Mieppie, Tyco, Ying, Yang, Lutty, Blossom, Youla, Luka en Binkie

Gestart door robentru, 22 augustus 2004, 17:34:38

« vorige - volgende »

Joyce28

CitaatHahahahaha Joyce,

je foto's zijn idd mooi scherp... wie heeft je dat toch geleerd?  ;D :o ;)

robentru

hoi Joyce

ach we zijn hier om elkaar te helpen niet waar  ;)

Groetjes

Rob  8)

Marije

Waaauwiieee!!! :o  nog even mooi...... :-*
Bouwplannen.......nnnoouueeeehhh....dan zal ik eerst m'n papsie hheeel vriendelijk moeten aankijken.....
Eerder marktplaatsplannen..... ;D ;)  :D
Ennuhh.....er kunnen daar nog wel een paar valkjes bij hoor.....of jongen.... :P
Het zou wel heeeel leuk zijn als ze een paartje werden hè!!! :D
Groetjes,
Marije en Purrel

robentru

Hahaha Marije

kijk je paps maar lief aan, een voliere gemaakt op maat... daar kan niks tegenop. Maar een mooie kooi van marktplaats (goed op de koopjes letten) is natuurlijk ook geweldig.

En meer valkjes erbij????? :o :o
Tuurlijk ;)! Volgend jaar. Of ze dan van Mieppie & Tyco zijn of van een ander lekker stelletje dat zien we dan wel weer.

Groetjes, R&T

robentru

Hoi allemaal

we hebben weer een leuk filmpje gemonteerd van Mieppie
de link
http://www.xs4all.nl/~robentru/video/babbelaar.wmv
(1,6 Mb)
leuk he

groetjes

Rob en Trudy

suus

Jaaa erg leuk! Je herkent ook prima zag twee beren. Hier had er 1 heel veel praatjes maar stopte abrupt toen hij mieppie hoorde en zag, maar het was maar even of hij ging leuk mee doen met Mieppie met zijn eigen deuntjes!!
Ga vooral zo door met die filmpjes zou ik zeggen...
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

aad

Hallo Trudy en Rob

Moet je zelf ook goed kunnen fluiten om ze dat te leren :D
Leuk zeg ,dat filmpje kost veel moeite en tijd om ze dat aan te leren? De hele dag fluiten;)
Luckybegint nu ook zijn eigen te laten horen,dus wie weet :)

groetjes aad

robentru

Hoi Aad

Nou Mieppie was toen hij nog alleen was al een grote babbelaar, en had zo zijn eigen deuntjes.

maar wij floten altijd "zag twee beren broodje smeren"
en op den duur is hij (op zijn manier) het na gaan doen.

hetzelfde met "goeiemorgen mieppie" dat zegt hij ook altijd en alleen s'morgens  :D

groetjes

Rob en Trudy

p.s. meer filmpjes kun je vinden in mieppies dagboek

robentru

Hoi allemaal

weer een paar kiekkies van onze deugnieten  :D
Hun manier van kippetjes spelen, samen scharrelen op de bodem en af en toe op een houtje bijten. Gelukkig tokken ze niet:

Een heerlijk stukje sla eten bij het vrouwtje:

En ja het kon niet uit blijven, ze hebben de vensterbank in de  keuken ook ontdekt ;).  Eerst van de lamp op het aquarium en dan hup daar gaan ze. De verleiding was natuurlijk te groot met een lekkere plantje basilicum..... en restantjes van hun voer (gaat straks naar de vogels buiten). Goed dat de melk op was anders waren ze daar ook nog aan begonnen ;D

Tyco komt sinds het weekeinde ook spontaan even bij je zitten. Wat gaat het toch snel allemaal, geweldig en dik genieten.

Groeten, Rob en Trudy

Irene

Wat een heerlijke kiekjes weer! ;D En wat gaat het idd snel he? Kunnen jullie je nog nog voortsellen dat je zo lang op tyco hebben moeten wachten? Waarschijnlijk niet, want volgens mij is ze niet meer weg te denken. wat een heerlijk stel dat ze zo samen kattekwaad uit halen. echt een perfect match zo saampies ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

boezempje

hai trudy en rob

het zijn weer prachtigen foto's hoor ,het gaat echt hard met tyco ja.wel leuk hoor.en haar verenkleed is echt heel anders als mieppie mooi om te zien hoor.
en leuk dat tyco bij je kom zitten trudy.
dat gaat dalijk nog veel vaker gebeuren weet ik zeker.
ahahahah doe je mopjes een knuff van essie.

gr es

robentru

Hallo allemaal,
en nu het basilicumplantje na een bezoekje van onze lieve veelvraatjes.....

En wie heeft de wijsheid van de uil????

groetjes, Trudy

Ria

Hoi,

Ik vond het wel een mooi plantje eerst maar kennelijk lopen daar de meningen over uiteen. Hihi.

Groetjes,
Ria

robentru

26 oktober 2004, 00:57:15 #148 Last Edit: 26 oktober 2004, 01:12:40 by robentru
Hoi Mieppie en Tyco volgers,

onderstaand het "sloopproces" van een heel lief en lekker basilicumplantje.
Zoals jullie hebben kunnen zien zondag (gisteren dus de 24e oktober) was het nog een aardig plantje.
Daar waren de valkje het niet mee eens.
Dit lekker plantje moet gesloopt worden, dat staat vast.
De sloopfase hebben we voor jullie in beeld gebracht.

Fase 1 (na die van zondag dan, zie hierboven met foto's):

Zegt Mieppie tegen Tyco: kom eens ff helpen, niet met een blaadje, die hele plant moet er aan...

Tyco, als trouwe volgeling van Mieppie voegt de daad bij het woord, samen krijgen we die plant wel klein..

Ja, en dit is dan het eindresultaat, een wel heel erg zielig plantje, maar als de valkjes maar lol hebben gehad ;D (en dat hebben ze).

zo ff een uiltje knappen  ;)

:D ;) :D ;)
Lekker toch.

Groetjes van ons

Ria

He Tyco,

Lekker de onschuld uithangen he, en daarna als standbeeld gaan staan. Je hebt groot gelijk !  :D

Cool plantje Trudy. Ik heb er even vreselijk om zitten lachen.

Groetjes,
Ria

ps leuke cacao busjes, spaar je die