28 april 2024, 15:31:30

cyna is aan het doodgaan!!!

Gestart door Anita1, 17 september 2004, 15:57:42

« vorige - volgende »

Anita1

17 september 2004, 15:57:42 Last Edit: 17 september 2004, 19:32:57 by Anita1
 :-/ ??? mijn lieve cyna is hier aan het doodgaan.
allemaal slijm komt er uit zijn bekkie.ongelooflijk..ik wou hem laten inslapen bij de dierenarts.maar kan pas vanavond kwart over 6. :( :-X :-/. dat redt hij dus nooit.hij zit hier op mijn schoot mijn schatje..oow cyna toch..waarom jij nou..het ging zo goed schatje.

ik blijf bij je lieffie.ik laat je niet alleen.knuff anita

Annouschka

Hoi Anita,

wat erg is dit zeg, je doet zo je best en dan krijg je dit weer!!
Ik begrijp dat je hem wil laten inslapen :'( :'(
Is mss de beste keuze???  :-/ :-/  Ik weet het echt niet.
Ik heb je nog een IM gestuurd, heb je die al gelezen???

groetjes

Anita1

ja lieffie anouss.ik heb het gelezen.dank je.maar cyna is er echt te erg aan toe..ze is zeiknat van het overgeven,en haar ademhaling is erg onregelmatig.ik kan hem bij een andere da in laten slapen om 13.15 uur.
ze is hier op mijn schoot lijdend aan het doodgaan echt..kan het niet langer meer aanzien.geloof me ik zou mn leven geven voor dit lievertje..maar dit mag ik hem niet aandoen..hij vecht al weken.knuff anita :-/

Annouschka

Hoi,

ja, het zal wss het beste zijn voor haar :'(
Je hebt gedaan wat je kon Anita en je hebt gelijk, je ziet dat ze veel afziet nu, hopelijk lijdt ze niet lang meer :'( :'(

groetjes en veel sterkte

Anita1

kijk dan..dit kan toch niet? snik. ben helemaal stuk ff.heb jullie ff heeel hard nodig nu.ben ook nog alleen bah bah.arme schat.

boezempje

hai

ooohhh meisje tog wat is dit erg om te zien,
wat erg dat ik niks kan doen mop

knuff essie

Joyce28

oooh potverdorie Anita :o .Hoe kan dat nou?Wat zou ze hebben denk je?
heel veel sterkte,dit is echt verdrietig :'( :'(

suus

 :o :o :o :oJemig Anit,
Het leek zo goed te gaan.... en dan toch dit. Wat erg zeg. Nu ze niet meer te helpen lijkt, denk ik dat het maar beter is als ze zo snel mogelijk gaat....... ik leef met je mee meid!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

bren

Aaaaaah..het arme beessie :'( :'(

Hopelijk hoeft ze niet zolang meer te lijden!

Sterkte Anita! :-/

boezempje

hai meisss

dit is zwaar :censuur gewoon ik zit hier te janken anita heeft de cam aan ik kan het zien cyna ziet er slecht uit en anita verzorgt en kroelt hem zo goed als ze kan en ze zit steets te huilen dit is hardt verschuurend.

meis hou vol he

essie

Anita1

kreeg ineens weer een gekke ingeving.heb snel yakult gekocht,en gegeven.en ook ab gegeven.hij ligt nu in de zon op mijn mooie tweety handoek.heeel zacht!!.hier een foto.is niet echt duidelijk door het zonnetje.maar ze ligt er vredig bij.ik heb besloten om haar bij mij te laten sterven.knuff anita

tommy

Hoi

Zit hier met dikke tranen. Ze is niet eens mijn vogel, maar om een dier zo te zien lijden vind ik hart verscheurend.
Kan je dan niet voor een spoedgeval naar de dierenarts.
Ze is nu bezig om dood te gaan al lijdend.
Vreselijk en hartverscheurend.
Ben een kei harde als het om dieren gaat maar onnodig lijden vind ik niet kunnen.
Wat een rot arts heb jij dat je nu niet terecht kan.
meis ik leef met je mee.
liefs annemieke

suus

ze ziet er wel vreselijk uit zeg.
Erg zielig!!!
Hopelijjk heeft ze in iedergeval niet zoveel pijn!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

17 september 2004, 18:04:27 #13 Last Edit: 17 september 2004, 18:08:44 by Anita1
ze heeft geen pijn.ze is doodop.het lijkt of ze in een coma ligt..maar ze reageert soms nog wel.ze gaat wel steeds zwaarder ademen.ik kan niks voor dr doen verder.kan alleen maar bij hem zijn.zal ik ook doen.hopleijk sterft hij rustig en kalm.hij heeft al zoveel achter de kiezen gehad.is nu wel genoeg geweest voor m.voor mij ook trouwens.dat beesie doet mij verdomt veel.heb nog nooit zoon mooie band gehad met een valkje.echt waar.zoo snel..hij was alles voor me..je doet er alles voor.en je wilt dat hij liefde en aandacht krijgt..geef ik m met alle plezier..en dan ineens dit..terwijl gisteren op mijn dagboek moest ik nog zo lachen hoe cyna deed.met die fotos.gek beestje.zal m missen pfff.knufff ik hou jullie op de hoogte.anita en thnx voor alle steun..heb er heeel veel aan.

Paul

Hoi Anita,

Wat verschrikkelijk dat Cina er zo slecht aan toe is :-(
Maar is er echt geen redding meer aan misschien kan de dierenarts toch nog iets doen en als ie pijn heeft zijn daar pijnstillers voor.
Ik zou toch even overleggen wat de dierenarts zou zeggen voor je definitief afscheid zou nemen van hem.
In elk geval heel veel sterkte dit is echt verschrikkelijk.

Groetjes, Paul