6 september 2025, 20:56:37

UITSLAG BINNEN !!! YEEEEES !!!!

Gestart door Tara, 25 juni 2004, 00:52:31

« vorige - volgende »

robentru

23 juli 2004, 21:12:08 #270 Last Edit: 23 juli 2004, 21:16:13 by robentru
Hoi Tara,
<piep>, <piep>, <piep> ik weet dat het niet mag maar pvd! Wat een klojoos. Das gewoon te stom voor woorden!
Wat verschrikkelijk voor je, weer een week wachten. Echt super balen (hoop dat dat wel mag). Kom op meissie, geef de moed niet op! We slepen je en je valkjes er wel doorheen.
Denk eraan dat veel mensen op dit forum enorm met je meeleven, al is dit misschien nu een schrale troost, maar eentje die je wel helpt.

Een dikke  :-*

Tara

Citaatsterkte voor volgende week moet je dan begin of eind van die week??????

Hoi Tineke,

dat weten we nog niet, we moeten nog opnieuw bellen.

CitaatHoi Tara,
Wilde ze geen bloed afnemen omdat ze niet wisten dat je ook met een vogel kwam ?Ik kan me niet voorstellen dat het zoveel moeite is om dat ff te doen...

Hoi Guinevere,

tja.. Ik weet het ook niet hoor.. Hij zocht nog iemand maar vond ze niet zekers..

CitaatGoh... precies een soap he, weken wachten voor een drup bloed af te nemen, 't is wat.

Idd Cwazi.. Vind het ook, baal nogal.. Had er zo op gerekend vandaag..

En Trudy, waarom zou <piep> niet mogen, ik zit verdorie ook te piepen..

Nou, ik had even foto's genomen van de 2 oudste jongen, batterijen net leeg voor een foto van het derde.. Maar ok, de twee oudste dan, 2 lutino's, geen groeiachterstand volgens mij, zou leuk zijn als jullie ff beoordelen, had moeite met de ringen aan te doen ::)

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
van mij mag <piep> ook maar dan niet te hard! ;D ;D ;D alhoewel, soms.............
Piep maar ff lekker hoor dat lucht op.
Tot gauw.

Tessa

Nou zeg Tara wat een gezeur weer zeg moet jke weer wachten wat een stelletje E****S daar zeg ze wisten toch dat je zou komen ze maken er gewoon een zooitje van daar
ik zou daar echt geen geduld voor hebben hoor

sterkte Tessa

Tara

Hoi Tessa,

ja we hadden wel gebeld, maar eigelijk zeiden we beide tegelijk, paard én vogel.. Maar ze zullen het wss niet doorgegeven hebben ofzow :-/

luukluuk

hoi Tara
ik kom net van vakantie ,en lees je hele verhaal ,wat zielig zeg dat er toch nog veel jongen het niet hebben gehaald ,en nu weer dat gedoe van die dierenarts ,wat maakt het nu uit zeg dat ze ook nog ff een vogel er bij doen ,
ik hoop echt dat je laatste jongen het gaan halen hoor ,
ik kan mij erg indenken dat je super aan zo vogeltje gaat hechten die je elke dag eten geef
ik heb ook een dagje in spanje 2 vogeltjes helpen voeden ,die lagen bij mensen in de diselbak ,van hun caravan ,een nestje musjes er waren er al 3 dood zielig he
die caravan staat in spanje in de stalling en is toen daar weggehaald om te gebruiken en toen konden de ouders het nestje niet meer vinden ,
de jongen hebben nog 2dagen onder de caravan gelopen en zijn toen weggegaan ,ik weet niet of ze nog leven ,
maar we hebben ze eten gegeven met een thee lepel en als we er aan kwamen deden ze hun bekje al open ,best jammer toen ze weg waren hoor
sterkte met alles
en groetjes Margot

vanta

hoi tara kon je niet gelijk een afspraak maken dan

dan gaat het toch in een moeite door zou je denken

groetjes tineke

Annouschka

Hoi,

wat heb jij een tegenslag meisje.  Dit zal je toch wel altijd zien, nu kan je eindelijk naar de DA en dan gebeurd zoiets.  Nu, ik zou wel hetzelfde als Tineke gedaan hebben, want dit vind ik ongehoord.

Groetjes
Annouschka

Tara

Hoi,

het gaat goed met de drie jongen nog, gelukkig, groeien mooi. In ieder geval, de twee oudste. Het jongste lijkt niet zo te groeien, wss groeiachterstand, maar hij wordt gelukkig wel (weer) gevoerd.

Ik heb gevraagd aan m'n moeder als er geen jong sterft wat dan.. En dan zei ze bloed laten nemen van een oudervalkparkiet, ben wel blij dat ze dat zei. Nu moet ik alleen nog vragen wanneer ze zin heeft om te bellen..

Hier zie je de oudste die wss een geparelde lutino wordt (?)

En de twee lutinootjes samen:

Ik zal straks kijken om een foto van het derde jong te maken..

Groetjes, Tara

Tessa

Tara wat heb je weer een mooie jonge,hoe oud zijn ze nu?
en heb je al gehoord wanneer je terug kan naar de dierenarts?

ik blijkf voor je duimen knuf Tessa.

Anita1

:-/ hehe tara.na 19 bladzijdes gelezen te hebben ....ben ik op de hoogte..dank zij laatste 10 berichten vond ik deze van jou.ik ben gelijk begonnen met lezen..ik bewonder je zoo enorm.zo jong en al zo veel ervaring.ik denk dat ik in de toekomst veel aan jou zal hebben.ik vind het allemaal verschrikkelijk voor je..heb er geen woorden voor.en dat je het allemaal aan kan! en dan ook nog mij antwoorden en helpen en al die anderen.ben er stil van :-X :-X :-X
je bent een kei wist je dat? ik vind je een kanjerrr.en ik hoop dat het prikken nu echt snel gaat gebeuren.ik duim met je mee,en zal een kaarsje aan steken voor je andere 3 jonkies.ze zijn heeel erg mooi.heeel veel liefs en knuffels van mij.anita ;)

robentru

Hoi Tara,
het zijn weer mooie jonkies, hoe doe je dat toch?
Iets in het voer, drinken of betoveren met je stem?
HAHAHA.
Groetjes,
Trudy

Tara

Hoi Tessa,

de oudste jongen zijn geloof ik ongeveer 2 weken, ben het niet zo heel zeker.
Morgen gaan we bellen :)

Hoi Anita,

nou, je laat me bijna blozen :-[. Thx joh :-*

Hee Trudy,

nee ik betover ze niet ;). Ik ben echter wel heel trots op de jongen, eigelijk op alledrie, het jongste mag wel groeiachterstand hebben, maar zonder mij was ie vast al overleden omdat hij al neer ging liggen omdat ze hem niet meer voerden!! Ik heb 'm 2x bijgevoerd en nou wordt ie weer lekker gevoerd :). Ook op de 2 oudsten omdat ze geweldig snel groeien en geen groeiachterstand hebben, ze zijn groter dan de jongen die ik vorige keer met de hand grootbracht die btw ouder waren! Ik heb echte goeie hoop voor deze, maar ze worden dan ook heel goed verzorgd :D.

Thx allemaal voor jullie steun, eigelijk moet ik jullie bewonderen wat ik ook doe :-* :-* :-*

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
je mag en moet trots op jezelf zijn en de prestatie die je hier weer neerzet voor je valkjes.
Ik heb echt bewondering voor je (je hoeft niet te blozen hoor) hoe je met je valkjes omgaat, niets is je te gek.
Steun en sta achter je.
Groeten Trudy  :-*

Anita1

;) ;)ben het nogmaals erg met je eens trudie.ik bedoel maar he? doe het maar eens..en als je dan 15 bent.pff jaja.wat een prestatie.knuff anita ;)