3 mei 2025, 05:56:28

cyna is aan het doodgaan!!!

Gestart door Anita1, 17 september 2004, 15:57:42

« vorige - volgende »

boezempje

hai anita

nou meis wat leuk dat je vandaag gaat kijken naar een mopje van 4weken leuk hoor,
je hebt het verdiendt meis dat is zeker.ik ben benieuwd straks naar dat scheetje.cyna is op een mooi plaatjes nu je hebt er goed afschijdt van genomen en dat ze in je gedachten blijft bij je dat is zeker.

geniet van je nieuw valkje straks meis en tot straks,

essie :-*

Rika

lieve anita,
cyna is blij dat jij door het leven met mooi herenningen van cyna . ze weet dat jij niet vergeet.
je hebt GEWELDIG hart heeft om cyna in kan bewaren .
cyna zegt : ga maar lekker nieuwe jonge valk dan kan ik cyna verder vrede in regenboog met andere vrienden .
dag leive anita en erg bedankt voor je doorzettern en volle verzorgen en ik cyna heeft heelleuk weken gehad met jullie.jullie zijn SUPER !!!
dag lieve anita , ik hou van jou cyna,

Liefs janken Rik a

Valerie

Wat een mooi schrijven Rika! Ik krijg zelfs traantjes in mijn ogen als ik dit lees. Ook bij de woorden van Anita.
Ik zei daarstraks ook nog al snotterent tegen mijn Rocky, die net tegen het raam gevlogen was, dat ik van hem hield.
Ik zou hem voor geen goud in de wereld willen ruilen.
Mooi dat je er een nieuw valkje bijhaald. En eentje dat niet meer gevoed wordt. Kan je weer al je zorgen en aandacht geven aan een schatje. Ik hoop dat dit dan ook je gedachten een beetje kan verzetten, want dat kan je nu wss wel gebruiken. Veel plezier ermee.
Knuff

Valerie

Joyce28

heel veel sterkte Anita,je verwacht het,maar toch komt het hard aan
je hebt echt je best gedaan,en hoop toch dat je weer blijdschap zult vinden in je nieuwe valkje,en vergeten doe je Cyna nooit

Anita1

18 september 2004, 18:35:57 #49 Last Edit: 18 september 2004, 18:37:54 by Anita1
 ;) dank voor jullie lieve woorden.
ik heb een kleine cynaaatje.ik noem hem daffy.deze kleine heb ik bij een kweker gekocht.een oom van suus.
grote kraaloogjes.en zoo klein nog.hij of zij is nu 4 weken oud.achhhhh.dus wel voeren dus hahahaa.maar dat wilde ik juist ook.maar deze wordt wel groot hoor!
straks ff een foto.
ik ben in zwolle geweest op de vogelmarkt.was gaaaf.kwam wat mensen van het forum tegen.was leuk.maar de vogels was wel zielig allemaal.allemaal gepropt.ik heb een machtige mooie geparelde lutino gekocht voor mijn beakertje.ook een lutino.maar deze is echt beige gepareld heeel mooi,die staat nu voorlopig boven alleen.ff flinke isolatie.ook foto straks.kusss anita ;)

Olga en Hans

Hoi Anita,

We leven met je mee, het is altijd erg als een dier, waar je zo aan gehecht bent, dood gaat :(. Je zal Cyna echt nooit vergeten, ook al heb je straks weer zo'n lievertje er bij.
Veel sterkte en ben benieuwd naar je volgende valkje.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Theetje

Hoi Anita,

Leuk dat je geslaagd bent met het zoeken naar een nieuw valkje. Ik begreep ergens anders dat de ouders van het jonge valkje niet meer voerden. Fijn dat jij hem/haar nu gaat verzorgen.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten en ik wacht vol spanning op de foto's.

Groetjes

Theetje

Valerie

Ik zag even te laat dat het vogelbeurs was. Ben ook met zoveel druk geweest en mijn vriend heeft net airco in de woning geinstalleerd. Had er anders ook graag heen gewild. Volgende keer maar weer.

Marije

Zozo, klinkt als twee prachtige nieuwe aanwinsten!!
Wacht met smart op foto's! ;)
Groetjes,

Anita1

;) hier de beloofde foto van de nieuwe cyna..alias DAFFY!!.
4 weken oud.goede volle krop,en net in bad geweest,en lekker drooggefohn.ze is nog iets vochtig.heb alle papresten weggekregen.ze maakt het prima!

en nu ff helemaal! :P

voor de fotos van mij aparte valk die ik in zwolle heb gekocht verwijs ik jullie ff naar mijn dagboek.stijn je mag dit overplaatsen naar mijn dagboek.erachter plakken kan dan? gr anita

vanta

18 september 2004, 22:22:41 #55 Last Edit: 18 september 2004, 22:59:16 by vanta
hoi anita jammer dat het zo is gelopen maar soms kun je het  niet
voorkomen

verder wil ik ook kwijt dat als stijn als moderator bepaalde berichtenverwijdert hij het dan ook van iedereen moet doen en niet bij iedere keer dezelfde

sorry anita is niet voor jou bedoeld de rest zal ik op de topic kritiek zetten

jammer dat het even hier moest

heeeeeel veel sterkte

Anita1

18 september 2004, 22:25:01 #56 Last Edit: 18 september 2004, 22:27:28 by Anita1
oke wil je het even uitleggen,want ik snap het bericht even niet tineke.echt niet? hihi blont! mag ook bij kritiek of hier.kijk maar ik vind het wel.knuff anita ;)..ooch wacht..bedoel je dat ik stijn,maar ook de anderen moderators moet vragen of dit b.v bij dagboeken kan? is dat het soms? was nog ff aan het denken nl.knufff

Anita1

ik snap het al..stijn verwijdert dus alleen berichten bij bepaalde personen.stijn wil je ff kritiek lezen..bij discussie? anita

Lique

Hoi allemaal,

Ik heb stijn een IM gestuurd met een paar vragen.
Daar wil ik eerst op wachten, voor we verdere stappen gaan ondernemen.
Dus laat het maar eventjes rusten, we zullen erop terug komen ;)
Laten we het forum gezellig houden.

groetjes lique

Anita1

dank je wel lique.knuff.leuk je gezien te he ;)bben vandaag!