14 mei 2025, 13:50:09

Beschuit met muisjes

Gestart door Paul, 11 september 2004, 10:04:16

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Paul,

gaat echt super met Kleintje: al mooie oranje wangentjes.
Goed stel pleegouders zijn jullie.
En idd lekker zelf houden :)

Groet, Trudy

Mandy

Ach wat een scheetje en wat een lieve foto's. :P
Ik hoop ontzettend dat alles goed blijft gaan en je veel en lang mag genieten van "kleintje". ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

marianca.

Hallo paul

Tjonge wat groeit dat frummelke :D.Zo lief en teder om te zien..ennne.....ik geloof er niks van dat zij misschien naar moeders of schoonmoeders gaat :D ;D.Jullie zijn er stapel op en zullen haar toch zeer zeker zelf houden.Ik zou het doen..ben nu al verliefd op haar :D ;D

groetjes
marianca

Paul

Hoi Allemaal,

Met kleintje (zo noemen we hem even voor het gemak) gaat het steeds beter.
Er komen nu ook steeds meer veertjes en ze word nog steeds elke keer iets zwaarder.
Met een lege krop komt ze op ongeveer 86 gram en met helemaal gevuld weegt ze 103 gram dus ze is over de 100 gekomen als ze goed gegeten heeft en dat heb ik nog niet eerder gewogen :-)
Alleen was er vandaag 1 veerpen bebloed doordat ze die waarschijnlijk wilde verzorgen want dat doet ze al ondanks dat ze nog amper echte veren heeft de meeste zitten nog in hulsjes.
Maar daar zit ze dan ook aardig vol mee en ze beginnen nu langzaam uit te komen ook op haar rugje zie je beginnende plukjes aan die pennen verschijnen :-)
Ik zal morgen weer een foto proberen te maken dan zie je duidelijk dat ze echt de goeie kant op gaat :-)

Groetjes, Paul

Lilo

14 oktober 2004, 17:05:40 #169 Last Edit: 14 oktober 2004, 17:07:08 by Lilo
nog gefeliciteerd!!!
wat geweldig met die foto's er zo bij!
echt heel mooi om dat zo te zien!
wat een droppie die kleine zeg!
groetjes marian.

robentru

Hoi Paul,

ben blij dat het zo goed gaat met Kleintje en ik ga natuurlijk zitten wachten op een foto ;)

Groetjes, Trudy

Paul

Hallo allemaal,

Ik heb net weer even wat foto's gemaakt van kleintje :-)
Ze is nu met volle krop over de 100 gram en met lege krop ongeveer 86 gram dus dat is niet verkeerd :-)
De veren komen nu ook uit de hulsjes en met een paar dagen zal het ook een heel ander gezicht zijn nu is ze nog grotendeels stekelvarken  :D
Je kan wel duidelijk zien dat ze wat achter is want ze is nu 5 weken maar ziet eruit als nog geen 4 weken in vergelijking met de jongen bij de ouders.

Ik lust nog wel een hapje.

He kom op nou waar blijft dat eten?

Ik geef het maar op er komt toch niks meer.

Kijk eens wat een mooi koppie ik heb.

Groetjes, Paul

Sanna

Schattiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!
Het wordt een lekker drolletje Paul :P En mooi aan de maat nu he? Ze redt het wel ;)

Groetjes! Sanna

Olga en Hans

Hoi Paul,

Wat een schatje is ze toch en echt fotogeniek.
Houden jullie haar nu zelf??????????????
Doen hoor.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

boezempje

hai paul

mooien foto's hoor super.
ben je er al uit of je ze zelf houdt dat schoonheid.
en ik vindt het super dat het zo goed gaat hoor echt knap.

gr essie

Suzanne

Hoi Paul,

Wat een lekker ding zeg dat valkje van je. Ze ziet er super uit hoor!

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Paul,

veel veranderd he :-). Ze ziet er erg goed uit hoor!! Prachtig gewoonweg, nou, trotse papa, je hebt recht om trots te zijn want zonder jou was deze kleine overleden hoor!

Ben trots op jou ook ;)

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Paul,
mooie foto's van Keintje.
Is wel een zeer intelligent valkje dat hij/zij het toetstenbord al gevonden heeft....
Ga zo daar samen.

Groet, Trudy

marianca.

Hallo Paul,

Ohhhhhhhhh wat een scheetje :D.En hoe jij voor haar praat... :D :D heel leukkkkkkk.Nou,ze mag trots zijn en zich gelukkig prijzen met zo een oma en opa :D :D.

groetjes
marianca

mitke

hee paul  wat een scheeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttje
veel succes ermee