3 mei 2025, 22:40:20

geelwang

Gestart door boezempje, 2 september 2004, 17:28:45

« vorige - volgende »

boezempje

hai anita

en anita zijn foto is wel mooi en duidelijk.mijne hellaas niet maar die komen,
en mijn kuifje die ook handopfok is grootgebracht weegt nu 105 dus zal wel goed komen .
essie

Anita1

ik vind deze echt zooo gaaf.en zo klein vind ik de mijne niet.best lekker fors borstje.kom goed.ben erg blij.knuff anita

Inger m

Citaatik vind deze echt zooo gaaf.en zo klein vind ik de mijne niet.best lekker fors borstje.kom goed.ben erg blij.knuff anita

Hoi,
Het is de foto waarop Esthers valk niet zo fraai uitkomt (is toch de eerste indruk?), maar ik wacht eerst andere foto's af.

Zijn ze btw beide uit hetzelfde nest?

Veel succes beide!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

boezempje

hai inger

ik weet het niet ik heb die mevr niet aan de lijn gehadt anita wel.op mijn foto zag je inderdaadt van mmmm maar volgenden week zie ik hem in het echt ziet  ie er slecht uit blijft ie daar.\

gr essie

Stijn dc

hoi

ik hoop het dat je hem dan ginder laat. Het kan er mss mee goed komen, maar beter mss geen risico nemen?  :-/

boezempje

hai Stijn dc

jeetje zeg kan je meschien ook nog leuken dingen zeggen,
als alles zo negatief is niet leuk hoor als iemand net een vogel heeft gekocht,je mag best zeggen zus of zo maar je moet niet alles afkraken.

gr es

Anita1

ik ga zo tineke ff mailen of ze even een duidelijke foto van de geelwang split van essie kan maken.want dit is niet leuk voor essie,als het alleen aan de foto ligt.(moet trouwens ff zeggen dat het een tineke uit den ilp is)niet vanta dus..
essie kan nu ook niet echt meer blij zijn.dus kijken we even of er een goede foto gemaakt kan worden.jullie zien het zo wel.knuff anita ;)

Marianne

2 september 2004, 22:30:24 #22 Last Edit: 2 september 2004, 22:41:27 by Marianne
Hoi Esther,

Ik denk niet dat Stijn het negatief bedoelt hoor, ik denk dat hij je een beetje wilt waarschuwen zo van als het valkje er niet goed uitziet (en daardoor misschien een verborgen ziekte kan hebben) je je andere gezonden valkjes misschien aan kan steken. Het is toen met je albino goed afgelopen maar dat had ook anders kunnen zijn.
Het belangrijkste is in iedergeval hoe jij je erbij voelt en dat je je niet moet laten leiden door onze meningen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Anita1

;) ooow ja het is broer en zus ja.ik heb de pop.die lichte geelwang en de split is een man.knuff anita ;)

boezempje

hai

nou anita ik vindt dat lief meis maar hoeft niet hoor.
maar ik dacht dat het forum ook voor leuken dingen waren en dat er som wat negatiefen dingen wordeb gezecht ja kun je verwachten.net als toen met mijn albino werdt er gezegt hij ziet er ziek uit.ben ik blij om dat ze dat doen,maar alles negatief nou ben ik niet blij mee en dat allemaal van 1 onduidelijke foto.vindt ik knap hoor,en dan ook nog zeggen laat je hem tog daar,ik ga eerst kijken en zie wel dan.

gr essie

boezempje

hai  Marianne \

mijn albino is dood heeft 3dagen geleeft.
en daarom zeg ik je kunt er niet in kijken helllaas.

es

Anita1

ai essie.maar je albino zag er niet zo goed uit he? dus dat klopte wel uiteindelijk..en die is helaas ook gestorven..erg genoeg.maar nu hebben we ff een onduidelijke foto.zet m er weer op kom op! want kan jij niks aan doen.en we gaan samen kijken.lekker stevige vogels moeten we hebben,en anders laten we ze daar toch? onze keus .maar ze bedoelen het wel goed.maar snap je wel hoor..we zetten zo een nieuwe foto er neer.mss was die foto al wel 2 weken ou? kan ook.knuff en maak je niet zo druk lieffie.komt goed.anita ;)

Joyce28

2 september 2004, 22:40:03 #27 Last Edit: 2 september 2004, 22:40:50 by Joyce28
Hoi Esther,

Iedereen heeft het beste met je voor,en wil je waarschuwen
oke van 1 foto is het moeilijk af te leiden,maar ik vind hem er ook verfrummelt uitzien,het lijkt wel of ie een natte douche heeft gehad ofzo :-/
We gunnen jou echt alle geluk van de wereld,en willen je helpen.Dat het rottig overkomt kan ik begrijpen,want je ziet iemands gezicht niet,geschreven dingen komt harder over vind ik

meis,ik ben benieuwd naar de andere foto's,lijkt het je dan nog steeds wat,ga je lekker kijken,en besluit je dan of je hem meeneemt of niet

niet boos of verdrietig zijn he,is nergens voor nodig :-*

Marianne

Hoi Esther,

Ja ik schreef het een beetje onduidelijk maar ik bedoelde dat het met je andere valkjes goed is afgelopen door je albino. Voor het zelfde geld was hij wel heel ziek (of droeg hij een ziekte) en had door deze 3 dagen mooi je andere valkjes aangestoken.
Dat bedoelde ik   ;)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Anita1

whahaha marianne dat valkje die albino was ook ziek.daarom moet essie nu ab geven aan al die andere.hahaah vergeetachtig geworden? lolz knuff anita