16 juni 2024, 09:19:31

Kleine Paabs' Dagboekje

Gestart door Tara, 26 augustus 2004, 15:25:22

« vorige - volgende »

Tara

26 augustus 2004, 15:25:22 Last Edit: 7 november 2004, 02:03:53 by tara_dewulf
Hallow allemaal,

mijn naampie is Pablo, ik ben een wildkleur mannetjesbaby die vandaag voor het eerst op de bodem van de volière zat. Mijn mama is cinnamon split bont en mijn papa is gepareld alleen word ik door andere ouders grootgebracht. Mijn stiefzusjes worden niet geplukt maar ik heel erg, mijn baasje weet niet wie de dader is, het blijkt nu ook mijn echte papa niet te zijn zoals ze dacht want vandaag ben ik heel erg geplukt :'(. Het wordt alsmaar erger, baasje weet echt niet wat te doen :'(. Ik word steeds meer geplukt, baasje zal het vandaag laten zien op foto's waar ik allemaal geplukt wordt, vooral mijn koppie en rugje is echt heel erg, aan mijn rechterkant heb ik bijna geen wangvlekje meer en je ziet zoooo goed mijn oortje :'(. Jammer dat ik niet kan zeggen tegen baasje wie de dader is :-[.

Lieve kussies van Pablo :-*

Anita1

 :o ooow wat klinkt dit zielig .bah heel naar hoor.kom snel met de foto.arm schatjuuh.mss kan je er eens bij gaan zitten en observeren wie het doet.knuff anita ;)

Tara

Dagg Anita,

baasje heeft even foto's genomen van mij,

kijk eerst stel ik mij voor met een mooie foto van mij

Dit ben ik op bed:



Ik was best moe!



En nu zie je de foto's van ikke die is geplukt :-[






Ik nu bij baasje zitten en het heel leuk vinden!

Dikke kus van Paabje ;)

Sander

Hello

Dat ziet er inderdaad niet goed uit.
Je zult toch moeten uitzoeken door wie hij geplukt wordt.
Dat worden enkele uurtjes voor je voliere zitten ;D

groeten
sander

Tessa

oh wat jammer dat je zo geplukt word maar je bent evengoed een mooie valk hoor  ;D

dikke knuffel en doe de groetjes aan je baasje

tessa  :-*

Tara

Halloooo,

ik zit nog steeds binnen lekker bij baasje, ikke heb een tijdje terug een bijvoeding gehad wat ik een stuk beter at dan gisteren!! Vind ik wel mooi hoor dat ik beter heb gegeten :). Baasje heeft al elke verdachte apart gezet maar helaas word ik nog steeds geplukt :-[. Ik vind het helemaal niet leuk meer, daarom ben ik steeds meer en meer bij baasje.

Dikke kus van Pablo :-*

Ria

He Pablo,

Oeps. Da's niet leuk nee. Jammer dat je baasje er nog niet achter kan komen wie het doet. Maarre het komt vast wel weer goed al zie je er even niet uit. Vind je wel een lieverd hoor. Straks ben je weer een prachtig valkje.

Groetjes,
Ria

Tara

Hallo allemaal,

nou, baasje vindt het allemaal te erg geworden en ik word bijna niet meer gevoerd dat ze me nu zowat helemaal voert, ik logeer in haar kamer, vind ik best leuk, ff lekker bij haar liggen als ze tv kijkt ofzo, vind ik super hoor, dan ga ik helemaal neer liggen. Ik heb al voeding gehad, eerst om acht uur maar toen had ik niet veel honger dus mijn kroppie was al snel leeg maar de 2de keer at ik een stuk meer. Het is wel raar waarmee ze me voert, ik herinner mij toen ik enkele daggetjes was een spuitje toen ik werd bijgevoerd maar nou is het een raar ding hoor, een lepeltje noemt zij dat, al begrijp ik niet waarom :-/.

Ik vind het leuk hoor als ik op mijn knuffie zit, dan kan ik wel lekker poepies laten op 'm maar ahhh da's normaal toch :P

Hier fotootje van mij:



Kussies, Pablo :-*

Anita1

 :D hahah wat een lieffie he? ben er helemaal verliefd op.zit jij daar ff lekker bij het baassie.heerlijk en doe jij maar lekker poepen hoor! en het eten bij je baassie is veel lekkerder,baassie gaat jou lekker groot maken.ksje van mij hoor van tante tieta.kusss anita ;)

Ria

Hoi Tara,

Mooi dat je Pablo nu zo kunt voeren en dat hij eet. Kan hij snel aansterken en weer mooie veertjes krijgen. Geef hem een flinke knuffel, ook namens mij.

Groetjes,
Ria

Tara

Hallo tante Tita,

alles gaat heel goed met mij hoor mijn kroppie leegt supersnel :). Alleen ben ik nu wat rustig want ikke heel moe en ook geschrokken van baasje maar jij weet wel wat he wat er scheelde :-[. Maar baasje nu weer helemaal anders en nog altijd heel erg lief, maar toch bleef ik met mijn grote oogjes kijken :-/.

Maar ok, baasje heeft foto's genomen van ikke, ik nog steeds erg lief en strakkies mag ik mijn laatste voeding hebben! Iemand heeft mij zien eten op de cam, en natuurlijk moest ik die dan extra goed laten zien hoe goed ik wel kan eten ;D. Baasje heeft een bakkie met eten gezet, en nou zit ik daar lekker uit te eten!!! Baasje is echt heel erg blij ;D. Maar toch moet ik nog bijvoeding hebben want ik eet nog niet genoeg :-X.

Dit ben ikke:







Dikke knuffel van Paabje :-*

Ria

He Pablo,

Wat lees ik nou. Kun je zelf ook al een beetje eten. Knap van je hoor. Doe maar flink je best dan wordt je snel een grote prachtige valk.

Knuffie van Ria

Tara

28 augustus 2004, 19:40:57 #12 Last Edit: 28 augustus 2004, 19:52:31 by tara_dewulf
Hallo,

vandaag heb ik weer lekker pap gegeten, deze morgen meer dat gisterenmorgen maar ook weer minder dan deze middag :-). Maar het gaat wel heel goed, ik ben heeelemaal gek op de dikkere stukjes die ook in de pap zitten, nam nam :).

Het diertje die hier ook stond is dood van gisterenavond :(. Het was een visje maar die werd verwaarloosd door baasjes broer en stond ook in de garage en baasje wou 'm in haar kamer en dat mocht niet tot eergisteren maar ie was er zo slecht aan toe dat ie gisterenavond om 11 uur toch is overleden, ikke vind het heel jammer maar des te meer aandacht voor mij ;D.

Hier enkele fotootjes van mij:

Ik heb al altijd op de schouder van een andere vogel willen zitten, nou die wens is in ieder geval nu lekker vervuld !



Gaaf heee, was lekker zitten daaro ::)

Maar ik heb nog twee fotootjes voor jullie in petto hoor ;). Hier komen ze ;D





Ben ik geen schatje :-X

Ik heb een beetje last van een verkoudheid :(. Het is toch al enkele dagen dat ik vaak nies en toch veel vocht verlies, maar verder zie ik er kerngezond uit, baasje al gevraagd om raad hier maar nog geen antwoord gekregen :'(.

Kussies Pablo :-*

Anita1

ach ach paabje verkoudjes? dan moet jij lekker warm zitten en ook veel slapen hoor! en als het erger wordt moet je baasje even de dokter bellen.dan krijg je misschien een hoestdrankje.die zijn wel lekker.misschien wel droppies.hahaahah.die wil ik ook wel hoor paabje.hatsjoeee ooow jeee.lolz kusss paabje,je bent al heel flink en mooi hoor,kusss van tante tieta. ;) :D :D :D

robentru

Hallo lieve Pablo,
je hebt het wel goed voor elkaar zeg... zit je daar ff lekker bij het vrouwtje op haar kamer... lekker voeren, knuffelen en verwennen. Maar de reden daarvoor is niet zo leuk :-/, die stoutertjes die je zo verschrikkelijk geplukt hebben.
Maar ik vind je er wel beter uitzien dan een paar daagjes geleden. Dat zal de goede zorg van het vrouwtje wel zijn.
En, hahahah die foto van jou op de schouder van die super vogel, helemaal te gek man! :D
Geniet jij daar maar lekker. Ik hoop dat je met de lieve en goede zorg van je vrouwtje maar snel een gezonde puber mag worden met veel veren.
Mis je niet een heel klein beetje Trudy en Chiaro???? Mocht je ze tegen komen geef ze dan een lekker knuffeltje.
Jij een superdikke valkenknuffel en doe heel veel lieve groetjes aan je vrouwtje.
Petemoei (ja, die van Trudy) Trudy  ;)