Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Anita1

anouss ik bied je mn hulp aan.ik wil je best komen helpen met voeren verozrgen e.d zie maar.mijn hulp kan je krijgen.kusss anita

Annouschka

Hoi,

ja, maar ik heb er mijn twijfels over, de veren krullen dan ook en dat heeft ie niet.
Maar die test is nog niet voor direct, eerst de uitslag van morgen afwachten en dan gaan we verder want ook al is de uitslag van morgen niet goed, ik geef hen niet zomaar op, zal er echt alles voor doen om hen te redden.

Want het zijn mijn engeltjes. :-*

groetjes
Annouschka

Anita1

mijn bericht kwam weer niet door.wss heb je er nu weer 2.heb ik al de hele dag.ik bied je mijn hulp aan anous.als je wilt hoor,of als je nodig hebt.qua verzorgen en voeren evt.en om je te steunen.kusss lieffie.anita

Annouschka

Hoi,

verzorgen en voeren zullen we zelf wel doen en als Yabba blijft overgeven, dan gaat ze terug naar de kliniek om sondevoeding te krijgen.
Soms is ze nog wel levendig, ze heeft deze avond bij m'n vriend op de schouder gezeten en als ik m'n hand in de kooi steek, dan komt ze er direct opzitten om gesteeld en geknuffeld te worden, ook krijgt ze nu heel graag en liefst veel zoentjes van mij.
Steun kunnen we natuurlijk goed gebruiken want het is echt zwaar, we weten niet wat de toekomst zal brengen zoals ik al zei, ik heb het heel moeilijk maar probeer toch om vrolijk te zijn tegen hen en hen veel aandacht en knuffeltjes te geven.

groetjes

vanta

hoi annous eindelijk is dedag aangebroken en komen de uitslagen.

we duimen voor je dat het meevalt ik stuur je zo nog een gewone mail.

als het dadelijk moeilijker gaat kun je ze ook bij mij brengen dat weet je maar hopelijk voor jou is dat niet nodig omdat ik weet dat je niet zonder ze kan.

de snavel en verenrot geloof ik niet want inderdaad zaten er geen sporen aan de veertjes die daar op wijzen maar ja laten we het maar afwachten want we hoeven ons nergens meer over te verbazen

sterkte en tot snel

tineke

Annouschka

Hoi,

heb net gebeld, de da was er niet maar de assistente zag dat de uitslag wel binnen is, ze gaat me straks terugbellen.

Jammer dat ik geen kaarsjes in huis heb, anders zou ik er nu een aansteken, ben zo nerveus. :'(

suus

Ach arme Annousch,
Is ie binnen, en dan moet je nog langer wachten. Ik ga een kaarsje voor je aansteken!!
Heeeel veeeel sterkte!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

ik steek er ook gelijk 1 aan anous.zal de maria kaars pakken.ook voor mijn geelwang.die weegt 60.pfff ook erg ziek.kusss

Valerie

Ik heb net ook een kaarsje voor je aangestoken. We duimen allemaal mee voor je! Veel sterkte!

Annouschka

Hoi,

heb net wat theelichtjes aangestoken, misschien helpen die :-/

Heb ook een geluksbrenger van Turkije die ik van m'n zus gekregen heb in m'n hand, durf hem niet los te laten :'(

Anita1

hou maar goed vast lieffie.geloof er maar in!! theeliachtjes zijn prima!! anita

boezempje

hai

hier branden 2kaarsje voor je meis,
en we gaan duimen, :-*

groetjes esther

Annouschka

Hoi,

nog steeds geen nieuws, wat duurt dit lang zeg! >:(

Maar ik heb wel nog het nieuwtje van het ziekenboegje hier,
Yabba heeft zich net op 1 pootje gezet :)
Dat is toch al een iets of wat beter zicht dan toen ze daar zo ineengedoken zat.

Nu maar hopen dat die uitslag meevalt, heb er nog geen goede hoop in, we zien wel

groetjes
Annouschka

vanta

nou ik heb geen kaarsjes daarvoor maar ik hou mijn vingers gekruisd en ik duim heeeeeeel hard voor je

tineke

vanta

hoi allemaal ik weet ongeveer zo al hoe het met yabba gesteld is hebben veel telefonisch contact blijf dat ook doen maar omdat ik zelf en dan niet voor de vogels maar voor mijzelf slechte uitslagen heb neem ik even tijd om dat te verwerken en kom dan weer terug :'(

groetjes allemaal en in iedergeval een fijn weekend

en annous je weet hoe je me kunt bereiken meid als er iets is bel of sms me maar dag en nacht maakt niet uit ;) :-*

vertroetel je lieverds maar lekker en geef ze van mij maar hele dikke zoenen :-* :-*

groetjes tineke