ook haar mocht ik behouden. Nu mijn Daantje.
Ook al heb ik geen geloof, ik bid dat ik ook hem mag houden.
Daan en mijn moeder zijn de belangrijkste mensen in mijn leven. Maar ik neem aan dat ze ook nog heel lang in mijn leven blijven. Met de liefde die we voor elkaar voelen komen we een heel eind. En onze tijd is nog niet gekomen om naar boven te gaan.

Liefs Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Irene

Lieve Cobie en Daan,
Wat zijn jullie toch een geweldige sterke mensen!!! En fijn dat DAan zo snel (ook al is dat voor jullie gevoel niet zo) geopereerd kan worden; het zal niet gemakkelijk zijn; maar er wordt wat gedaan en dat is al een stap verder dan alleen maar afwachten!! Ik hoop dat het verder positief zal verlopen.
Ik denk aan jullie!!!
sterkte, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

moonwitch (diana)

Lieve Coby en Daan

Wat zijn 3 weken op een mensen leven, maar als je moet wachten, 3 weken, dan duren ze een mensenleven.
Hopelijk komt het allemaal goed.
In ieder geval wens ik jullie heel veel sterkte in deze dagen/weken.
Liefs diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Kolkkie

Hoi Cobie en Daan,

Veel sterkte de komende tijd. Drie weken lijkt dan idd erg lang.

Ik hoop dat alles positief uitvalt. Ik zal er heel erg hard voor duimen.

Groetjes +  :-*,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Anita1

;) wat heb ik veel bewondering voor jullie zeg!.dat kan ,en mag niet fout gaan.kop op allebei,en we denken aan jullie.heeeel veel sterkte van deze kant.gr anita

Mandy

Ooo wat wordt dat spannend zeg, ik zal voor jullie duimen en aan jullie denken. Het duurt gelukkig niet lang meer, maar wachten op iets duurt altijd te lang. Ik hoop dat hij goed te opereren is en dat ze alles in één keer weg kunnen halen, hij geen uitzaaiingen heeft en hopelijk is er geen stoma nodig, en zo wel, dan hoop ik dat het tijdelijk is. Het zal een zware tijd worden, veel sterkte!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi Cobie en Daan,

Gelukkig kan er nog wat aangedaan worden. Het zal geen fijne tijd zijn maar het positieve is in iedergeval dat ze nog wat voor Daan kunnen doen.
Een troost, alle dingen gebeuren in 3e zeggen ze weleens. Cobie en haar moeder zijn erdoor gekomen dus Daan moet het ook redden.
Heel veel sterkte de komende tijd want het zal reuze zwaar worden.
We leven met jullie mee en proberen zo de last een beetje minder zwaar te maken.

Nogmaals veel sterkte !

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

demi

hallo lieve daan en cobie

heel veel sterkte in deze zeer moeilijke tijd!!!!!!
ik duim voor jullie....
veel liefs  :-*

diana w