Mieppie, Tyco, Ying, Yang, Lutty, Blossom, Youla, Luka en Binkie

Gestart door robentru, 22 augustus 2004, 17:34:38

« vorige - volgende »

boezempje

hai rob en trudy

het zijn weer super foto's hoor het zijn echt 2scheetjes he,
en dat ze onder de bank gaan zeg hahahahaha erg leuk.
je zegt ook dat ze samen de donkeren plekjes opzoeken wie weet waarom dat nu is,hahahahahah.
ze hebben het enorem naar hun zin dat kun je wel zien aan de 2 moppies.

gr aan jullie en mieppie en tyco

essie :-*

Irene

Hoi Rob en Trudy,
wat kan ik anders zeggen dan dat het weer heerlijke foto's zijn om naar te kijken! ;D ;D ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Rene

Hoi Rob en Trudy,

Leuk die fotos met dat glas :)  Drinken ze er ook uit?

Wat betreft het opzoeken van donkere plekjes, dat zijn verkenningstochten he; ze scouten de omgeving op zoek naar mogelijke nestgelegenheid. Als ze eenmaal een besluit hebben genomen zal het wipwappen beginnen, en daarna komen als vanzelf de eieren in huize RobEnTru :D :D ;D

Groetjes,

-- Rene

robentru

27 november 2004, 22:00:33 #168 Last Edit: 27 november 2004, 22:02:25 by robentru
Hallo allemaal

Tja we waren na het ophalen van de nieuwe auto even naar de dierenwinkel gegaan en je raad het nooit daar zaten drie ontzettend mooie valkjes een wildkleur en bonte en een lutino
toen we weer thuis waren en even met elkaar hadden overlegd zijn we terug gegaan en hebben de drie scheetjes toch maar gekocht

wildkleur heet Ying
Bonte heet Yang
Lutino heet lutty

kijk maar even naar de foto's

groetjes

Rob en Trudy

boezempje

haiii

ooohhhhhhhh :o3hahhahahhaha
wat leuk meis hellemaal geweldig hoor en een goeden zet van je meis,
super super veel geluk met je geweldigen aanwinst,

gr kuss essie

ik heb er van daag 2 gekocht weer hihihihihi.

Ria

hoi,

heeeeeeeeeeee je kunt ook niet even weg zijn of ....
feli super, wat een mooitjes
de mieppie clan breidt zich uit

ik zit op 10 en jullie ?

groetjes
ria

Marije

Zoooheeee.......jullie hebben het zwaar te pakken! :D
Zijn ze erg schrikachtig, of gaat het wel?
Kregen jullie korting? Drie voor de prijs van twee? :P
Echt leuk! ;D
Veel plezier met jullie 5 (! :o!) valkjes!
Groetjes,
Marije en Purrel

aad

hoi Trudy en Rob

Leuk zeg een trio,tje  :D
Zag gisteren ook een trio,stond gisteren in een dierenwinkel ,en zag daar een hokje van ongeveer 50/30/40  ,met daarin 3 valkjes!was gewoon zielig om te zien.
Waren ook wel erg aan de dikke kant ,zou ze zo mee willen nemen ,maar ja ben erg klein behuisd!
En het gaat hier steeds beter met lucky  :)

groetjes aad

Guinevere

Was het niet net Rob die me onlangs zei "Geduld is een mooie zaak" toen ik zei dat ik een derde valkje wilde ???
hahaha  ;D Proficiat met die knapperds !!

Kusjes
Guinevere

suus

Hoiiiii
Jemig zeg, ik ben even een tijdje niet zo erg aktief op het forum, ben ik er wel weer even en wat ziet mijn oog!!! Gewoon 3 nieuwe lieverdjes! Gaaf zeg. Maar dat zal ook wel een klus zijn om deze tam te maken. Hoe oud zijn ze? En zo te zien zitten ze in de oude kooi van Mieppie? In quarantaine dan neem ik aan! Goed zeg! Ben benieuwd, wanneer komen er nog meer foto's, ik stem voor vandaag, zondag, regenachtig, dus dat kan mooi!!
Heel veel plezier met ze!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

28 november 2004, 14:00:30 #175 Last Edit: 28 november 2004, 14:03:32 by robentru
Goede morgen allemaal

Bedankt voor jullie leuke reacties
Het is gewoonweg niet te geloven hoe snel deze valkjes acclimatiseren: ze eten, drinken en poetsen.

Tyco is erg gescharmeerd van Yang, Tyco was weer eens op de bodem van de kooi aan het "grazen" en de drie anderen keken met veel bewondering naar die vreemde vogel op de bodem van die grote kooi. Dus ging Ying dat ook maar doen :D

hierbij nog een foto van Ying (wildkleur), Lutty (Lutino) en Yang (bonte).

Groetjes

Rob en Trudy

Lique

28 november 2004, 14:00:53 #176 Last Edit: 28 november 2004, 14:01:46 by Angelique
Hoi Rob en Trudy,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten.
Alleen is Yang geen bonte, maar een geparelde ;)
En hij ziet er lichter uit, dus misschien een cinnamon geparelde?
Echt hele mooie valkjes, zijn ze al tam?

groetjes lique

robentru

Hoi Suus,

je ziet je wordt op je wenken bediend  ;).
Ze zitten inderdaad voorlopig apart in de oude kooi van Mieppie en Tyco. Eerst maar even in de gaten houden of alles goed gaat.
Tam zijn ze nog niet, maar zeker niet bang van handen, geluiden etc. Zal een klusje worden, maar dat maakt niet uit.  :D
We schatten dat ze tussen de 8 en 12 weken zijn.

Groetjes, Rob en Trudy

robentru

Hoi Lique,

ja we hebben de verleiding dus niet kunnen weerstaan. Ook al wilde we in eerste instantie handtamme valkjes, voor Mieppie en Tyco is het beter dat er sneller uitbreiding komt.
Dan maar minder tam, als ze het strakjes maar leuk met elkaar hebben (hebben ze nu al van afstand).
Toch een geparelde! Jippie. We wisten niet zeker welke mutatie Yang is, dus hebben we gegokt  ;D, en gehoopt dat een forumlid ons de juiste mutatie zou kunnen vertellen ;).
Bedankt.
Groetjes,
Rob en Trudy

boezempje

hai trudy en rob

ze zijn gewoon geweldig,
ben super blij voor jullie hoor,
gr essie