1 mei 2025, 15:39:38

Valkjes voor Karin & Cora

Gestart door Mandy, 1 juli 2004, 22:36:46

« vorige - volgende »

Joyce28

Karin jij ook mega veel sterkte,het is voor ons al een enorme schok,laat staan als het je eigen valkje is waar je al zolang naar toe leeft

allebei een dikke knuffffffff

bogey

oh wat erg.

Ik kom even een paar dagen niet lezen en dan dit. Wat erg vooe je (en Karin natuurlijk) Het was echt een poepie...ik heb hem nog gezien  toen ie in het bakkie zat met macey :'( Heel veel sterkte hoor. Dit was een "dichtbij" valkje voor je en dat doet pijn  :'(

Ook sterkte met de anderen verlorenen.....

Groetjes van Daphne, Milo, Flirtende Buster :-*, en de grasjes Fluffy en Budgie

Karin

18 augustus 2004, 03:12:41 #92 Last Edit: 18 augustus 2004, 03:44:10 by kazoo
Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden. We zullen hem missen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

daan

Hoi Mandy en Karin,

Heel veel sterkte met dit enorme verlies. :'( :'(
mooi gemaakt karin. De foto van Switch.

Knuffel daan

Mandy

Dank je voor deze mooie foto Karin  :-*
En slapen lukt nog niet nee, ach, kan ik alvast een beetje omschakelen voor mijn nachtdienst morgen...
En ik val ineens wat af want ik krijg niks door mijn keel, zeker niet als ik zoiets zie en de tranen weer over mijn wangen rollen... :'(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Irene

:(ach mandy en karin,
wat afschuwlijk om te moetn lezen dat swith er niet meer is! Heb er gewoon geen woorden voor!!!!
sterkte, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Karin

O jeetje, was niet de bedoeling hoor Mandy, want je moet wel eten  ;)  We hebben mooie herinneringen aan de kleine Switch en zullen hem nooit vergeten. Hij hoorde er al helemaal bij bij ons. Hoe is het met Nessa, is ze al over de schik heen gekomen van het bijten in de vinger van de assistente ?  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

20 augustus 2004, 01:46:26 #97 Last Edit: 20 augustus 2004, 01:47:48 by Mandy
Ja hoor en ook dat ik haar andere vleugel heb geknipt, want met 1 geknipte vleugel kon ze nog net zo goed vliegen als voorheen, nu dus niet meer. ;)

Voor het zicht had Feld de buitenste 3 slagpennen laten zitten, maar bij beide vleugels zitten nu nog 2 slagpennen en de dekveertjes aan het begin van de vleugel zitten er ook nog voor het zicht en zo stort ze niet neer maar kan mooie noodlandingen maken. :)

En Macey doet het steeds beter. :)
Ik geef ze de pap niet meer met een lepel, maar maak het dik in een bakje en doe er wat zaadjes bij en ze moet het zelf maar eten. En uiteindelijk hapte ze toe! ;D

En hier wilde Paco ook wel toehappen;

Ik weet alleen niet of hij de pap of Macey wilde?! :o :D

En nu heeft ze het alleen vanochtend gehad en vanavond niet en ze zit nu al een hele poos achter de zaadbak volop te knabbelen. Dus het gaat niet lang meer duren eer ze je kan gaan vergezellen Cora. ;)

cora

hoi Mandy,

ik ben blij dat het zo goed met Macey gaat en dat ze steeds zelfstandiger wordt. Ik verheug me zo op haar komst.

Maar ik geloof dat het aftellen kan gaan beginnen.
Joepieeeeeeeeeeeeeeeee.

groetjes

Cora

Karin

Zo heb ik Magic ook gekortwiekt  ;D Maar net als zijn vader die ik ook in zijn pubertijd 1 x heb gekortwiekt kan hij nog steeds redelijk vliegen hoor. Zal wel in de familie zitten  :D Maar nu kan ik hem tenminste ( meestal ) makkelijker terug zetten in zijn kooi. Echt tam is Magic niet meer, wel jammer. Maar ja, dat heb je als je meerdere valkjes bij elkaar hebt. Er zal er altijd eentje tussen zitten die toch liever valkjes heeft dan mensen  ;D Mooie foto van Nessa !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Ik had vanavond Feld aan de lijn en die vertelde dat Switch geen papegaaienziekte had maar verzwakt was door de antibiotica en er zo dus toch een bacterie (streptococ) binnen kon glippen die hem fataal werd. Klinkt een beetje krom, antibiotica tegen bacteriën krijgen en dan toch dood gaan aan een bacterie. Maar als hij dat niet had gehad dan had hij ws nog geleefd en was nu net zo sterk en mooi geweest als Macey. Maar het risico nemen om geen antibiotica te geven en te laat zijn was ook geen optie, want er waren eenmaal zieken. :-/

Mandy

21 augustus 2004, 02:38:09 #101 Last Edit: 21 augustus 2004, 03:47:23 by Mandy
En met Macey gaat het nu helemaal goed. Ze heeft alleen vanochtend een beetje dikke pap van me gehad die ze zelf at, maar verder zit ze nu zowat de hele dag in de zaadbak en ik voelde een heerlijke volle krop van de zaadjes.  ;D

Ook is haar ontlasting goed al valt het soms niet meteen op de grond en hangt er wel eens een sliertje aan d'r kontje, maar dat komt wel goed zei Feld. Haar darmen moet nu omschakelen naar zaadvoeding dus die moeten ff wennen.  :)

En ik had nog aan Esther gevraagd voor me te pendelen en dit kwam er voor Macey uit;
macey kwam uit heeft nog medicatie maar is gezond,en blijven gezond.  

Dus daar vroeg ik op door en toen kwam er dit uit;
heeft macey medicatie gehadt ooohhhh dat is dan wat de pendel aangaf.geen zorgen ze is niet meer ziek gaf  de pendel aan.heb gevraagt of ze de ppgz heeft en dat is niet ze is beter.ook niet verkouden niks heeft ze. nou dat is toch fijn he

Dus als de uitslag van Nessa die ook binnen zit goed is mag ze weg. :)

cora

hoi Mandy,

fijn dat goede nieuws over Macey. Ze ziet er ook echt supergezond uit, maar nogmaals alleen dankzij jouw goede zorgen.

Fijn dat ze bijna klaar is voor de reis!!

groetjes

Cora