alle valkjes hebben de streptococceziekte!

Gestart door Anita1, 19 augustus 2004, 22:30:33

« vorige - volgende »

boezempje

hai anita

ik hoop voor je dat beauty snel beter wordt en dat je weer kan genieten van de pracht valk.want dat is beauty een pracht vogels.we zullen duimen en kaarsjes aan steken dat ze snel weer beter is.

gr esther :-* :-*

Rika

lieve anita,
hebt je al iets gehooort van beuaty ??????????
ja mijn gedachten blijven steeds denken aan beauty .
tot je reageren ..
knuffie Rika

Anita1

 :-/ feld heeft spreekuur tot 1 uur.om 1 uur moet ik bellen voor beauty.ik liep vanmorgen naar de voliere.pffff vind ik powerr en poppie mijn mooie bonte bol zitten.snap er niks meer van.hopelijk heeft feld snel de uitslag van beauty.ik blijf bij een darminfectie in de voliere.ga vandaag weer alles schoonmaken.poppie en powerr zitten appart nu! die heb ik er gelijk uitgehaald.wat een ellende! bah bah.ben er zelf ziek van! anita :-/ :-X

Rika

o nee toch alweer besmettelijk ???????
balen .ik voel echt met je mee als de rest .
GRRRRRRRRRR 2004 veel gebuert met valkjes (ziek en overleden ) wat een onschuldig dieren .
pffffffffffff
ik HOOOOOOOOOOOOOOOOP van hartrelijk dat beauty niet besmettelijk is.
ik blijf duimen voor je valkjes . knuffie Rika

Stijn dc

hoi

ja, als er nu ook al andere valkjes ziek worden, en als je eht ziet dat ze ziek zijn, dan kan het inderdaad wel is om een infectie/ziekte gaan. Ik hoop voor je dat het nie zo is! veel sterkte!!

SDC

Anita1

ik weet wel zeker dat het een infectie is.de geelwang is ermee begonnen,toen volgde beaker..die inmiddels beter is gelukkig! en toen begon parel,die ik gelijk terug heb gebracht naar de kweker.en vanmorgen zie ik poppie en powerr.
dus het moet haast wel.maar bij poppie en powerr ben ik er op tyd bij.ik ben nu veeel alerter! dus hoppaaa gelijk in een aparte kooi.maar leuk is het niet meer.ik hou jullie op de hoogte knuff anita :-/

Anita1

ff een vraagje,poppie heeft een vies kontje powerr minder.is redelijk schoon.jessy de albino zag ik net de ontlasting naar beneden vallen,en is groen geel(goed dus) maar iets dun.
alle ontlasting is vrij dun maar wel groen-geel.is dit normaal na het ontwormen? lijk me ook dat het er uit moet.ze zijn gisteren allemaal ontwormd met panacur.is dit mogelijk?
powerr en poppie hou ik nog wel apart.voor een goede observatie.zo kan ik ook de valkjes van de voliere goed observeren.die poepen n.l op de broedhokken.dan kan ik makkelijk zien ,hoe de ontlasting is..en weet dan ook van wie.ze hebben een vaste plek.nl. ik hoop dat iemand me kan helpen.ik vraag het ook feld nog om 1 uur.knufff anita :-*

boezempje

hai

het is ook wat he :( :(
het is bijna 1uur en dan weet je gelukkig en hoop ik meer,
want dit is niet leuk meer zo  :'(

grf esther

Annouschka

hoi,

Anita meisje, ik zou een Chlamydiatest laten doen, die groen-gele ontlasting hadden ze hier ook!!  Ik denk dat jij het ook zitten hebt, dit is niet normaal.  Ocharme meid toch!!
Ik hoop dat het iets anders is echt waar maar dit wijst voor mij toch in die richting.

groetjes
Annouschka

Anita1

heb net feld gebeld.geelwang maakt het GOED!! ze zit aan de zondevoeding.krijgt nu ook onderzoeken.mag na het weekende naar huis!.poppie en powerr mogen terug in de voliere..komt door de panacur.is een teken dat ze wormen hebben gehad.dat komt er nu uit,en kunnen ze 1 dag niet lekker van zijn! morgen moeten ze het weer goed doen.pfff hooooop dat het waaaar is!! knufff anita ;)

Rika

o dat is GOED nieuws !!!
hou je goed vast. blijft maar kaars aan branden bij jullie , het is goed teken ;)

boezempje

hai anita

ooohhh goed nieuws een keer zeg poehhhh fijn voor je meis de kaars blijft ook hier branden oke


gr esther :-* :-*

Anita1

jaa ik heb mijn maria kaars ook aan.ik merk wel dat alle valkjes een beetje last hebben van de panacur.ik hoop echt dat het morgen over is.ze zitten ook allemaal in het binnenhok.lekker warm,dus dat vind ik wel ok.en lekker schoon!zo kan ik ook mooi de ontlasting steeds controleren.ik ben er wel druk mee zeg! whaha.maar voor je kinders doe je alles!wel gaaf dat ze op de broedhokken slapen.das echt handig voor de ontlasting.en erg makkelijk schoonmaken.mss maak ik zo ff een foto van het warme stel in het binnenhok.ze zijn ook wel verwend hoor! allemaal leuke touwspeeltjes in het binnenhok.maar ja buiten ook.dus keus zat.ik hou jullie op de hoogte.ben echter nog niet gerust hoor.knuff anita :P

robentru

Hoi Anita,
lees het nu pas. Wat een ellende allemaal, je zult er inderdaad wel verschrikkelijk druk mee zijn.
Wel fijn dat het wat beter gaat nu met Beauty (is in goede handen, als het nooit prettig om je valkje bij de DA achter te laten). En hou je valkjes thuis maar lekker binnen, dan kun je alles het beste in de gaten houden en controleren. Hoop heel erg hard dat ze morgen allemaal fitter zullen zijn....
Sterkte, succes en groetjes
Trudy.

Paul

Hoi Anita,

Wat goed dat het beter gaat met beauty nu :-)
Hopenlijk blijft het ook beter gaan maar bij Feld is ie in goeie handen die kan op dit moment net even meer doen dan we zelf kunnen hij heeft er de apparatuur en de spullen voor.
Hopenlijk is ie er snel achter wat het is en worden ze allemaal snel beter.

Groetjes, Paul