Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

als het die ziekte is, is er toch niks meer aan te doen hoor :'(  Dus wat maakt het eigenlijk allemaal nog uit :'( :'(  Ik heb nu gewoon geen hoop meer, ik zal er alles aan doen om haar laatste weken/dagen zo  comfortabel mogelijk te maken want dit gaat volgens mij niet goed aflopen. :'( :'( :'(

Joyce28

och jeetje,weer overgeven :-/ denk je dat het beter gaat,krijg je dit weer
heel veel sterkte hoor :-[

Annouschka

Hoi,

ja idd, dit is zo frustrerend, duurt nu bijna 4 weken. >:(  Ze heeft voorlopig niet meer overgegeven maar zit er niet goed bij, is heel stilletjes en zit soms te bibberen ook al zit ze onder de warmtelamp. :(
Heb iedere ontlasting die ze gemaakt heeft goed geïnspecteerd en heb geen onverteerde zaden meer gevonden.
We zullen zien wat de DA morgen zegt.

dank jullie voor jullie lieve berichtjes

groetjes
Annouschka

robentru

Hallo Annouschka
chips wat triest dat Yabba toch weer overgeeft; had toch stiekum een klein beetje hoop gekregen. Probeer de moed niet op te geven, hoe moeilijk dat ook is en hoe loos deze woorden eigenlijk zijn. Ik ga toch weer een kaarsje voor jou en je valkjes aansteken.
Heel, heel erg veel sterkte.
Groet, Trudy.

Joyce28

oei spannend,moet je s'morgens of s'middags?

Annouschka

29 augustus 2004, 18:17:35 #290 Last Edit: 29 augustus 2004, 18:18:54 by Chewbakka
Hoi,

ik ga gewoon bellen naar de DA hoor, ga er niet heen, meer kunnen ze toch niet voor haar doen :'(  En dat vervoer zou haar toch weer een stuk slechter maken.
Ze heeft net  weer wat trosgierst gegeten, ik voer haar nu vandaag geen pap meer bij, want ik ben bang dat ik haar terug ga overbelasten.
Laat haar vandaag even doen.

groetjes
Annouschka

Joyce28

29 augustus 2004, 19:05:30 #291 Last Edit: 29 augustus 2004, 19:06:02 by Joyce28
oooww oke,had ik dat verkeerd begrepen ;)
Ik zal duimen dat ze er weer helemaal bovenop komt

boezempje

hai Annouschka

niet de moet opgeven meis.ik pendel elke dag voor je net ook weer gedaan en er komt steets uit dat ze het gaat redde,pendel pendelt voor de dag dus daarom doe ik het elke dag voorje,

succes meis
esther

Annouschka

Hoi,

dank je Esther maar ik weet het gewoon niet meer :'( :'( :'(  Ze zit wel op 1 pootje maar dat overgeven en dan nog die onverteerde zaden in die ontlasting, daardoor is mijn moed mij volledig in de schoenen gezakt. :'( :'(
Ik had er tot vandaag ook goeie hoop op maar dat dit weer moet gebeuren..
Ze gaat wel nog regelmatig trosgierst eten, wel niet genoeg maar t'is beter dan niks.

Hopelijk heeft je pendel gelijk want ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moet, t'is zo'n schatje :'( :'(

boezempje

hai Annouschka

ik weet het meis dat je verdriedt hebt en ook ik hoop dat de pendel gelijk heeft tog blijf ik er steets mijn hoop op gooien veel komt uit en ook veel weer niet dus ik snap je gevoel.probeer het tog vol te houden meis.

gr esther

Anita1

lieve anouss.meis kom op! geef aub de moed niet op! ik zit hier ook met powerr,waar ik elke dag nog bang voor ben..omdat mijn ziekte hier ook plotsterfte veroorzaakt.
maar oke nu over jou.je moet vechten,niet de moed laten zakken.laat m voelen dat je het kunt.zo heb ik het ook gedaan.powerr kon niet meer vliegen niks..en alleen maar liggen.lieffie wees voorbereid,jaa dat het ook mis kan gaan.in je achterhooft.maar jou vechtlust voor jou kanjerr moet heel hoog blijven.dat doe je wel..maar laat het yabba voelen.ga lekker met hem op bed zitten.ga m lekker vertroetelen.extra knuffies.lekker vasthouden..en eivoer en trostgiest geven.en ik zou je toch aanraden een beetje druivesuiker.kom op miess.ik ben er voor je.kom lieffie.ze moet er door heen! hele dikke kusss anita :-*

vanta

annous we hebben elkaar gesproken we wachten het gewoon af je doet wat je kunt en meer kan niet

als je da de druivesuiker afraad dan doe je het niet en misschien is ze ook voor de ab allergisch wie weet

we houden onze vingers gekruist en we zien het

mocht het al fout gaan dan weten we dat je er alles aan gedaan hebt

maar ik hoop nog steeds ze houd het nu al zo lang vol en nu nadat er wer ab gegeven wordt gaat ze weer spugen

kop op houd moed en samen vechten we als wolven

;) :-* tineke

Anita1

:o ooow sorry.was druivesuiker afgeraden oke wist ik ff niet..welll was vergeten..sorry dus.luister maar goed naar jezelf.je kunt het! knuff anita :-*

boezempje

hai Annouschka

hai meis probeer vol te houden he.ik weet nu pas echt wat jij voelt nu stormy ook ziek is.
als 1 van je schatjes niet goed zijn doet dat pijn en als je al zo veel er voor gedaan hebt en bijna niks veranderd dan denk je wat is dit nu.maar je hebt er al veel voor gedaan voor yabba en ze gaat het redde dat moet yabba is een sterk valkje dat merk je wel.kom op meis hou de moet erin oke.

gr esther :-*

Paul

Hoi Annouschka,

Jeetje wat duurt dat lang voor ze opknappen bij jou zeg :-(
Maar Yabba is wel een echte vechter dus houd de moed erin hij kan het zeker gaan redden hoor.
Ik vind zijn gewicht ook niet slecht dat is zeker een goed ding.
Het is gewoon verschrikkelijk om je schatjes zo ziek te zien maar als Yabba straks is opgeknapt valt er een hele zorg van je af in elk geval.
Beterschap in elk geval met Yabba.

Groetjes, Paul