8 mei 2025, 08:31:05

koppel geelwangen aangeschaft

Gestart door Anita1, 28 augustus 2004, 13:27:19

« vorige - volgende »

Anita1

:D kijk eens! mijn niuewe koppel.zijn broedrijp en hebben dit jaar al jongen gehad.naar mijn weten ook zelf grootgebracht.ben supertrots .pop is cinamon geparelde BONTe geelwang.en man is split geelwang.dit voor sterkere mutatie jongen.knuff anita

Sander

28 augustus 2004, 15:39:56 #1 Last Edit: 28 augustus 2004, 15:41:10 by sanderke
Hallo

Zeer leuk koppel ! Vooral dat de geelwang nog bont is ook ;D Alleen vind ik de wang er nogal rood uitzien :-/
Welke geelwangen komen er dan uit??

groeten
sander

Anita1

die rode wang dat is een split geelwang.dat hoort zo hahaha.maar die andere geparelde die is echt geeel.maar ik vind de fotos een beetje slecht.zal nog nieuwe maken vandaag.zijn echt geel.maar bij split (man ) dus.is beter om een koppel split te hebben voor de kweek als 2 geelwangen.dan krijg je echt slechte mutatie.ze zijn al aan het wipwappen.knuff anita ;)

Sander

Hallo

Ik zoek ook al geruime tijd om een split geelwang maar vind er nergens geen ::)
Het schijnt dat sommige geelwangen ook slechte broeders  zijn, maar als de jouwe al een nestje groot gebracht hebben zit het wel ok. Vind het wel raar dat iemand zo'n koppel wegdoet.

groeten
sander

Stijn dc

dat was ik net ook aan het denken. waarom doet iemand z'on koppel weg? Plukken? ...

Anita1

:D tja heb een goede vriendin.die heeft er 12 gekocht in belgie.als je interesse hebt kijk maar hier bij te koop.gr anita

Anita1

plukken? heb je die jongen niet gezien bij die kweker.pfff mooooi zijn ook bijna te koop.die man had overvolle geelwangen in de voliere,door allemaal eigen kweek.maar ze zijn echt vreselijk duur.maar prachtig hoor.die van mij zijn al aan de wipwap.knuff anita ;)

Stijn dc

nee, ik heb zijn jongen niet gezien. Mja, je kan soms es geluk hebben he

Anita1

mag wel even keer geluk hebben nu he? heb er lang naar gezocht.knuff anita

Tara

Hoi Anita,

mooie valkjes zijn het, maar bedoelt Sander niet dat die cinnamon bont geparelde geelwang een nogal rode wang heeft ? Ik weet het niet zo.. Geelwangen liggen mij niet, maar ik vind dat een van m'n geparelde valkjes ook zo'n wang heeft en dat lijkt mij niet echt een geelwang want zo'n geluk heb ik hier niet :D

Groetjes, Tara

Anita1

die wang is echt heel geel hoor tara.ik maak nog nieuwe fotos.het was te domker.knuff anita

Tara

Ok Anita, ik zal effe wachten ;D. Dan kan ik ondertussen foto's maken van Pablo, ik ben heel benieuwd hoor, maar ik vind ze echt wel heel mooi :o

Groetjes, Tara

Sander

CitaatHoi Anita,

mooie valkjes zijn het, maar bedoelt Sander niet dat die cinnamon bont geparelde geelwang een nogal rode wang heeft ? Ik weet het niet zo.. Geelwangen liggen mij niet, maar ik vind dat een van m'n geparelde valkjes ook zo'n wang heeft en dat lijkt mij niet echt een geelwang want zo'n geluk heb ik hier niet :D

Groetjes, Tara

Dat is wat ik bedoelde ;)  Ik heb ook een geparelde valk die er net zo uit ziet, maar inderdaad kan een foto nogal een slechte weergave zijn.

groeten
sander

Tara

Hoi Sander,

ik dacht wel dat je dat bedoelde :-).
Het viel mij ook wat op, vandaar ;-).

Groetjes, Tara

Vanessa_TC

30 augustus 2004, 14:37:07 #14 Last Edit: 30 augustus 2004, 14:37:39 by Vanessa_TC
Hallo Anita,

Heel erg mooi koppel! De jongen zullen vast ook heel mooi worden. Je hebt alle reden om trots te zijn :)

Groetjes Vanessa