Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi

bedankt voor jullie lieve reacties :-*  Zit hier weeral te janken door het lezen van al dat liefs. :'(

Ik begrijp er gewoon geen <piep> meer van, gisterenvoormiddag zag ze er echt terug slecht uit, na de middag is ze dan beginnen pellets en trosgierst eten niet normaal en nu lijkt het alsof er niks meer aan de hand is met haar.  Ze was de eerste om mij een goeiemorgen te wensen en om de anderen aan te steken om lekker samen te brullen, zit aan alles te prutsen waar ze maar bij kan komen, kortom is lekker actief, moesten jullie haar nu zien, dan zouden jullie zeggen dat ik de boel overdrijf.

Ze is ook weer verdikt, ze bleef niet echt stilstaan op de weegschaal maar die duide 92 gram aan :o, ik hou het op 90 maar daaronder is ie zeker niet geweest.

Ik ga straks terugbellen naar de kliniek vooral die onverteerde zaden in de ontlasting daar ben ik heel erg bang voor.  En voor de rest ga ik straks even naar dr. Deconinck bellen, Yabba is nu in behandeling in de kliniek dus voor haar houdt ik het daar omdat het niet gewoon de ppgziekte is bij haar.
Ik laat jullie straks wel wat weten, de zenuwen razen nu al door m'n buik.

groetjes
Annouschka

Annouschka

Hoi,

even kort, heb de 2 DA's aan de lijn gehad, dr Deconinck leek op z'n tenen getrapt omdat ik bij Yabba andere AB ben beginnnen geven en lachte me eigenlijk gewoon uit >:(

Heb ook de dierenkliniek gebeld en ik moet om kwart voor 10 daar zijn met Yabba voor nog een paar onderzoeken.  Duim voor ons aub, als ik nog tijd heb zal ik deze middag nog vertellen hoe het is geweest anders zal het vanavond zijn.

groetjes

boezempje

hai

succes Annouschka
we zullen zeker voor je duimen meis ben benieuwd.
geef yabba een knuff van mijn.

gr esther

Anita1

nou schat,ik ben ben in het 1e geval blij dat het er weer wat beter uit  lijkt te zien.hoop houden we zo op deze manier.de kaarsjes doen hun werk weer hoop ik.
verder is het niet vriedelijk dat een DA he uitlacht.jij doet ook alleen maar wat goed is he?
en hij was toch op vakantie geweest? dus ..maar ga je nu wel naar de goede kliniek? of naar wie je net aan de telefoon hebt gehad? lastig hoor,maar trek je er niks van aan hoor.je weet zelf wetl beter.knuff anita

Annouschka

Hoi,

ja ik ga naar de dierenkliniek, universitair dus is wel goed hoor.  Waar Yabba dus in behandeling is he.  Ja wat kon ik anders, blijven doxycycline geven?? >:(  Dan had m'n Yabba wel al dood geweest hoor, hij bekijkt het maar, heb geen boodschap meer aan hem voorlopig >:(
Gelukkig is die dokter wel een hele vriendelijke in de dierenkliniek en kan ik met al m'n vragen bij haar terecht ;)

Oh ja, heb vanmorgen terug onverteerde zaden in de ontlasting gevonden, 4 deze keer. :'(
Maar ze sprak van een schimmelinfectie ofzo,dat moet nu onderzocht worden of dat er ook nog bijgekomen is.

groetjes
Annouschka

Annouschka

Hoi,

Yabba is ginder moeten bijven omdat ze terug bloed genomen hebben en ze bang zijn dat ze het verband er gaat afprutsen en aangezien ik niet thuis ben deze namiddag was dat beter dat ze ginder bleef :'(
Er zijn nu nog 3 mogelijkheden over: kliermaagdilatatiesyndroom, lever of wormen, ze gaan met dat bloed de lever onderzoeken.
Als dat het niet is, dan is dat syndroom het hoogstwaarschijnlijke :'( :'( :'(
Dat wil dan zeggen dat mijn schatjes niet lang meer zullen leven :'( :'( :'( :'(

Dit doet zo'n zeer :'(

Rika

lieve anouska,
wat een toestand zeg helemaal .
wat echt rot weken en zware weken hebt jij zeg echt wel .
pfffffffff
wanneer kan weer normaal/genieten voor jou ?
ik wens je HEEL veel sterkte met aankomende dagen/weken .
je bent heel goed voor je valkjes. echt wel .
hou je moed niet opgeven ....

Annouschka

Hoi,

ja, ik snap het gewoon niet waarom dit allemaal moet gebeuren en waar dit in godsnaam vandaan komt.  Die ppgziekte snap ik wel, is van die dierenzaak wss meegebracht maar dat kliermaagdilatatiesyndroom :-/  

Dat is ook het frustrerende aan de zaak, ze weten niet vanwaar het komt, hoe het te genezen, ze weten er helemaal niks van alleen dat ze de laatste tijd al veel valkjes hebben gehad met dit verschrikkelijk virus.

Ga morgen eens de ontlasting van de rest controleren, hopelijk vind ik niks want dan is het zeker zo.
Ik snap ook niet hoe het komt dat ze ineens zo verbetert is na het stopzetten van die doxycycline, moest het van dat kliermaagdilatatiesyndroom zijn, dan zou ze toch niet meer bijgekomen zijn en toch niet meer verbetert want ze was wel heel erg ziek hoor.
Morgenochtend om 8u mag ik haar ophalen, heb deze namiddag nog gebeld en ze stelde het goed volgens de DA.

M'n vriend heeft haar foto ingekadert en er een kaarsje bijgezet.  Vind ik zo lief :-* :'(

groetjes
Annouschka

Paul

Hoi Annouschka,

Het fijt dat Yabba steeds meer aankomt lijkt me toch dat ie aan de beterende hand is hoor.
Als het dat virus zou zijn zou ie toch steeds slechter worden lijkt me en hij komt zelfs aan en is op een mooi gewicht.
Late we hopen dat ze met dat onderzoek nu ontdekken wat er aan de hand is en dat het iets simpels is nu nog.
En laat die arts maar lachen je bent nu bij artsen die je goed helpen dat is veel belangrijker.
Beterschap met Yabba.

Groetjes, Paul

Anita1

hoe is het nu met je schatjes? knuff anita ;)

robentru

Hoi Annouschka,
hoe is het nu met Yabba? En met jou?
Het je Yabba weer thuis?
Duim heel hard voor jullie.
Groet, Trudy.

Annouschka

Hoi,

ja, Yabba is terug thuis en stelt het redelijk, heeft niet meer overgegeven en normaalgezien morgen weten we de uitslag van het bloed, ze heeft nog eens aangevraagd om die factor waaruit ook kan afgeleid worden of ze kliermaagdilatatiesyndroom heeft nog eens te bepalen, hopelijk is er nu wel genoeg bloed genomen. :-/
Ze moet nu op pellets en als ze daar niet genoeg van eet, terug pap.
Ze heeft wel een beetje pech gehad hoor daarjuist, de DA haalde het verband van haar pootje maar moest een schaartje gebruiken, toen ze juist wilde knippen, trok ze haar weg.  Je raadt het al, een teennageltje af en ze had in het leven gezeten, gelukkig bloedde het maar even. :(

Wel, nu wordt het terug afwachten tot morgen.  

groetjes
Annouschka

robentru

Hoi Annouschka,
fijn dat Yabba thuis is, en ach dat zielepootje, ook nog een nageltje kwijt. Zit niet mee. :o :(
Wens je veel sterkte met het wachten op de uitslag morgen en duim heel hard.
Groetjes Trudy.

boezempje

hai

nou meis fijn dat ze yabba weer thuis is,ooohhh wat ziellig van dat nageltje of yabba al niet genoeg meemaakt,knuffel yabba maar goed en we zullen zeker duimen voor een goeden uitslag meis.

gr en sterkten essie :-*

Annouschka

Hoi,

ja, is heel zielig dat ze dat ook nog moest tegenkomen :(  Maar het groeit wel weer terug.
Haar ontlasting staat me niet aan, is veel te donker echt heel donkergroen, kan van die swabs zijn :-/
Ze wil dus voorlopig geen pellets dus krijgt ze weer pap.  Ga morgen eens wat pellets fijnmalen en onder de pap doen dat ze toch wat voedingsstoffen binnenkrijgt.

De uitslag is al binnen maar ik weet hem nog niet, ze had gebeld en ik had het te laat gezien dus toen ik terugbelde was er niemand meer in de kliniek :(
Dus ik loop nu al op de toppen van m'n tenen.
Nog 1 keer slapen en het misterie zal mss opgelost zijn.  Dan zal ik mss weten of ik nog hoop moet hebben of niet. :'(

groetjes
Annouschka