3 mei 2025, 20:43:09

cyna is aan het doodgaan!!!

Gestart door Anita1, 17 september 2004, 15:57:42

« vorige - volgende »

suus

Hallo,

Wat erg Anita, Ik vind het ontzettend zielig ondanks dat het er vandaag al naar uitzag, is het dan toch misgegaan...
Heel veel sterkte meid!!!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Stijn dc

Citaatdank je wel stijn.maar ik kan nog wel ff wat steun gebruiken.ben er n.l kapot van.knuff anita

ja, kank geloven als je zo een vogel ziet aftakelen. Maar ik wil niet dat er weer van die discussies onstaan, en dan helpt alleen slotje of een paar dingen verwijderen.

Peter

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik even kwijt dat ik het erg vindt dat er weer een valkje dood is gegaan.

Ten tweede, dit is een forum waarbij we elkaar proberen te helpen, er verschijnen dus ook wel eens berichten die anders zijn als "Veel sterkte..." enzo. Er kunnen dus berichten komen "Had je niet beter zo kunnen doen..." of "Ik had het zo niet gedaan maar zo...", aan zulke berichten heb je ook vaak heel veel. Je krijgt een mening van iemand die wil helpen.

Definitie van ziek kan ook zo opgevat worden: Het valkje is niet geheel goed ontwikkelt daardoor werken bepaalde organen niet correct. Gevolg het jonge valkje word ziek door de slecht of niet werken organen, met helaas de dood tot gevolg. Dit hebben wij helaas zelf ook al meerdere keren meegemaakt met achterblijvers.

Ik wil dus zeggen dat we elkaar moeten steunen, maar ook je mening over iets mag geven zonder dat iemand direct wordt aangevallen. Iedereen die op een topic reageerd heeft het beste voor met de diegene waarop hij of zij op reageerd. Er is vaak meer moet voor nodig om kritiek te plaatsen als een steunbetuiging.

Groeten,
Peter

Anita1

klopt peter ik ben het helemaal met je eens.dit was zo ziek zijn dus.door gevolg van..anders dan een besmettelijke ziekte.
dan zou ik cyna zeker niet bij jippie neer hebben gezet.maar oke.we kunnen er van leren dat een niet goed ontwikkeld valkje ook ziek kan zijn op een andere manier.knuff anita

Anita1

;) knuff tara!.over en vergeten! ;)

Valerie

Citaatcyna was niet goed ontwikkeld.longen ed.en borstspieren.door zijn eetachterstand vanaf de geboorte.feld kon niks meer doen!
ze is doodgegaan omdat ze dus niks meer kon vanwege de achterstand! maar laat maar verder.ik ben net een groot verlies kwijt,waar ik alles alles voor gedaan hebt.en gaat er 1 hier proberen mij verwijten te maken dat cyna ziek is.terwijl ze dat niet was..ja hoe ziek?? niet in de besmettelijke vorm.
en vervolgens ga,je je gelijk halen op de topic van essie hiermee.bij gezonde albino! waardeloos !/laat me ff rustig dit nare nieuws verwerken,zonder dat ik ook nog mezelf hoef te verdedigen.aub.
Wat erg Anita. Zit bijna mee te huilen, moet echt moeite doen. Zo'n mooi valkje en niks dat je voor d'r kan doen. :'(
Maar mss is het wel beter voor hem nu. Zit ie ergens op een heel mooi plekje, waar hij kan vliegen en lekkers krijgt. Zo wil ik toch denken.
Dit is echt erg. Heel veel sterkte, meiss. Ik zal aan je denken.
Knuff

Valerie

Tara

Ok Anita, helemaal mee eens :)

KNUF TERUG ! :-*

Anita1

dank je wel voor je lieve reactie valerie.ik heb ook steeds tranen nog in mijn ogen en kijk steeds weer naar de fotos van hem!
mis zo het zorgen..had m graag groot en volwassen gezien!
en jippie is nu ook zo alleen .ook zo zielig..
knuff valerie

tara lieffie.kanjerr.voeg me toe op msn schat!
lees je mail.knuff anita

Marianne

Hoi Anita,

Heel veel sterkte met het verlies van Cyna.
Je hebt je best gedaan en meer kan je niet doen.
Ze lag er heel vredig bij op de laatste foto en ik denk dat het voor haar misschien maar goed dat ze zo heen gegaan is.
Naar de DA had misschien nog extra stress opgeleverd.

Nogmaals sterkte!

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Annouschka

Hoi,

he meid, heel veel sterkte, dit is echt zwaar hoor, zit hier ook mee te huilen :'(
Maar besef 1 ding goed: je hebt er ALLES voor gedaan om hem beter te maken.

Heel veel sterkte

groetjes

moonwitch (diana)

heei anita

Meid heel vele sterkte met dit verlies, het is altijd heel erg om een valkje te verliezen, maar een die je al een tijd hebt verzorgd en vertroeteld doet nog veel meer pijn.
Probeer aan de mooie dingen van cyna te denken en geeft het een plekje in je hart.
Groetjes en een stevige knuf Diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Rika

hebt zojuist met anita gechat, omdat zag ik haar teksten van overleden ..........schrok ik me dood.
dat kan ECHT niet waar...want gister heb ik met anita met jippie en cyna aan het spelen / knuffie zo lieffie om te zien . echt gezonden maar wel iets op weg naar start voor cyna te zien door webcam .
maaaaaaar tot nu oooooooo vreselijk nieuws .
daar moest ik heel veel huilen ondanks kan ik cyna niet goed , toch voel ik me ERG pijn omdat ik mag anita heel graag die zo gelukkig met kindertjes en nu cyna moet missen . o vreselijk
ja je kan niet meer om proberen redden . zo is beter vrede voor cyna , ze is vechter van afgelopen weken .
echt bijzonder vogel vind ik .
pfffffffffffff ik traaa nu opnieuww . ga nu wandelen pffffffff met in mijn gedachten blijven aan je lieve anita meeleven .
knuffie omhelzine Rika

Anita1

dank je wel voor je hele lieve woorden rika.kusss je zus!

Mandy

Jeetje wat een ellende maak je weer mee Anita, ik lees het nu pas, ze zag er inderdaad erg slecht uit op de foto's, gelukkig is het toch nog snel gegaan en heeft ze nu geen pijn meer, je hebt haar laatste uurtjes zo comfortabel als mogelijk gemaakt, moeilijk maar heel lief, sterkte meis, het was een plaatje. :-*
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

dank je wel allemaal voor jullie zo ontzettend lieve reacties.ik heb er heeel veel aan gehad.de computer en het forum is echt een uitkomst.voor altijd natuurlijk..maar helemaal als je dit meemaakt.dan leef je ook daar voor,heb ik wel gemerkt.
iedere keer kijken of iemand een tip heeft,of als ik weer even niet meer zag zitten..kijken of er een steuntje was.
dat heeft me echt goed gedaan.veel mensen hebben me echt ook gesteund op msn.geweldig,want ik heb echt goed van me af kunnen janken praten noem maar op.en dat heb je echt wel heeel hard nodig!zoals nu ook..dan sta je op.en mis je hem gelijk..maar er staan weer wat lieve woordjes hiero..
thnx kanjerss.
ik heb gisteren met suus gesproken..ik mis iets nu..een jonkie die dood is..zonder dat je het kan afmaken..dat ie volwassen is.heel naar is dat.
je staat weer met lege handen,na al het zorgen..
tuurlijk heb ik nog andere lieffies.die zijn me ook alles.maar jippie zit nu weer alleen.uit ervaring van mezelf en uit raadgevingen hier,is het het beste voor mij om een nieuwe valk te halen.
daar heb ik met suus over gesproken.dan gaat er even iets kriebelen in mijn buik.
een babytje,de ouders voeren niet meer.pracht valkjes en 4 weken oud..ik ga vandaag kijken..maar om het hier af te ronden.CYNA!jou zal ik nooit en never vergeten!! jij bent in mijn hart! en ik kijk keer op keer jou lieve fotos.je hebt me zoveeel gegeven!!cyna lieve schat ik hou van je! je mamaxxx