7 september 2025, 19:56:41

UITSLAG BINNEN !!! YEEEEES !!!!

Gestart door Tara, 25 juni 2004, 00:52:31

« vorige - volgende »

Guinevere

Succes Tara !Ik duim !

Groetjes
Guinevere

Annouschka

Hoi,

heel veel sterkte, hopelijk weet je nu vlug wat het is.

Groetjes
Annouschka

Tara

Hoi!

Ik kan hier wel uit m'n vel springen >:(. Ze hebben gebeld, en we moeten 3 dagen van tevoren laten weten wanneer we gaan. Mijn moeder moet ook gaan voor haar paard opnieuw.. Dus misschien gaan we zaterdag, ipv ze zeggen dat we vandaag nog kunnen, nee ... Zucht, had er zo op gehoopt, nu nog zo lang wachten :'(

robentru

hoi

tjeetje het zit ook niet mee he ! :-[

nou sterkte Tara

groetjes

R & T

Tara

Hoi,

het is dus verplaatst, morgenochtend moeten we in Gent zijn om 8 u. 30.. Ik ben benieuwd. Wens mij en Elmo succes..

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
dat doen we zeker.
We zullen morgen aan je denken en horen het dan wel.
Heel veel sterkte (had je ook al een IM gestuurd, maar weet dus nu dat het morgen is).
Kop  op en groetjes,  
Rob, Trudy en Mieppie.

Paul

Hoi Tara,

Heel veel sterkte morgen maar een beetje bloed afnemen is niet zo ernstig.
Hopen dat je snel de uitslag krijgt want ik denk dat je nu wel eens wilt weten wat er aan de hand is.
Ik zal voor je duimen morgen.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hey Tara,

ik zal aan jou en Elmo denken hoor straks.  Ik duim ook voor jullie.

Groetjes
Annouschka

giovanni

yo

ik hoop dat alles goed gaat :) En hopelijk
weet je snel de uitslag

grtjs :-*

vanta

hopelijk weet je nu snel wat er aan de hand is

sterkte

tineke

Tara

Hoi,

ik zal maar niks zeggen zeker..

Komen we toe.. Eerst een heel eind met Elmo gewacht tot mijn moeder en vader klaar waren met hun paard, en toen gingen we naar de kliniek van pluimvee. Gaan we binnen, wacht iemand op ons en vraagt waarvoor 't is.. Zegt m'n ma dat het is om bloed af te nemen.. Ze wisten dat we zouden komen, maar wss niet ook voor een vogel, al zou mijn moeder telefoneren.. Maar we moeten volgende week terug.. Gelukkig mag ik.. Ik ben echt boos, ben huilend uit die kliniek gelopen en ik kon wel vloeken over heel Gent.. Komaan 't is toch waar, ze willen niet eens bloed afnemen.. Ik ben zo boos.. Maar goed.. Volgende week terug. Hij vroeg ook of het een mannetje of een popje was.. En weet je wat hij ook zei? Dat het beter is om een jong te onderzoeken.. Nu ok, ik had nog 3 jongen die bij hun ouders zitten, 2 lutino's en een waarschijnlijk wildkleurtje..  De 2 oudste hebben geen groeiachterstand en het kleintje (wildkleurtje) wss wel.. Nu goed, als er tegen volgende week een dood is, al betwijfel ik het want deze zien er super uit, zijn de laatste van dit jaar nog.. Nu goed.. Sorry dat ik jullie nog langer moet laten wachten, geloof me, ik baal er nog het meest van al van!!!

Nu ben ik benieuwd naar volgende keer, als er geen jong dood is moeten ze het verdorie maar met bloed doen van Elmo!!!!!!

Groeten, Tara

claudjuh

hoi Tara!

Nou, het zit ech nie mee allemaal! Erg vervelend, dat je nu wéér terug moet en wéér moet wachten!
Er zit nix anders op, dus dan moet het maar, ik wens je veel sterkte ermee en we lezen het wel weer!

groetjes claudia

vanta

nou dan heb je nog mild gereageerd ik had niet weggegaan want het maakt geen reet uit of je van een paard of vogel bloed afneemt als ze hun diploma hebben kunnen ze het bij ieder dier wat een klojo,s ik had niet weggegaan en een hoop stennis gemaakt dat weet ik zekers

sterkte voor volgende week moet je dan begin of eind van die week??????

groetjes tineke

Guinevere

Hoi Tara,

Ongelooflijk toch !
Meid het zit je echt niet mee hé !
Wilde ze geen bloed afnemen omdat ze niet wisten dat je ook met een vogel kwam ?Ik kan me niet voorstellen dat het zoveel moeite is om dat ff te doen...
Het lijkt wel of ze het xpress doen hé  :-/
Nou veel geluk dan voor volgende week !
Sterkte

Groetjes
Guinevere

Cwazi

Goh... precies een soap he, weken wachten voor een drup bloed af te nemen, 't is wat.