4 mei 2025, 11:46:10

Nieuw valkparkietje!!!!!:D

Gestart door Raikiri, 18 augustus 2004, 00:37:43

« vorige - volgende »

Raikiri

18 augustus 2004, 00:37:43 Last Edit: 18 augustus 2004, 00:38:43 by Valkparkietlover
Hallo allemaal!!! Vandaag heb ik een nieuw valkje gekregen.. het is een wildkleurtje van ongeveer 7 weken.... Chrissy heeft er voor gezorgd dat we een nieuwe zouden krijgen :D :D :D :D Door zijn gekrijs kregen we een nieuwe.. maf he... Het nieuwe beestje ga ik Shadow nemen.. Later zal ik wel foto's maken van het beestje..

Groetjes Q-N, Chrissy en Shadow!

Cheers, Quynh & Raikiri~

Paul

Hoi Q-N,

Wat leuk dat Chrissy nu gezelschap gaat krijgen :-)
Zeker met een jong valkje gaat het vaak heel goed met wennen aan elkaar en ze zullen dan leuk met elkaar op kunnen trekken.
Je hebt dan best grote kans dat ze Chrissy minder gaat gillen alhoewel dat nooit honderd procent zeker is of het helpt.
Heb je al foto's van je nieuwe schatje?

Groetjes, Paul

Raikiri

Hoi Paul,

Ik heb nog geen foto's maar die komen vanmiddag misschien.... en nu trekken Chrissy en Shadow al met elkaar op.. ze zitten een beetje aan mekaar en Shadow volgt Chrissy overal naartoe :) Het is zeker een jong valkje...

Groetjes Chrissy & Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

Marije

Wat leuk zeg!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Waar heb je 'm vandaan?
Ik wacht op je foto's!
Groetjes,

Paul

Hoi Q-N,

Als ze nu al zo goed met elkaar om gaan is dat echt een heel goed teken dan klikt het gewoon tussen die twee :-)
Blijf ze zeker nu heel veel aandacht geven zeker je nieuwe valkje des te tammer word die en dan blijven ze ook beide tam naar jou toe.
Ik ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe schatje :-)

Groetjes, Paul

Raikiri

Ik ben ook van plan om Shadow aan het tuigje te laten wennen op jonge leeftijd.. dan gaat het misschien wat beter dan bij chrissy en volgt Chrissy Shadow's voorbeeld:)
Ik heb alleen geen idee wanneer ik dat zal gaan doen en hoe..

Cheers, Quynh & Raikiri~

Raikiri

en wat minder... Chrissy schreeuwt nog steeds oorverdovend nu Shadow er is... het was de bedoeling dat chrissy door Shadow minder zou schreeuwen.... maar dus niet.... hij blijft liever bij ons dan dat ie met shadow gaat spelen.. hebbe jullie nog een tip...????

Groetjes Chrissy&Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

Paul

Hoi Q-N,

Ik denk dat ze gewoon aan elkaar moeten wennen en dat kost soms even wat tijd.
Mijn eerste valkje was 10 jaar toen ik er een tweede bij nam en die wilde echt niet met de andere valk omgaan.
Nu ik er nog veel meer heb wil mijn eerste echt niks met de andere te maken hebben en hij wil alleen bij mensen zitten.
Maar bij jou kan het gewoon een kwestie van tijd zijn dat ze aan elkaar moeten wennen.
Met dat tuigje kan je denk ik het beste zo snel mogelijk beginnen om hem daaraan te laten wennen.

Groetjes, Paul

Raikiri

19 augustus 2004, 21:08:44 #8 Last Edit: 19 augustus 2004, 21:14:19 by Valkparkietlover
jep.. dat ben ik ook van plan maar Shadow bijt zo hard :'( :'( :'( :'( :'( :'(daarnet ben ik al in me tengel gebeten toen ik wou passen.... het ding word niet zo graag opgepakt he... ik moet handschoenen nemen als dit zo doorgaat... maar ik verzeker je.. ooit gaat ze er lekker van genieten. buiten rondlopen.. baasje erbij.. chrissy ernaast.. hmmmmmm...... :) :) :) :) En misschien zal chrissy ook wat gehoorzamer zijn als Shadow eraan went... ik ben nu een nieuwe aan het maken voor Shadow.... eentje die er vast wat mooier uitziet:PWel veel lef voor zo'n jong vogeltje...

Cheers, Quynh & Raikiri~

Marije

Hihi,
Hopen dat ze snel wat tammer wordt hè.......
Ik denk dat als je gewoon blijft proberen ze op een dag gewoon doodleuk op je vinger stapt.... :D
Groetjes,

Raikiri

hihihihhihih laten we dat proberen.. ik ben nu trosgierst aan het kweken dus dat komt goed uit.

Cheers, Quynh & Raikiri~

Kolkkie

Hoi Q-N,

Wat leuk dat je er nog een valkje bijhebt. Ik hoop dat Chrissy op den duur een stuk minder gaat schreeuwen.
Ze moeten natuurlijk nog helemaal aan elkaar wennen, dus geef ze een beetje de tijd.
Verder ben ik erg benieuwd naar de foto's van je nieuwe aanwinst :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Tara

Hoi Chrissy,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ben wel wat laat maar kom :-[. Hoe gaat het er nu mee? Ik ben ook heel erg benieuwd naar de foto's hoor :P

Groetjes, Tara

Raikiri

20 augustus 2004, 18:56:41 #13 Last Edit: 20 augustus 2004, 19:01:16 by Valkparkietlover
en hierbij een paar leuke foto's van Shadow

groetjes Chrissy&Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

Tara

Hoiiii,

wat een schatje :o. Mag je heel erg trots op zijn hoor, het is een heel mooi valkje ;-).

Groetjes, Tara