nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Cobie

4 mei 2004, 22:31:00 Last Edit: 4 mei 2004, 22:38:38 by Angelique
Hallo allemaal.

In overleg met Daan hebben we besloten dit toch op het forum te zetten. Zoals jullie weten is Daan mijn grote steun en toeverlaat. Maar het noodlot heeft wederom toegeslagen  :'(. Vandaag hebben we te horen gekregen dat Daan darmkanker heeft  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(. En hij zal in de tweede helft van mei geopereert worden. Wel heeft hij besloten om op 15 mei toch bij de meeting te zijn. Hij weet dat ik hier heel erg naar uit heb gekeken. Maar alles hing van de onderzoeken af, zeker is dat hij naar 15 mei opgenomen word. En daarom komen wij toch naar de meeting. Voor mij is dit een welkome afleiding, omdat ik nog spanning genoeg krijg. Ik hoop dat hij er zich net zo doorheen slaat als ik 2 jaar terug. Toen kreeg ik kanker. We blijven positief en hopen op herstel.
Daan ik hou van je en vecht voor je herstel.

Een verdrietige Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Tara

4 mei 2004, 22:32:39 #1 Last Edit: 4 mei 2004, 22:38:56 by Angelique
Hoi Cobie,

jee meid wat erg zeg :-(. Ik hoop echt voor je mee dat het weer goedkomt met Daan, echt waar, als je deze ellende moet meemaken ... Jee, kop op hoor ...

Groetjes, Tara

Suzanne

4 mei 2004, 22:35:36 #2 Last Edit: 4 mei 2004, 22:39:05 by Angelique
Hoi Daan en Cobie,

Ik vind dit ontzettend rot voor jullie, om zulk slecht nieuws te ontvangen. Ik wil jullie hierbij heel veel sterkte toewensen met de komende tijd. En ik hoop dat het allemaal goed komt voor jullie.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

Sjeesus...ik zit hier met mijn mond vol tanden...ik heb er geen woorden voor. Wat erg! :o
Sommige mensen krijgen alles op hun dak hé. :-/
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe en ik hoop dat Daan ook deze nare ziekte weet te overwinnen.
Tegenwoordig overleven steeds meer mensen het en hij is nog te opereren dus dat is wel goed nieuws natuurlijk. :)
Blijf positief en ik vind het hartstikke tof dat jullie volgende week toch naar de meeting komen, top! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Jeetje Cobie en Daan zeg! Dit is niet niks zeg, ik schrik er wel behoorlijk van.
Heeft Daan al onderzoeken gehad, hoe ver het is ed?

Ik vind het wel ontzettend goed dat jullie alsnog op de meeting komen, het zal jullie hopelijk heel goed doen, om een leuke dag te hebben, zonder zorgen, en zonder het verdriet.

We willen jullie wel heel veel sterkte wensen, we hopen dat het allemaal goed gaat, en we willen jullie natuurlijk ook steunen. helaas is dat altijd makkelijker gezegd als gedaan, maar Cobie, jij bent zeker al een hele steun voor Daan, jij weet ook precies wat hij meemaakt, en jullie zullen er met jullie 2en het beste over kunnen praten.
Heel veel sterkte jullie beide.

Dikke knuffel en kuzzies Peter en Lique

Stijn dc

hoi

wat een ongelofelijk :censuur nieuws zeg. Dit is echt wel... Ik hoop dat je veel steun vind bij elkaar in deze moeilijk tijd, en vooral positief blijven denken. Is darmkanker makkelijk te genezen? Of zit ik fout. Nu goed, hou dit in je hoofd, veel kankerpatienten slaan zich er door!!. Net zoals jij!

VEel sterkte.

SDC

Cobie

Hallo Allemaal.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en lieve woorden.
Daan heeft al verschillende onderzoeken gehad. Op 13 mei krijgt hij nog een CT scan. En op 17 mei moeten we bij de chirurg komen. Het is nog niet zeker of hij een chemokuur of bestraling moet krijgen. Ook weten ze nog niet of hij een tijdelijke stoma moet. Hopelijk horen we dit 17 mei. Of ze laten het van de operatie afhangen. Zover we nu weten zijn er geen uitzaaiingen. Ik hoop dat alles goed komt. Vaak heb ik voor de grap gezegt, als ik moet kiezen tussen mijn valkjes en Daan dan gaat Daan eruit. Maar ik ben zo bang om hem te verliezen, dat is met geen pen te beschrijven. Maar we blijven samen knokken om dit ook te overwinnen. En het zal ons lukken ook.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Speedy

Hallo lieve Daan en Cobie,

Wat een vreselijk nieuws is dit.
Nogal logisch dat we al een tijdje niks meer gehoord hebben van je, en ik vond het al zo vreemd dat bij de meeting jullie namen nog niet bij de mensen stonden die zeker weten meegingen.
Nu kon het ook zo zijn dat jouw gezondheid het liet afweten, maar dit had ik natuurlijk  nooit gedacht.
Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe.
En kop op..vecht ervoor!!!

Dikke kus van ons allemaal.

Trudie en Rob en de meiden.

Raikiri

Hallo lieve Daan en Cobie,

Jee wat erg zeg :o :'( geen wonder dat ik je de laatste tijd steeds minder op het forum heb gezien... Ik wens je heeeeeeeeeeeeeelllllll veel sterkte toe! :-* :-* :-* :-*

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Marianne

Hallo Cobie en Daan,

Bah, wat vervelend nieuws.
Ik wens jullie beide heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Annouschka

Hoi,

ook ik wil jullie veel sterkte toewensen, dit is niet niks zeg, heel erg hoor vind ik het.  Maar volgens mij staat de wetenschap al redelijk ver in het genezen van kanker en als er nog geen uitzaaiingen zijn, dan is dat ook positief.  Jullie waren er dus wel op tijd bij, bij mijn vader waren we er te laat bij maar dat was dan ook longkanker en dat is ruim 12 jaar geleden.  Ik weet wat voor een strijd een kankerpatiënt tegemoet gaat en ik weet dat het een harde is maar heb ook al zeer veel mensen zien genezen van deze oneerlijke ziekte en ik geloof dat jullie er samen wel zullen doorslaan.

Nogmaals heel veel sterkte toegewenst van Annouschka, Chewy, Yoda, Solo en Yabba.

Marianne

Voor Daan en Cobie,

Ik vond een mooi gedicht:

De dagen zijn lang
en vol onzekerheid
Het verdriet zo aanwezig
kilte raken je niet kwijt

Het is een harde weg
die jullie  nu allen belopen
Dat jij dit gaat overwinnen
kunnen we  enkel blijven hopen

Elke dag blijf ik hopen
en bid ik even voor jou
Je bent voor Cobie heel speciaal
jou kanker gaf verwarring, zoveel kou

Met zijn allen staan we hand in hand
om zo vaak even aan je te denken
En je alle kracht en steun
in deze moeilijke periode te schenken


Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

luukluuk

Hoi Coby en Daan
ik ken jullie wel niet ,maar ik wil jullie toch ook heel veel sterkte wensen ,de komende tijd ,
gr Margot

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat een verschrikkelijk nieuws is dit zeg. Ik weet ff niet wat ik moet zeggen.

Ik wens jou en Daan ontzettend veel sterkte toe in de komende tijd.

Groetjes +  :-*,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Lieve Cobie en Daan.

Ik ben met stomheid geslagen. Wat een rotnieuws hebben
jullie te verstouwen.
In alle vertrouwen dat het weer goed gaat komen wens
ik jullie alle sterkte de komende tijd.

Groetjes Ellen.