5 mei 2025, 21:09:44

Lieve Dreumes

Gestart door molenaar, 16 augustus 2004, 15:14:05

« vorige - volgende »

molenaar

Je was zo lief, zo klein, zo teer.
Helemaal met de hand groot gebracht, sliep je het liefst zo dicht mogelijk bij me.
Jij was anders, je wilde meer aandacht dan alle anderen.

5 weken oud, je leek op het laatst het te gaan halen. maar zaterdag morgen was je er ineens niet meer.
we hebben je met tranen in onze ogen begraven, en nu nog voelen we het verdriet, als we over je praten.

Ik weet het, iedereen zegt het, we hebben alles geprobeerd, om je er doorheen te slepen.
Daarom doet het nog meer zeer.

Voor ons zal Dreumes altijd een aparte plaats in blijven nemen, ik hou van al mijn valken, en ik heb er veel.
Maar jij, zoals jij,  zal er nooit geen tweede komen.

Groetjes Banter :'(

Paul

Hoi Banter,

Mooi geschreven dat gedicht.
Maar wat erg dat Dreumes het niet gehaald heeft ik kan me voorstelen dat je dat aangrijpt zeker met 5 weken ze zijn dan al bijna volwassen.
Ik had vorig jaar ook een albino jong wat na 5 weken plotseling overleed dus ik weet hoe erg dat is :-(
Heel veel sterkte met het verlies van Dreumes.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Banter,

Wat een mooi gedicht.
Je hebt je verdriet mooi onder woorden kunnen brengen.
Sterkte met het verlies van Dreumes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Stijn dc

hoi

wat een ongelooflijk mooi gedicht zeg :o
soms kan het wel helpen in het verwerkingsproces. veel sterkte.

SDC

molenaar

Beste mensen,
allemaal bedankt voor jullie lieve reakties, het verdriet zal zeker wel slijten, maar voorlopig denk ik bij elke kleine valk die ik vasthoud aan Dreumes.
Ik vraag me toch af, heb ik niets fout gedaan?
Groetjes Banter :( :-/

Joyce28

wat een mooi gedicht zeg,heel veel sterkte hoor  :-[

Cobie

Een mooi gedicht hoor. En het verdriet gaat echt wel slijten.
Maar dat heeft zijn tijd nodig. Ook ik weet wat het is om een valkje te moeten missen. Heel veel sterkte.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier