8 mei 2025, 00:58:13

hoe zien ze er uit

Gestart door boezempje, 28 augustus 2004, 14:01:09

« vorige - volgende »

boezempje

hai

jullie weten dat mijn balou dood is.nu heb ik gisteren de uitslag gehadt van de sektie.zijn longen waren heel vies en dat kon zijn verstikking of ppgz.ik hoop dus het 1e,dinsdag krijg ik de rest van de uitslagen.ik niest de rest gewoon goed in de gaten houden nou dat doe ik ook.stormy is heel er in de rui dat is de witkopmasker.ik wilden jullie ff een foto laten zien wat vinden jullie zien ze er goed uit of niet,

gr esther

Tara

Hoi Esther,

ik vind dat ze er best wel goed uitzien hoor :-).
Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen.. Nog ff geduld..

Groetjes, Tara

boezempje

marianca.

Hallo esther,

Sluit me aan bij Tara...ze zien er best goed uit ;).Misty heeft inderdaad last van de rui...vannacht was zeerg onrustig en danste steeds op het stokje..raar he :-/.Constant gingen haar pootjes op en neer...zielig om te zien.Nu ze rustig aan het slapen..wel op 2 pootjes.Slapen de jouwe ook op 2 pootjes nu ze erg in de rui zijn.

Liefs

marianca

Marianne

Hoi Esther,

Nou jouw 4 valkjes zien er goed uit hoor.
Leuke foto's ook.
Geniet er maar lekker van....... maar dat doe je altijd volgens mij al. :)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

HAI

ja slapen als ze in de rui zijn ook op 2pootjes,

esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Ik vind dat ze er goed en gezond uitzien.
Het zijn prachtige valkjes.

Groetjes van Carla.

Raikiri

Nou ik vind ze er prima gezond uitzien;) volgens mij is er nix mis.

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

boezempje

hai

dank je carla en Chrissy doet me weer ff goed ;) ;)

en carla ik moet ff zeggen dat je een pracht valkje hebt op die foto mooi hoor

gr esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Bedankt voor het compliment :)
Zolang je valkjes er zo uitzien zou ik proberen om het even van je af te zetten.(zal wel moeilijk zijn)
Ze zien er actief uit :).
Ik hoop echt voor je dat je valkjes geen gevaar lopen,maar zoals ik ze zie zijn ze kerngezond. :-*

groetjes van Carla.

boezempje

Paul

Hoi Esther,

Zolang je valkjes er zo bij zitten zou ik me geen zorgen maken hoor ze zijn er prima uit.
Als ze ziek zijn zitten ze vaak bol , zijn rustig en ze hebben de vleugels hangen.
Dat is bij die van jou zeker niet zo.
Ik ben benieuwd naar de uitslag maar maak je in elk geval niet druk nu hoor dat is echt niet nodig.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

ik vind ook dat ze er goed uitzien, maar eenvogel verstopt het meestal als ie ziek is. Ik denk niet dat ze ziek zijn, maar hou het goed in de gaten!

SDC:D

Annouschka

Hoi,

ik sluit me aan bij de rest, ze zien er goed uit, probeer even niet het slechtste te denken meid en moest het de ppgz zijn, dan ben je er volgens mij wel op tijd bij hoor.

groetjes
Annouschka

bannanne

ja 'ksluit me er ook bij aan dat ze er best gezond uitzien
zelfs stormy die wat in de rui is
ze zien er vrij alert uit
groetjes bart en de bende