7 mei 2025, 00:19:22

Spelende valkjes

Gestart door Suzanne, 6 april 2004, 19:23:34

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

ja, die was wel leuk, maar dan zag je nog harder dat het getrukeerd was :)
nu ook nog, ik moet het nog bijwerke, daar waar die kuif heeft gezeten.

SDC:D

luukluuk

Hoi stijn
echt leuk gedaan zeg !
waar heb je het mee gemaakt ,ik heb wel psp 8 ,
echt knap hoor  ;)
gr Margot

Stijn dc

hoi

met adobe photoshop, en daarna adobe image ready. Maar ik begin er pas mee, ik kan het nog niet zo goed.

sDC:D

luukluuk

ziet er toch heel leuk uit hoor !
super gemaakt ,
we zien vast nog veel meer van je
gr Margot

Stijn dc

hoi

ik hoop dat ik nog wat van die leuke dingen kan maken, ik wahct op geschikte foto's :)

SDC:D

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik had helaas mijn fototoestel niet bij me, want ik zag net zoiets liefs, grappigs, leuk. Ik lag helemaal in een scheur. Loki zat zichzelf te kroelen met zijn pootje. Koppie helemaal schuin, veertjes op zijn koppie bol, oogjes half dicht, en langzame kroel beweginkjes maken bij jezelf. Ik had dat nog nooit gezien  :D. Ik hoop dat hij het nog eens doet als ik mijn fototoestel bij de hand heb.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Wel, het begint een beetje saai te worden misschien, maar het was al weer verstoppertje spelen waar wij valkjes zin in hadden. En nu was ik het, Kirlia, die dat deed. Maar tegelijkertijd speel ik ook al een tijdje "wie ben ik" (of liever gezegd "wat ben ik") met het vrouwtje, want ze weet lekker nog steeds niet of ik een popje of man ben  ;D. Verder vind ik het erg leuk om tikkertje met Loki te spelen, alleen dat gaat zo snel dat het vrouwtje er geen foto van heeft kunnen maken  :D.

Groetjes en een pootje van Kirlia

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

14 mei 2004, 05:19:38 #52 Last Edit: 14 mei 2004, 05:20:27 by Mandy
CitaatHoi,

Nee hoor, ik heb er geen bezwaar tegen als je die foto als handtekening gebruikt. Ik voel me vereerd  :).

Groetjes

Suzanne

Ik ook, want Loki komt hiervandaan, dus ik ben ook trots op "mijn" manneke en pa en ma Jut&Jul ook! ;D

Ik weet nu dus pas dat het Loki is, ik dacht eerst dat het een valkje van Stijn was. :)

Leuke en mooie foto's allemaal hoor Suzanne! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Hoi Mandy,

Ja leuk he, dat jouw manneke voor het kunstwerk van Stijn gebruikt werd  :D. Het is echt een heerlijke vogel, die Loki. Die behoort tot mijn lievelingsvalkjes die ik nooooooooit weg zal doen.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hoi,

Het is weer lang geleden dat wij op het forum zijn geweest. We hebben weer eens een speeluurtje gehad:

Hier zijn wij, Pikachu en Frodo, bezig met "wie kan de grootste snavel geven", ook wel een potje intimideren genoemd. Tenminste, dat is wat het vrouwtje denkt, maar eigenlijk zijn we gewoon het evenwichtsspel aan het spelen.

En dit is het spel "wie de gekste snavel kan trekken"

Groetjes van Pikachu, Frodo en Snowy