Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Anita1

pffffff anouss ik duim ik duim ik duim.probeer wat te slapen vanacht.zal moeilijk zijnik denk aan je.knuff anita ;)

boezempje

hai meis

nou we hopen allemaal voor je we doen de kaar aan morgen oke.
probeer een beetje te slapen :-*

gr essie

suus

Jeetje Annousch,
Wat een troubles allemaal zeg! En dan tot overmaat van ramp ook nog een teennageltje eraf! Is die er echt helemaal af of zit er nog wat? Volgens mij als er nog wat zit, groeit het wel weer aan....

Maar dan mis je ook nog net dat telefoontje. Meis toch.
Nou morgenvroeg gelijk bellen lijkt me!! Heeel veeel succes!!
Ik denk aan je !
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Annouschka

Hoi,

Suus, er hangt nog nagel aan hoor, ze had vooraan in het leven gezeten, wel niet leuk voor Yabba.

Vandaag maakt ze het dus terug niet zo goed, ze wil geen pap geen pellets eten bijna.  Trosgierst wel maar dat mag ze niet hebben van de DA.  Ze zit terug heel bol en haar ogen staan niet goed.  De zwarte ontlasting is inmiddels weg en is terug normaal.  Ik denk dat is omdat ze gisteren en eergisteren bijna niks heeft gegeten dat ze terug zo verzwakt is.
Straks bellen voor de uitslag, ik zie het niet zitten, stel dat het kliermaagdilatatiesyndroom is, wat moet ik dan? :'( :'(
De rest oogt nog gezond, heeft blijkbaar geen last meer van de ppgziekte.
Ik heb redelijk geslapen vanacht, 1 deel in m'n bed, ander deel bij Yabba in de zetel zodat de lamp kon aanblijven want ze zat heel bol toen ik opstond om 4 uur. :'(
Zo, jullie horen het straks wel.

groetjes

Annouschka

1 september 2004, 12:57:33 #319 Last Edit: 1 september 2004, 12:59:37 by Chewbakka
Hoi,

:) :) :)
had net de DA aan de lijn, de parameter voor kliermaagdilatatiesyndroom staat normaal, dus dat zal het wss niet zijn!!  IK BEN ZO BLIJ!!!
Het urinezuur was ook normaal en de leverwaarden hadden ze niet genoeg voor, maar aangezien het de vorige keer al heel hoog stond, is het wss van dat dat ze slechte vertering heeft!!
Ik huil gewoon van blijdschap!! :'( :D :D
Het kan natuurlijk nog altijd maar ze denkt dus van niet omdat bij kliermaagdilatatiesyndroom normaalgezien die parameter laag staat en bij haar staat ie dus normaal!

groetjes
Annouschka

boezempje

hai

nou meis dat is geweldig nieuws tog.joeeeeeeehoeeeeee ik ben supper blij voor je,
gr essie :-*

Anita1

;) ooooooooooooow anouss ik huil met je mee nu.echt waar..
al is het alleen maar dat,ze dat niet hebben he? nu kijken wat het dan wel kan zijn.of heb je al een vermoeden? nu nog goed opknappen pfff heej kussss anita ;)

Annouschka

Hoi,

het is wss de lever die aantast is door de chlamydia of door de doxycycline, dat geeft ook slechte vertering.  Heel zeker is het nog altijd niet, dat kan alleen via sectie gezien worden maar aangezien de parameter voor kliermaagdilatatiesyndroom normaal staat en die bij kliermaagdilatatiesyndroom laag moet staan, mogen we vermoeden dat het de lever is.  Is ook niet goed natuurlijk maar ze maakt tenminste een kans op genezing, zal wel nog een tijdje duren maar ik heb alle tijd van de wereld voor haar hoor ;)

groetjes
Annouschka

boezempje

hai

ooohhh echt super voor je ik ben echt blij meis.
genezing komt zeker.
je bent er elke minut van de dag voor haar dus dat gaat wel goed komen.en natuurlijk blijven wij duimen op hellemaal herstel.

essie :-*

Suzanne

Hoi Annouschka,

Ik ben heel blij voor je dat het niet hetgeen is wat je vreesde.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

robentru

Hoi Annouschka,

wat een opluchting :) en nu maar hopen op een spoedig herstel van de lever.
Geef die kanjer maar een lekker kroeltje en jezelf ook.
Suuces verder met de zorg.
Groetjes, Trudy.

vanta

dankjewel voor je telefoontje :-*

ik ben zeeeeeer opgelucht wordt het toch nog een fijne verjaardag hey ;)

ik ben toch blij dat ik achteraf  het toch goed had dat het deels van de ab kwam gelukkig.

en zeker je hebt alle tijd en yabba ook je bent een super meid voor je diertjes :-*

groetjes en knuffel ze allemaal van mij

tineke

Annouschka

2 september 2004, 02:16:35 #327 Last Edit: 2 september 2004, 02:29:51 by Chewbakka
Hoi,

ja het gevaar is nog altijd niet geweken maar ik heb toch weer hoop :)
Yabba was vanavond goed actief, had zelfs terug een fladderuitbarsting en wordt terug wat nieuwsgieriger.
Ze heeft vandaag goed gegeten.
Met de rest is het ook goed, allemaal lekker gek doen.
Hopelijk verbetert ze dag na dag een beetje zodat ze vlug weer de oude wordt.

Oh ja, ze moet nu nog 4 weken Baytril nemen, de rest ook nog 4 weken AB, zakjes zijn het, daar drinken ze wel voldoende van.  En daarna, na een aantal weken, nog een test om te zien of die smerige ziekte volledig uit hun lijfje verdwenen is.

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes :-* :-* :-*
In het bijzonder Tineke :-*  je bent een supermeid :-*

Ik blijf jullie op de hoogte houden.

groetjes
Annouschka

suus

Ooo Annouschka, wat fijn zeg!!!!!
Nou de hoop op herstel is weer gerezen hoewel je zoals je zelf ook zegt er nog niet bent!!!!!
Maar wat zal dat een opluchting zijn geweest!
Groet

Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Paul

Hoi Annouschka,

Wat geweldig dat het toch niet die nare ziekte is en niet alleen voor Yabba maar ook voor je andere valkjes heel fijn.
Yabba sukkelt nou al zo lang het word echt tijd dat ze beter word maar ik denk dat het gewoon wat langer duurt omdat door die papagaaienziekte er best wel wat aan de hand is geweest van binnen.
Maar Yabba vecht er wel voor dus die gaat het volgens mij echt wel halen :-)
Beterschap met Yabba en geef hem maar een knuffeltje van me.

Groetjes, Paul