alle valkjes hebben de streptococceziekte!

Gestart door Anita1, 19 augustus 2004, 22:30:33

« vorige - volgende »

Joyce28

succes!! en sterkte,gelukkig kan je nu al

Tara

Hoi Anita,

zie, zo zit Trudy nou ook altijd :(. Ik hoop dat het niet te ernstig is, maar gelukkig kan je gaan, ik duim voor je..

Groetjes, Tara

Rika

 :-X ik typ ff namens rikaas huis.suus was daar.en die is mee geweest.ik ben naar velp geweest naar de DA.die stuurde mij gelijk door naar FELD.eenmaal bij feld zei feld ,dat het zeer urgent was!! zoo mager dat ze was.
ze is opgenomen.krijgt daar dwangvoeding.ze moet eerst aansterken als dat lukt..om daarna de onderzoeken aan te kunnen.ik heb wel ff gejankt.zoo snel als dat gaat zeg! maar ik twijfelde al.wou ook eerst gelijk al naar feld.voortaan is feld de eerste.ben weer perfect opgevangen.suus is mee geweest gelukkig.kusss suusje lieffie!!! morgen kan ik pas bellen :-/ :-/ hoe het gaat.eerder heeft ook geen zin tuurlijk.als er wat is zal feld mij zelf wel bellen.ik hou jullie op de hoogte.knuff anita en suusjexxx

Tara

Hoi Anita,

pfff dat klinkt echt niet goed, je kan nu alleen maar hopen en erg veel duimen dat het goed gaat :(. Ik zal zeker heel erg sterk voor je duimen hoor, het moet gewoon goed komen :-*

Groetjes, Tara

Anita1

pff ben net thuis.vind het maaar niks.weet dat het beter is..maar toch.heb er een naar gevoel bij.kaarsje brandt hier ook.voor alle lieffies die ziek zijn.hopelijk knapt beauty weer op.bij feld is ze in goede handen.heb weinig hoop.knuff anita :-/

Mandy

O jee Anita, wat erg voor je! :o
Ze ziet er inderdaad niet goed uit en 60 gram is erg weinig.
Ik hoop dat ze haar de dwangvoeding kunnen geven en ze er bovenop gaat komen. Ik duim voor je mee, weet precies wat je meemaakt... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ria

Hallo Anita,

Heel veel sterkte. Ik duim voor je dat het goed komt.

Groetjes,
Ria

Tessa

Hey Anita,
Jeetje meid das schrikken,hoop dat het goed gaat laat je het even weten  als je iets gehoord hebt

knuff tessa

vanta

ja je diertje achterlaten is nooit zo fijn maar waar hoop is is leven :-X

hopelijk komt ze er weer bovenop ik zal duimen voor alle zieke valkjes want het is wel raak de laatste tijd

groetjes tineke

boezempje

hai anita

we duimen allemaal meis.we gaan een kaarsje opsteken voor alle zieken valkjes,

hou je taai meid

gresther

Paul

Hoi Anita,

60 gram is inderdaad echt veels te weinig ze moeten altijd boven de 80 gram zijn.
Ik heb zelf een digitaal keukenweegschaaltje en controleer ze af en toe of hun gewicht nog goed is.
Als ze ziek zijn kan je ze zo ook goed in de gaten houden.
Ik hoop dat Beauty snel opknapt maar beter als bij Feld kan hij niet zitten.
Als hij het nu niet red dan licht het zeker niet aan Feld.
Beterschap met de zieke.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

ow, wat jammer van beauty. Hopelijk word ie snel beter. Veel sterkte en succes. En bij feld is ze in ieder geval in goede handen.

SDC:D

Annouschka

Hey meid,

moet jij nu ook zoiets meemaken?  Je valkje achterlaten, heb het deze week ook moeten doen en weet precies hoe je je nu voelt.

Hopelijk komt het allemaal weer goed want dit wordt echt teveel :'(

 :-* :-* :-*

Anita1

 :o och anous.was zoo erg pfff wil je niet weten!
60 grammies.en toen ik thuis kwam zag ik parel...vieze kont..heb niks geprakeseerd,gelijk opgepakt medicijnen gegeven,en terug gebracht naar de kweker.ik zeg aub.maar dit kan niet in mijn voliere.verder hebben suus en ik alle 6 valkjes opgepakt en panacur gegeven.in de bekkies.ze zitten er allemaal goed bij.geen vieze kontjes verder.alles schoongemaakt net.neem geen risico meer.pfff houdt niet op he? tja en mijn lieffie hopelijk is ze snel terug.ben erg gehecht aan mijn geelwang.knufff anita :-*

suus

Zoo, Wat was Beauty mager zeg! Dat borstbeen stook als een vlijmscherp mes vooruit, er zat niets geen vlees meer op of om! Echt heel zielig om te zien.
Eerst maar eens zien dat zij wat eten binnen krijgt, en dan bekijken wat het (geweest) is.
Je weet dat ik met je meeleef, en als er iets is.... je weet me te vinden he?
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico