27 april 2024, 17:12:40

cyna is aan het doodgaan!!!

Gestart door Anita1, 17 september 2004, 15:57:42

« vorige - volgende »

Anita1

hij is zojuist in mijn armen tegen me aan overleden.ik fluisterde steeds maar weer.ga maar...kanjerr
ze is heengegaan. ???

Paul

Hoi Anita,

Wat erg dat ze nu toch is heengegaan :-(
Je hebt er in elk geval alles aan gedaan om hem nog proberen te helpen en hij is rustig tegen je aan heengegaan dus hij was in elk geval niet zielig alleen.
Heel veel sterkte ik weet zelf hoe erg het is als een schatje van je doodgaat ik had er vorig jaar 5 :-(

Groetjes, Paul

marianca.

Hallo meisss,

Ohhhhhhhhhh anita :'( :'(.Keb geen woorden


liefssssssssss
marianca

marianca.

Anita lieverd..

Denk hieraan.....www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html


ga ff kijken en huilllllllllllllllll zoveel en lang als je wilt...ik ben bij je en geef je een dikke knuffelllll en hou je stevig vast :-*


liefssssssssss
marianca

Anita1

ooow marianca.wat mooi..
ja ik blijf toch wel huilen.kan het niet bevatten nog..mis hem nu al..pff

carco

Hoi anita
Wat erg, wat sneu, en nogmaals wat erg.
Met geen pen te beschrijven die pijn die je voelt als er zo'n dierbaar besstje van je heen gaat: heel veel sterkte meid!!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




boezempje

hai meis

ik kom net thuis van de crematie oohhh wat vindt ik dit erg meis. :'( :'(cyna was een apart valkje dat was zeker anita.
jij hebt haar alle liefden gegeven die je kon geven.ik voel me al zwaar kloten en nu nog meer,dit hadt niet mogen gebeuren.
we hebben net voor wesley 200ballonen op gelaten met een kaartje er aan ik en jij wisten dat dit ging gebeuren met cyna hoe erg het ook is meis,ik heb 1 balon extra gevraagt voor cyna heb er wat op geschreven,om het allemaal een beetje te verzachten,ik wist hoe gek je op hem was,

dikke kus essie

Tara

Hoi Anita,

ahh wat jammer dat er toch een valkje ziek is geworden.
Sterkte.

Groetjes, Tara

Anita1

tara cyna is niet ziek geworden.ze is dood.vanwege de achterstand,is hij niet goed ontwikkeld,en heeft hij het vandaag niet morgen halen.anita
essie.wat een kanjerr ben je..dat je een ballon op hebt gelaten voor cyna.kusss lieffie anita

Tara

Hoi Anita,

ja, maar voor ze stierf ziek geworden, je zal toch niet zeggen dat Cyna op die foto's er niet ziek uitziet.

Maar ik vind het zeker erg voor je hoor dat ze dood is, dit verdient niemand.

Sterkte nogmaals.

Groetjes, Tara

Marije

Veel sterkte lieve Anita.
Ik vind het heel goed van je dat ze rustig bij jouw is ingeslapen, vredig op een vertrouwd plekje.
Ik weet zeker dat Cyna nu ergens op een plekje is waar ze geen pijn heeft en lekker kan vliegen.
Heel erg veel sterkte meis...... :-*
 :-*
Marije

Anita1

tara nog 1x oke?
cyna was niet goed ontwikkeld.longen ed.en borstspieren.door zijn eetachterstand vanaf de geboorte.feld kon niks meer doen!
ze is doodgegaan omdat ze dus niks meer kon vanwege de achterstand! maar laat maar verder.ik ben net een groot verlies kwijt,waar ik alles alles voor gedaan hebt.en gaat er 1 hier proberen mij verwijten te maken dat cyna ziek is.terwijl ze dat niet was..ja hoe ziek?? niet in de besmettelijke vorm.
en vervolgens ga,je je gelijk halen op de topic van essie hiermee.bij gezonde albino! waardeloos !/laat me ff rustig dit nare nieuws verwerken,zonder dat ik ook nog mezelf hoef te verdedigen.aub.

Anita1

dank je wel lieve mierije.knuff anita.doet me goed.hij is naar een mooi plekkie samen met de tweety handdoek.kuss anita

Stijn dc

hoi

wat erg dat cyna het niet heeft gehaald, maar mss beter zo dan dat ie een ellendig leven gehad zou hebben. Niet dat ie dat nu had, maar mss had ie nog lang geleden...

en ik hoop dat je geen verwijten meer gaat maken, of anders moet hier maar een slotje op.... iedereen bedoeld het goed.

Anita1

dank je wel stijn.maar ik kan nog wel ff wat steun gebruiken.ben er n.l kapot van.knuff anita