nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Cobie

Lieve Mensen.

Ook namens Daan wil ik jullie uit de grond van mijn hart bedanken. Jullie lieve woorden doen ons heel erg goed. Het is fijn om te weten dat er zoveel mensen met ons meeleven.
Ook mensen van de site die we niet kennen. En inderdaad ben ik om deze reden een poosje niet op het forum geweest.
We moeten nog een lange weg gaan, maar ook deze weg zullen wij samen lopen. En ik hoop dat ik Daan net zoveel steun kan geven als hij mij heeft gegeven, toen ik 2 jaar terug kanker kreeg. Maar samen staan we sterk en kunnen we elke storm doorstaan. Beetle zal voor mij wel weer overuren moeten draaien. En de rest van de valkjes hebben gelukkig ook hele geduldige valkenoortjes.
Marianne bedankt voor het prachtige gedicht, de tranen lopen over mijn wangen als ik dat lees.
Maar ondanks alle ellende verheugen wij ons toch op de meeting. Grotendeels doet Daan dit voor mij, de schat.
Bedankt lieve valkenvrienden voor de enorme grote steun.

Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Paul

Hoi Cobie en Daan,

Wat een verschrikkelijk bericht om dit nu weer te lezen.
Net nu je overal daarheen bent lijkt het weer opnieuw te beginnen :-(
Maar met elkaars steun kom je er zeker wel weer doorheen door deze rotperiode en is hopenlijk alles snel weer in orde.
Heel erg fijn dat jullie ook naar de meeting komen dat is in elk geval toch een supergezellige dag en dat hebben jullie zeker nodig.
Heel veel sterkte en ik duim zeker voor Daan dat die rotziekte snel weer weg is.

Groetjes, Paul

moonwitch (diana)

Lieve Coby en Daan

Ik ben niet zo goed met woorden, maar ik wil jullie wel heel veel sterkte toe wensen in deze ozo moeilijke tijd.
Ik hoop dat alles weer goed komt en zoals zovelen schrijven, de wetenschap is al weer een stuk verder ontwikkeld en er zijn steeds betere middelen om ca patienten te helpen.
In ieder geval geniet van de meeting en heel veel sterkte daarna.
Veel liefs diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Theetje

Hoi Cobie en Daan,

Jeetje mensen wat een ellende zeg. Tja het is moeilijk om iets te zeggen. Zoals een aantal mensen wel weten hebben wij begin dit jaar hetzelfde meegemaakt met mijn vader. Daar werd ook darmkanker geconstateerd. Bij een operatie kwamen ze het toevallig tegen. Klaar ben je met zulk nieuws. Hij was er op tijd bij en is "genezen". Hij heeft nu ook een stoma. Ik begrijp dus heel goed wat jullie nu doormaken. De onzekerheid, de angst van het verliezen en alle andere dingen waar je over gaat piekeren. Ik wil jullie dan ook alle sterkte van de wereld wensen en alhoewel ik jullie nog maar 1 keer in levende lijve heb ontmoet weet ik zeker dat jullie elkaar er door heen helpen.

Dikke knuf van Theetje



Inger m

Hoi Cobie en Daan,
Wat een vreselijk bericht! Ik wens jullie de komende tijd heel veel sterkte toe in deze periode!
In iedergeval vast een leuke meeting in het vooruitzicht!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Andrea

Hoi Cobie en Daan,

Wat een rot nieuws.
Ik hoop dat de kanker te genezen is en dat jullie samen de kracht hebben dit te doorstaan.
Ik heb het vorig jaar met mijn oom meegemaakt. Hij had leverkanker, maar hem konden ze niet meer helpen.
Helaas heb je er zelf helemaal niks over te zeggen. Maar er is ook een andere zijde dat het geen einde hoeft te zijn en dat het te genezen is. Daar moet je van uit blijven gaan. Ik wens jullie veel sterkte,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

VaLKPaRKieTJe

Hey Cobie en Daan,

Jeetje zeg... ik wordt er sprakeloos van dit te moeten lezen, ik had veel verwacht, maar dit.... :(
Ik hoop dat het allemaal goed mag verlopen, en ik zal jullie steunen, net zoals ik met Chico deed toen hij op het randje van de dood balanceerde, zal ik jullie blijven steunen.

Hopelijk blijven die uitzaaiïngen ook uit, dat zou de situatie waarschijnlijk alleen maar verergeren.
Toch goed van jullie om naar de meeting te komen, en Daan, laat je niet kisten he.

Groetjes, namens de hele boel hier, en heel veel sterkte, Mariette

Irene

Lieve Cobie en Daan,

...jeetje; ik ben er stil van. wat is het toch oneerlijk dat zulke lieve mensen als jullie met zoveel narigheid worden geconfronteerd!!!!Nu breekt de vervelende periode voor jullie aan van afwachten en onderzoeken. Ik zal aan jullie denken en wens jullie enorm veel sterkte!!!!
Liefs, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


anika_en_spirit

Hoi Cobie en Daan,

Hè bah, wat een :censuur nieuws weer zeg.
Je word er stil van...
Kanker is tegenwoordig gelukkig al best wel goed te behandelen en al veel mensen zijn jullie voor gegaan.
En ik weet zeker dat ook jullie je erdoor heen zullen slaan!!
Lieve Daan en Cobie, ik wens jullie echt heel veel sterkte de komende tijd!!

dikke -xx- Anika & Spirit
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


demi

hallo lieve cobie en daan


heel veel sterkte in deze :censuur tijd echt ik leef met jullie mee!!!! ik denk aan jullie....


veel liefs diana w

Cobie

Hoi allemaal.

Fijn hoor hoe jullie meeleven met ons. Het doet ons echt goed. We hopen dat alles maar snel achter de rug is, en we weer de zon kunnen zien schijnen. Wel is de meeting een leuk vooruitzicht. Heerlijk een dag uit en je gedachten even verzetten. Maar als er iemand iets wil weten vraag het dan gerust aan ons. Dat vinden wij alleen maar fijn en het is beter dan dat mensen je zielig gaan behandelen. Mijn hart doet zeer als ik naar Daan kijk, dan denk ik waarom hij?
Maar wat op je pad komt moet je dragen, dus wij ook. En met de steun die we van jullie krijgen gaat dat zeker lukken.
Het ene kruis is zwaarder dan het andere, maar dragen doen Daan en ik het samen. We gaan voor herstel.

Knuffel van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Cobie

Hallo Allemaal.

Daan is vandaag in de scanner geweest. Maandag krijgen we daar de uitslag van. Er is gekeken tot hoever de kanker zit en of er uitzaaiingen zijn. Ik hoop toch dat dat ons bespaard blijft. Daan heeft ook een injectie gehad met contrastvloeistof.
Oh Cobie zij hij dat werd zo lekker warm, het begon bij zijn nek en eindigde bij zijn tenen. Nou verder is het afwachten tot maandag dan komt de uitslag. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Paul

Hoi Cobie,

Ik duim met jullie mee dat het echt mee zal vallen.
Vaak is als het in de darmen zit daar goed wat aan te doen en kunnen ze er geloof ik een stuk darm tussenuit halen en het is weg.
Gelukkig zijn ze er steeds beter in om het te genezen en zeker als het nog in een beginstadium is.
Heel veel sterkte met de uitslag we gaan ervanuit dat die goed is.

Groetjes, Paul

Mariek

Hoi Coby en Daan,

Ik vind het echt vreselijk voor jullie. Eerst jij al en nu moeten jullie voor een tweede keer alles meemaken. Dat roept denk ik voor jou Coby ook weer herinneringen op. Zelf kom ik in het ziekenhuis waar ik werk veel met kankerpatienten in aanraking. Soms krijg ik er echt kippenvel van. Gelukkig genezen heel veel mensen ervan en vinden ze steeds meer nieuwe technieken en medicijnen om deze rotziekte zo goed mogelijk te bestrijden. Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt en wens jullie heel veel sterkte! Gelukkig hebben jullie elkaar om te op te steunen.

Marieke

Anita1

ik wil jullie samen ook veel sterkte toewensen.ik werd er koud van.heel fijn dat jullie elkaar nu ook weer kunnen opvangen.steun is nu zeker fijn.maak daar ook maar gebruik van.het zal jullie zeker helpen.ik ken jullie verder nog niet.maar ik leef wel hard mee.heleaas kan ik niet op de meeting komen.mijn dochter si dan jarig.anders was ik zeker gekomen.heeel veel liefs en kop op!! anita.