11 augustus 2025, 16:37:17

Beschuit met muisjes

Gestart door Paul, 11 september 2004, 10:04:16

« vorige - volgende »

Suzanne

Ach goshie, ik smelt hier helemaal. Wat een schatje zeg! Leuk idee zo met de trui, maar ben je niet bang dat je haar per ongeluk pijn doet  :-/?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Suzanne,

Ze zit er helemaal los in hoor ze kan er zelfs uitkruipen als ze wil.
Als ze honger heeft gaat ze echt te keer en dan blijft ze daar echt niet zitten  :D
En ik doe dat alleen maar als ik achter de computer zit dan is er geen gevaar dat er wat gebeurd.
Als je loopt is het gevaar inderdaad groter als je ergens tegenaan loopt maar dat doe ik dus niet.
Ik ben daar veels te voorzichtig met haar voor :-)

Groetjes, Paul

Olga en Hans

Hoi Paul,

Dat kleintje van jou is echt een schatje, met haar gele kuifje en oranje wangetje zo tegen je aan in je trui :).  Ik vind het echt knap dat je zo met die kleintjes omgaat en dat dit lievertje toch groot mag worden.
Ook fijn zoals jij het zegt, de vader is dit, de moeder dat en het kleintje is weer dit, dan moet het een popje zijn.
Maar hoe dat nu met onze Spykie is :-/, ik wacht gewoon de rui af en zie het dan wel.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

robentru

Hoi Paul,
je hebt echt een super nestje gemaakt voor je kleine valk. Kan me indenken dat die het daar reuze naar de zin heeft. Een gouden vondst zo met die wasknijpers (overigens een onmisbaar instrument voor valkenliefhebbers, dat blijkt maar weer).
Groet
Trudy

moonwitch (diana)

Hoi Paul

Zo te zien en te lezen gaat het super de goede kant op met de kleine.
Heb je haar al een naam gegeven?
Ik kan me voorstellen dat dit een super tam valkje wordt, en hou je haar nu zelf of was zij voor iemand.
Met zoveel aandacht die je het hebt geschonken kan ik me voorstellen dat je deze niet meer weg kan doen.
En je foto's zijn ook hartstikke leuk.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

marianca.

Hallo paul,

Stommerd wat ik ben...heb mijn verhaal wat bij jou moest staan bij suzanne gezet..heb het verwijderd :D :D.

Ik vind het heeeeeel vertederend en lief uit zien hoe dat kleine frummelke daar zit.zij boft maar met zo een lieve opa en oma als jullie zijn ;) :).
De liefde voor valkjes is bij jullie dus weer heeeeeel duidelijk te zien.Dat kleine frummelke zal op een liefdevolle manier groot gebracht worden zoals het hoort...heeeeel lief om te zien.

groetjes
marianca

Andrea

Hoi Paul,

Mooi om te lezen dat het goed gaat met de kleine :)
Wat een lieve foto's hoe ze bij jou in dat buideltje van je trui zit :P
Geniet er maar van!

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Marianne

Hoi Paul,

Is dit de nieuwe versie van draagvader?! :D
Wat een lieve foto's zeg, daar smelt je toch van.....
Ze heeft het maar getroffen met zo'n 'vader' als dat jij voor haar bent.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

10 oktober 2004, 08:07:51 #158 Last Edit: 10 oktober 2004, 08:13:19 by Paul
Hoi Allemaal,

Het gaat nog steeds super met de kleine :-)
Ze is weer wat aangekomen en weegt ongeveer 80 gram dus dat is met een ruim week geleden een duidelijk verschil want toen woog ze 45 gram.
We hebben haar nog geen vaste naam gegeven omdat alle valkjes die in dit nest een naam hadden zijn doodgegaan :-(
We noemen haar kleintje en misschien blijft ze ook wel zo heetten als ze groter is :-)
Ik heb haar net nog even een flinke voeding gegeven voor het slapen gaan dus de krop is megagroot.
Overdag krijgt ze iets minder voeding maar in de nacht kan ze dan met een grote voeding iets langer doen.
Momenteel krijgt ze 4 voedingen per dag en dat zijn er 3 van 8 ml en dan 1 van 12 ml en dat gaat prima zo.
Ik heb ook even een paar foto's gemaakt je ziet ook duidelijk nu veel meer veerpennen komen :-)
Ze ligt nog steeds onder de warmtelamp en dat lijkt ze heerlijk te vinden en daar ga ik ook mee door tot ze goed in de veren zit.
In elk geval is er nog steeds vooruitgang en dat is toch een fijn gevoel dat het zo goed gaat :-)

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Leuke foto's weer.

Ga je haar trouwens zelf houden of verkoop je haar. Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor  ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Ria

Hallo,

Zo dan, die is gegroeid. Ben benieuwd hoe Kleintje er uit ziet als ze haar gehele verenpak heeft. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.

Groetjes,
Ria

Paul

Hoi Suzanne,

We hebben hier zoveel tijd en liefde in zitten dat we haar niet zo maar weg kunnen doen.
Hoogstens dat ze naar mijn moeder gaat of naar mijn schoonmoeder maar verder nergens anders heen :-)
Maar waarschijnlijk houden we haar zelf als alles goed gaat.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Groot gelijk hoor, zou ik ook doen  :D.

Groetjes

Suzanne

Olga en Hans

Hoi Paul,

Ik zou als ik jou was jou kleintje zelf houden, hoor.
Je krijgt spijt, als haren op je hoofd als je haar weg doet :(
Het gaat nu juist hartstikke goed.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Tara

Hoi Paul,

haha ja ik wou het je nog vragen of je haar eigelijk niet beter zelf zou houden :-). Nou lees ik het hier en vind dat je groot gelijk hebt, ik zou ook nooit zomaar dat valkje weg kunnen doen, je doet er zoveel voor en ze geeft je zoveel liefde terug :-).

Super hoor hoe goed je voor haar zorgt, je mag trots op jezelf zijn! :-*

Groetjes, Tara