Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

robentru

18 augustus 2004, 19:06:30 #180 Last Edit: 18 augustus 2004, 20:29:00 by robentru
Hoi Annous,
ik lees nu net de berichten van gisteren en vandaag.
Wat verschrikkelijk, hoop dat alles goed komt.
Wel fijn dat je Yabba morgen weer op kunt halen.
Wacht je bericht vannavond wel af.
Sterkte.

Hoi Tineke,
een topmeid ben je en wat een supervriendin.
Jij ook succes verder met jouw valkjes.

Groetjes Trudy

Anita1

:o ooow ben zo benieuwd zeg! als het maar goed gaat.knuff anita ;)

Annouschka

Hoi,

ik had deze namiddag de DA aan de lijn, ze mag morgen naar huis.  Maar moet op pap-dieet.  Mag voorlopig niks anders eten, het is waarschijnlijk een allergische reactie op de AB maar dat moet het bloedonderzoek nog uitwijzen.

De maagklier staat al gezwollen, schimmels zijn er niet gevonden.

Ze krijgt ook iets om haar eten binnen te houden.  Als het niet betert, moet ze gehospitaliseerd worden en sondevoeding krijgen. :'( :'(
De DA wil niet zeggen wat haar kansen zijn, dat kan ze nog niet aangezien het resultaat van het bloedonderzoek nog niet bekend is.

Morgen om 8.15u mag ik haar ophalen maar ze moet wel apart gezet worden van de rest.

Morgen gaat de DA me ook meer uitleg geven over hoe en wat.

Jullie horen het zeker wel.

bedankt voor de steun,

groetjes
Annouschka

robentru

Hoi Annouschka,
fijn dat Yabba morgen naar huis mag.
Maar wat je daar zeg is niet mis. Pff heftig hoor.
Wens je het allerbeste, duim voor je en hoor het wel.
Groetjes,
Trudy

Paul

Hoi Annouschka,

Zo te horen zijn ze behoorlijk aan het ondezoeken geweest dan komen ze er tenminste achter wat er aan de hand is.
Laten we hopen dat het gewoon van de antibiotica komt en dat er verder niks aan de hand is.
Heel veel sterkte morgen en ik ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben.
Maar ik denk wel dat Yabba nu helemaal gaat opknappen hoor.

Groetjes, Paul

Ria

Hallo,

Heel veel sterkte morgen. En ik hoop dat het allemaal meevalt.

Groetjes,
Ria

Annouschka

19 augustus 2004, 10:37:00 #186 Last Edit: 19 augustus 2004, 10:37:39 by Chewbakka
Hoi,

wat ik gisteren nog vergeten te zeggen heb, ze mag voorlopig niks meer hebben van AB, het risico dat ze hervalt, moeten we erbij nemen zegt de DA.
Als we er niet mee stoppen, raken we haar kwijt :'(

Wanneer gaat dit nu eindelijk eens ophouden?  Dit verdienen wij niet, dit verdient niemand van ons, ik heb vlug even in de topics van de anderen die ook met deze rotziekte te maken hebben gelezen en het is blijkbaar niet alleen bij ons dat er zoveel misgaat.  Dit is gewoon verschrikkelijk.

groetjes
Annouschka

vanta

hoi annous succes dadelijk bij het ophalen van yabba ik hoor je wel als je weer thuis bent

ik duim voor je

groetjes tineke

Anita1

:( anouss heel veel sterkte met het ophalen van yabba vandaag.in ieder gevan heb je hem wel lekker bij je nu.dat is altijd weer iets beter als dat je,je humpie achter moet laten.
ik hoop echt!! dat hij snel opkanapt.het MOET GEWOON!knufff anita ;)

Annouschka

Hoi,

Yabba is thuis, ze ziet er echt niet goed uit :'(
Morgen heb ik de uitslag van het bloedonderzoek, dat zal moeten uitwijzen of het Macau wasting disease is, dat is hetgeen waar we nu voor vrezen  :'( :'( :'(

Vandaag heeft ze nog niet overgegeven, ze heeft Primperan gekregen en dat moet ze 3 keers per dag hebben om haar eten binnen te houden.
Ook moet ik haar dwangvoederen.  Ze heeft net een ml of 4 pap op.

Ze ziet er nu nog slechter uit want ze heeft flink in het rond gespetterd met haar pap.  Ze hangt helemaal vol.
Ze zit veel te schommelen en te bibberen, zit nu onder de warmtelamp.

De da zegt dat ze er zeer slecht bij zit en ik moet me dus op het slechtste voorbereiden. :'( :'( :'(

Ze is nu terug verzwakt door de reis natuurlijk. :'(

Dit is zo <piep> zeg, waarom moet zij dit hebben?? :'(

Anita1

19 augustus 2004, 14:57:32 #190 Last Edit: 19 augustus 2004, 14:57:54 by Anita1
ooow pffff anouss.wat erg schatje..heb er geen woorden voor.waarom nou jij he? gatver je hebt al zoveel gehad.is het dan nooit genoeg.pff moet je nog werken vandaag? sterkte hoor knuff anita

Annouschka

Hoi,

ja, ik moet werken en morgen ook, zaterdag en zondag ben ik thuis, rond half 6 is m'n vriend thuis dan kan hij haar voederen en medicatie toedienen.

groetjes
Annouschka

Anita1

pfff ook niet prettig dat je moet werken zo hoor.lijkt me heel lastig.hoe laat ga je.en ooow meiss ik hoop toch zoo dat yabba het haalt.knuff anita

Valerie

Wij hopen allemaal mee voor je, hoor. Veel sterkte!

Annouschka

Hoi,

ik moet om 12.30u vertrekken en ben pas om 21u45 terug.

Ik heb even wat opgezocht over deze ziekte.
Hier een link:

http://dierenkliniek-de-toren.nl/Ziekte_info/Vogelkliniek/KDS/body_kds.html

groetjes