Mieppie, Tyco, Ying, Yang, Lutty, Blossom, Youla, Luka en Binkie

Gestart door robentru, 22 augustus 2004, 17:34:38

« vorige - volgende »

robentru

26 oktober 2004, 01:29:42 #150 Last Edit: 26 oktober 2004, 01:30:36 by robentru
Hahahaha,

het is maar goed dat het een plantje is dat goed voor ze is, iets om toe te voegen aan eetbare plantjes voor de valkjes Peter. Ik zeg wel plantje maar is meer een kruid.

Een goed en lekker Italiaans recept (in de kleuren van de vlag) als voorafje of bijgerecht: schijfjes tomaat (rood), plakjes mozarella (wit) en basilicumblaadjes (groen). Op een schaalje drapperen met een dressing van goede olijfolie, balsamicoazijn, peper en zout. Smullen.
Maar daar wilden ze niet op wachten, dus nemen ze genoegen met het groen.

Enne die cacao-busjes: allen die van Droste dan. Heb ze idd gespaard en daarom ook allerlei maten hierhin. Maar dat interesseert de valkjes geen blik....... ;)

Groetjes, Trudy

robentru

Hoi allemaal,

Weten jullie nog dat Mieppie stond te douchen  ::)

Dus ikkuh gauw ff een bakkie gedaan en toen.....

lekker mieppie nagedaan

was toch wel tof hoor dat badderen  :D :D

groetjes

Tyco

boezempje

hai trudy

hihihihih leuke foto's weer meis,
dat badderen vinden ze toch allemaal wel lekker he.
jammer dat ze niet op dat lekker voorgerecht wilden wachten,
ze weten niet wat ze missen  ;)

gr kuss essie

Annemieke

Hoi Trudy,

Leuke foto's, maar helaas dat stukje dat ze allemaal van badderen houden is niet helemaal waar. :-/

Die twee van ons moeten helemaal niets van water hebben alleen om van te drinken. ::)

Dus geniet er maar van dat ze zo lekker de hollandse parkiet uithangen!  :D
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

robentru

Hoi Annemieke

Als we met de plantenspuit de valkjes willen besproeien
dan moet Mieppie daarvan niks hebben, Tyco daarin tegen
is een echte waterrad (valk), maar in de gootsteen
kan mieppie wel een uur bezig zijn om zich te wassen  :D

Tyco begint het nu ook leuk te vinden om zich daar te wassen

hier zie je Mieppie in de gootsteen  :D

groetjes

Rob en Trudy

Tara

Hoi Rob en Trudy,

wat een lieve foto :-). Mieppie heeft het wel erg naar zijn zin wanneer er een waterstraal op 'm af komt :D

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara

Het is een schitterend gezicht hoe Mieppie zich aan het badderen is, alleen is het mij nog niet gelukt om een foto te maken als ie zijn vleugels helemaal spreid en zijn koppie is dan helemaal naar beneden.
maar het zal wel een keer lukken

hier nog een fotootje van onze kanjers

;)
Groetjes

R&T

Tara

Hoi Rob en Trudy,

Leuke foto ook, had 'm al gezien maar kon nog niet reageren omdat ik eerst wat moest boenen en het forum ging toen traag bij mij ;)

Maar wat een schatjes zijn het toch :)
Hopelijk slaag je 'r in die foto te nemen met zijn vleugels helemaal wijd open, lijkt me echt gaaf!

Groetjes, Tara

boezempje

hai rob en trudy

het blijven 2 kanjers die mieppie en tyco.ik hoorden dat mijn kanjer dingo een broertje van jou tyco is hihihihihi zijn we een beetje famillie leuk he

gr essie

Ria

Hoi hoi,

Wat weer een plaatje om te zien. Hoe scheef kan Mieppie zijn koppie houden eigenlijks ?

Hoe is het met de overige plantjes in huis. Leven die nog wel ?

Groetjes,
Ria

robentru

Hallo beste lezers en lezeressen,

omdat dit dagboek er is heb ik zowel het dagboek van Mieppie als dat van Tyco gesloten.
Al hun wederwaardigheden zijn hier te vinden.
Zal jullie snel weer eens informeren hoe het met dat tweetal gaat.

Groetjes,
Trudy

Tara

Hoi Trudy,

tja, met twee valkjes kan je idd makkelijk een dagboek samen houden :-).

Heb je al weer nieuwe foto's? Is altijd heel leuk om die lieverds te zien :)

Groetjes, Tara

aad

hoi Trudy

Ik moet zeggen je hebt ook hele leuke foto;s vooral die met dat glas  ;D
En  die foto's met het badderen in de gootsteen zijn schitterend.
Zal dat ook eens proberen met Lucky!
p.s Er ligt hier weer een strontje bij de p  ;)

groetjes Aad

robentru

Hallo,

de laatste stand van zaken: Mieppie & Tyco verkennen elk plekkie in het huis, niets is meer veilig  :o
Onder de bank is ook erg leuk, vooral als ze elkaar dan uit het oog verliezen. Mieppie weet niet meer waar hij het dan moet zoeken.... waar o, waar is mijn lieve Tyco 8).
Tyco is onverstoorbaar en trekt zich meestal niets van Mieppie aan. Fluiten? Dat doet Mieppie; dan hoeft Tyco het toch ook niet te doen. Mieppie helpt Tyco met poetsen, best alleen niet te hard aan zijn veren alsjeblieft.

Het is wel opvallend dat ze samen steeds donkere plekjes opzoeken. Vooral een grote pot op de boekenkast heeft hun voorliefde. Mieppie duikt er in, begint van alles te zeggen, waarna Tyco komt kijken.

Tyco lijkt te zeggen: "Wat doet dat zotte mannetje nu?"

Vandaag weer een nieuw rustig plekkie gevonden:

Kijk wat een mooie grote staart Tyco heeft  ;)
De wc-rol is om de poeppies op te ruimen, laat daar geen misverstand over bestaan!

Mieppie is wel nieuwsgierig wat er in het glas zit

We zullen wel op moeten passen als ze binnenkort het pakje naast het glas ontdekken  :D :D :D :D Want dat is niet goed voor hun gezondheid ::).

Tot zover weer.
Groeten Rob & Trudy.

Tara

Hoi Rob en Trudy,

wat een leuke foto's weer,
ze zien er super uit, en leuk met de verhaaltjes er bij steeds, je kan echt wel merken dan dat ze zoiets denken ;)

Groetjes, Tara