Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Anita1

sjeeeeees anous.ik heb het gelzezen.lijk me zon beetje het ergste wat je kan gebeuren!!!!!
en dan besmetting..en achh bah..alles wat je leest is naar!!
ik hooop zooo dat het dit niet is..maar de kans is groot? door die klier? anita

Anita1

er gaat iets fout met de berichten geloof ik.

Annouschka

Hoi,

ja, dit is idd heel erg, mag er gewoon niet aan denken dat ze besmet zijn :'( :'(
Mijn lieverdjes, dit verdienen ze niet!!! >:(

Solo zit de hele tijd naar z'n schatje te kijken en zij naar hem, het is zo zielig. :'(

Anita1

ja is nog besmettelijk ook las ik..wou er niet over beginnen.dit is toch onmogelijk anouss.kan toch echt niet!

boezempje

hai Annouschka

jeetje meis ik heb er geen woorden voor.
als alleen heel veel succes de komenden dagen ik zal voor je duimen dat ze weer beter worden,

groetjes esther

vanta

we blijven hoop houden en ik weet dat jij er alles aan zal doen om te zorgen dat het goed komt
ik duim voor je

tineke

leon

hoi annouska
vind het erg om te lezen hoor heel veel sterkte
groetjesssss leon :'(

suus

Jemig Annousch,
Wat erg voor je zeg. Maar wel goed dat ze snel een diagnose hebben ook al is er niet zo veel aan te doen volgens de link.
heeel veeeel sterkte!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Paul

Hoi Annouschka,

Ik hoop echt dat het die ziekte niet is in elk geval maar ik geloof dat die ziekte niet zo erg vaak voorkomt.
Misschien dat Yabba wel opknapt nu hij zijn voer wel binnen kan houden door de medicijnen.
het is gewoon verschrikkelijk om je valkje zo ziek te zien :-(
Ik hoop dat ie nou eindelijk eens een beetje gaat opknappen.

Groetjes, Paul

Ria

Hallo Annouschka,

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Annuoschka,
wat een verschrikkelijk nieuws over een rotziekte. Getsie.
We duimen voor je, zal een kaarsje aansteken en heel, heel erg veel sterkte.
Rob & Trudy.

Annouschka

Hoi,

Yabba heeft deze namiddag weer overgegeven :'(
Het raam hing vol met pap.

Ze heeft net 6 ml opgegeten en ook haar medicijn binnengehad, m'n vriend was nogal nerveus en het wou niet echt lukken.  Ik ben ook wel nerveus maar ik probeer toch kalm te blijven.  Ze is vanavond ook zelf een paar keer van de pap gaan eten.

Morgen de uitslag.  Ben er bang voor, ik denk aan het ergste, als het dan toch goed is, dan kan het alleen maar beter zijn.

Oh ja, heb nog een "nieuwtje", ik vertelde haar over Solo's veren die zo snel breken, nu terug breken z'n staartveren vlug af, de eerste keer dat ie ziek was ook.  Zij vertelde dat ze graag een dna-test wil doen voor veer- en snavelrot! :o

Nu ja, ik kan toch al niet meer verrast worden, zou geen wonder zijn moest dit er ook nog bijkomen.

Ik zie het gewoon niet meer zitten maar hou vol voor hen, probeer zoveel mogelijk te genieten van hen en hen te laten genieten want iedere dag kan nu de laatste zijn :'( :'( :'(

Anita1

20 augustus 2004, 02:19:46 #207 Last Edit: 20 augustus 2004, 02:21:35 by Anita1
 :o ooow anouss.veer en snavelrot is zeer besmettelijk.dit kan toch niet.dat het allemaal zo erg moet zijn!
wil je niet ongerust maken.maar dat ben je wss toch al.pfff meisss het mag echt niet he? knuff kan ff niks meer zeggen.anita

boezempje

hai Annouschka

dit kan tog allemaal niet meis.jeetje ik weet niet wat ik moet zeggen tegen je.\
heel veel sterkten

esther

Paul

Hoi Annouschka,

Als veren gewoon afbreken kan dat ook iets heel anders zijn zoals bijvoorbeeld een tekort aan bepaalde stoffen.
Bij PBFD hebben de punten van de veren een raar rottig uitziend uiteinde meestal wat zwart is van opgedroogd bloed.
Dus laten we hopen dat het dat in elk geval niet is.

Groetjes, Paul