16 juni 2024, 08:58:10

Kleine Paabs' Dagboekje

Gestart door Tara, 26 augustus 2004, 15:25:22

« vorige - volgende »

Tara

29 augustus 2004, 02:09:26 #15 Last Edit: 29 augustus 2004, 02:11:08 by tara_dewulf
Hoii Trudy,

hee wat gek jij dezelfde naam als mijn zussie ;D

Ja ik Trudy en Chi missen maar baasje gezegd dat ze morgen even binnen mogen spelen met mij ;D. Dus daar hou ik mij aan :).

Ik nog enkele foto's hebben van deze avond !

Dit is mijn!!!!


Kom hier met die voeding!


Hmm lekker lepeltje alleen is er nog niks te vinden :'(


Dit is hier echt mijn favo knuff




Kussies, Pablo :-*

Anita1

 :o ;D ach ach daar moet je wel van houden.wat een scheeeeeeetje echt waar hihi.dat wordt je lieffie tara knufff anita :D

robentru

Hoi Pablo,
lijkt met reuze gezellig dat Chiaro en Trudy vandaag bij je komen spelen. Mogen zij dan ook een keertje op die superknuffel van je? En je bent echt een brutaaltje hoor, maar wel een mooi fotomodelletje.
Hoop dat jouw vrouwtje vandaag weer ff leuke foto's maakt, vind ik altijd leuk om te zien. Kan ik ook meteen kijken hoe het met je veertjes is.

Petemoei Trudy (hihihihi, leuk hij dat je zusje en ik dezelfde naam hebben :D ;D :D ;D :-*).

Tara

Hallo allemaal,

ik nu op schoot van baasje lekker dichtbij terwijl Trudy maffie maffie doet op knie van baasje en Chiaro op dij van baasje :D. Is een grappig bendeke hier hoor vind ik!!

Toen Chi en Trudy hier binnen kwamen keek ik verbaasd hoeveel ze zijn veranderd, ik herkende ze niet meer bijna !!! Maar ahhhh toen baasje ons alledrie op bed zette ging ik kennis maken, ff lekker proeffie van Trudy:



Ze vond het niet zo leuk want zij wou maffie maffie doen en begon zich toen te wassen en zo.

Dan maar eventjes Chi lastig gaan vallen, steeds aan Chi's staart zitten prutsen, vond zij niet zo leuk denk 'k.





Maar ze vonden mij blijkbaar nog altijd niet leuk, zij mij altijd in steek laten!!!

Dus ik vond het niet meer leuk daar hoor ik lekker naar baasje willen gaan!!!



Maar dan deed zij haar hand weg en wilde ik dat zij weer dichter kwam!!!



Strakkies mag ikke weer eten, ik kan al niet meer wachten!!!!!! Joepie!!!!!

Dikke kus van Paaaablo :-*

robentru

Hoi Pablootje
je bent echt een schatje, maar je moet wel lief zijn voor je zus/broer hoor, ook herken je ze bijna niet meer. Die groeien ook zooooooooo hard, maar dat komt bij jou ook nog. Zo te zien zit je lekker in je velletjes/meer veertjes. Goed zo, maar wel doen wat het vrouwtje je zegt hoor!
Dikke valkjesknuffel, petemoei Trudy.

Tara

30 augustus 2004, 15:47:55 #20 Last Edit: 30 augustus 2004, 15:51:28 by tara_dewulf
Hallo,

baasje heeft weer foto's gemaakt van ikke. Ze zegt dat ik al een grote jongen wordt !
En daar geef ik haar wel gelijk in :P

Ik eet heel goed van het lepeltje, als ik later op de dag nog mijn voeding krijg van vanmiddag en vanavond gaat baasje daar eens een foto van nemen, is heel leuk hoor om mij te zien eten.

Baasje heeft gisteren mijn zussie Trudy getoond aan iemand op de cam maar ik vond dat niet zo leuk want ik wou op televisie komen dus ging ik lekker er voor zitten ;D.

Dit zijn mijn foto's :-);

Lekker op baasies hand zitten, ben benieuwd wanneer mijn poeppie valt :P


Koekoek :-*


Hé wat is het hoog hiero, kijk naar mijn mooie gele buik ;D


Zucht ben ik geen plaatje ::)


Wahhh waar zijn mijn oogies heen :-/


Ik heb gisterenavond lekker bij baasje gelegen, was heel leuk we hebben gespeeld en ik heb haar steeds kussies gegeven :P

Dikke kussies :-*

Paab.

Tara

31 augustus 2004, 15:11:34 #21 Last Edit: 31 augustus 2004, 15:14:27 by tara_dewulf
Hallooooo,

baasje en ik zijn hele goeie vriendjes geworden!! Gisterenavond-nacht toen baasje op computer zat en ik eerst in mijn verblijfje dan moest en zou ik naar haar gaan, als ik niet bij haar zat dan zou ik beginnen roepen en tieren want geloof me dat kan ik goed en vooral 's avonds wanneer baasjes ouders gaan slapen :P. Dus mocht ik lekker bij baasje zitten! Het was super, alleen werd ik dan moe en ik ging liggen, maar baasje zat zoooo oncomfortabel arm baasje bleef speciaal moeilijk zitten zodat ik makkelijk zou liggen :D.

Ik kan al heel goed vliegen hoor!! Deze morgen toen baasje pap zou gaan maken ben ik van haar bureau tot op haar hoofd gaan vliegen en gisteren toen zij achter de computer zat en ik op mijn doos nou dan stond zij opeens recht en stak haar hand vooruit en ik vlooooooog op haar hand, super leuk was dat. En als ik eten moet, dan wacht ze altijd nog heel even omdat dat warm kan zijn in het begin maar ik daar geen rekening mee houden en proberen pap te eten en dan moet baasje mij steeds weghouden maar dat niet makkelijk hoor ! Ik vlieg altijd naar het bureau wanneer de pap daar staat, en eerst is dat altijd een poedertje die in het potje gaat voor het water is en als ze dat er in doet nou zeg dan probeer ik zelfs daar al van te eten maar dat mag niet :P

Baasje zal vanmiddag kijken of ze foto's kan maken en eventueel een filmpie van ikke die eet ;D

Deze morgen was het ook heel leuk, baasje werd net wakker en zag mij zitten op mijn knuf, na een poosje kwam ik bij haar in bed, leuk hoor maar ik mocht mijn doos in als zij haar bed moest maken maar ik kwam steeds weer op dat bed zitten wahahah dus wat deed ze ze verschoof die doos een beetje nou dan ging ik lekker vliegen naar het bed :P

Kussies Paab :-*

Anita1

hoiiiiii nou je bent er maar druk mee hoor.denk je wel aan je eigen sociale leventje schat? heb het idee dat je de hele dag op je kamer bent? of valt dat mee?
verder vraag ik me af of je zo wel genoeg slaap krijgt.ga me wel een beetje zorgen maken om je hoor!
je moet beter voor jezelf zorgen vind ik.je bent nog zo jong.
tuuk is paab wel een scheeetje hoor.knufff anita ;)

boezempje

hai tara

ooohhh wat een mooi dagboek met echt super foto's van die kleinen lieve pablo,hihihihihi lief is ie toch he.


gr essie

Tara

En hierbij stop ik met dit dagboek want er zal toch niks meer te vertellen zijn.

Groetjes.

Stijn dc


Tara

Hoi Stijn,

nou, had je het niet gelezen dan? Mijn moeder heeft Pablo de volière in gedaan en nou ziet ie mij niet meer staan, heeft steeds een vol kropje, misschien dat zijn ouders 'm weer voeren, mij heeft ie dus niet meer nodig, kent me amper nog.

Stijn dc

ow, ik had dat gelezen ja. Toch beter dat ie door de ouders gevoerd word lijkt me. Das altijd veiliger. En dat hij je nite meer kent, dat is voor interpretatie vatbaar.

SDC:D

Tessa

hoi Tara
wat jammer dat hij nu in de volliere zit ik had zo voor je gehoopt dat hij bij je mocht blijven ben wel  blij dat hij goed eet vind het echt jammer voor je

tessa  :-*

Anita1

eeeeeej je bent toch terug op het forum tara! wekom weer.heb je gemist.kusss anita ;)