8 september 2025, 14:33:38

UITSLAG BINNEN !!! YEEEEES !!!!

Gestart door Tara, 25 juni 2004, 00:52:31

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

morgen belt de dierenarts wanneer we naar Gent mogen, dan mag ik mee met mijn valk Elmo om bloed te nemen, is daar ook gelijk waar ze onderzoeken denk ik, is in ieder geval naar een dierenkliniek dat we gaan. Vind dat in ieder geval al mooi. Hopelijk kunnen we morgen gelijk gaan dan.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
gelukkig dat je morgen weer wat hoort en verder kan. Hoop dat jullie snel naar Gent kunnen.
Duim voor je.
Trudy

Stijn dc

hoi

fijn dat je naar gent gaat, dan weet je eigenlijk zeker wat er aan de hand is na dit onderzoek, of niet?

vanta

SUCCES MORGEN HOPELIJK KOMT ER DAN MEER DUIDELIJKHEID VOOR JOU EN JE VALKJES

GROETJES TINEKE

Tara

Hoi..

Ja, er zal meer duidelijkheid zijn, en misschien ook iets aan te doen.. Ik vind het moeilijk te kiezen welke vogel ik ga nemen.. Ik had eerst een keus gemaakt, maar nou ben ik daar niet meer zeker van..

Groetjes, Tara..

Stijn dc

hoi

ik zou gewoon valkjes nemen waarvan de jonkies zijn doodgegaan, mss kan je malaia en zijn partner nemen? Of zijn die jongen neit gestorven?

SDC:D

Tara

Hoi Stijn,

het is best een pop te nemen, en Malaia nemen, ben je gek? Straks sterft die, ja hoor echt.. Malaia en Tequila hebben een nest gehad, maar het jong werd in de steek gelaten toen ze een tweede nest begonnen, en daarvan had ik dan de eitjes weggehaald.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

ow, dus je weet niet zeker of die twee besmet zijn? Waarom is het beter om eenpop te nemen?

SDc:D

Tara

Hoi,

dat hoorde ik van Suus die gebeld heeft naar Feld. Omdat die meer in contact komen met de jongen ofzo.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

ow, maar een man kan de ziekte ook hebben, en die via de paring overbrengen he.

Tara

Hoi,

ja, daarmee, dat ik misschien 2 valken mee doe he. 2 doden, leuk toch..

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

dat weet je toch helemaal niet...

Tessa

hoi Tara,
wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen.
Good luck Tessa  :-*

suus

Hee Tara,
veel succes morgen.
En Feld zei inderdaad dat de pop het meest in het proces met het jong te maken heeft dus die het bloed af te laten nemen.
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Mandy

Goh sterkte hoor Tara, wel eng allemaal, maar het zal je wel duidelijkheid geven.

Als het niet anders kan zou ik het ook doen, misschien komt het er bij mij ook nog wel van. Ik heb ook wat problemen en als er uit het ontlasting onderzoek en de sectie van een overleden jong niets komt dan blijft voor mij ook alleen dit over.

Maar ik weet wel dat ik dan zeer zeker naar een ervaren vogelarts ga, want die kwakzalver die mijn Japie-jo vorig jaar een cloacaruptuur met dood tot gevolg veroorzaakte na een uitstrijkje ben ik in staat zelf een stok in z'n kont te douwen! >:(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl