3 mei 2025, 18:23:31

Nieuw valkparkietje!!!!!:D

Gestart door Raikiri, 18 augustus 2004, 00:37:43

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Q-N,

Je had het over een wildkleurtje maar is shadow geen cinnamon valkje?
Op de foto's lijkt ie zo licht en kaneelkleurig namelijk.
Maar het is wel een schatje zo te zien, een erg lief koppie :-)

Groetjes, Paul

Raikiri

ik heb geen flauw idee.... ik zat al te twijfelen tussen wildkleur en cinnamon.

Groetjes Chrissy & Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

Paul

Hoi Q-N,

Zie je geen verschil als je ze naast elkaar zet?
Want Chrissy is duidelijk een wildkleur en als Shadow dan veel lichter en meer kaneelkleurig is dan is het duidelijk een cinnamon.
Op de foto's kan de kleur vaak wel wat afwijken helaas dus echt met zekerheid kan je het dan soms niet zeggen.

Groetjes, Paul

Raikiri

Shadow ziet er in het echt ook zo uit... alleen dan een heeel klein beetje lichter....

Groetjes Chrissy & Shadow...

Cheers, Quynh & Raikiri~

Paul

Hoi Q-N,

Als Shodow niet dat grijze heeft als Chrissy is het denk ik dan toch een cinnamon.
Wel leuk als je twee verschillende mutaties hebt vind ik dat is makkelijk met uit elkaar houden ook :-)

Groetjes, Paul

Raikiri

:)ja 2 verschillende mutaties is ook leuk....

Groetjes Chrissy& Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

Paul

Hoi Q-N,

En nou maar hopen dat Shadow een popje is dan kan je volgend jaar een nestje verwachten en dan heb je er straks een paar gratis bij  :D
Probeer je ouders dan maar vast voorzichtig voor te bereiden als je weet dat Shadow een popje is :-)

Groetjes, Paul

Raikiri

hahhahahahahaha......... als Chrissy nou maar verder geinterreseerd raakt in Shadow.

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Raikiri

De 2 valkjes volgen elkaar wel goed, als de 1 de kooi uit is wil de ander er gelijk achteraan:) Shadow durft al wat beter op me schouder, knarst  als ze op me schouder zit:)

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Raikiri

:D Shadow en Chrissy zijn vandaag samen wezen lopen met het tuigje:D het ging heel goed... de beestjes vermaken zich met de tandenstokers die ik altijd meeneem....

Groetjes Chrissy&Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

Marije

Heb je d'r nog een tuigje bij gemaakt dan?
Leuk dat het goed ging, en als je Shadow in het tuigje kreeg moet ie toch ook wel tam zijn......toch?

Raikiri

ik krijg shadow met minder moeite in het tuigje dan chrissy........ ik heb er inderdaad nog 1 bijgemaakt..... dezelfde variatie als die van chrissy maar dan helemaal van leer.

Cheers, Quynh & Raikiri~

Marije

Van leer??
Hoe bedoel je?
Hebbie d'r een foto van? Ben namelijk benieuwd.... :D
Groetjes,

Paul

Hoi Q-N,

Ik ben ook heel benieuwd naar dat tuigje van leer.
Dat is in elk geval wel heel erg sterk lijkt me maar zit het ze ook een beetje confortabel?
Ik zal van de week even proberen of ik een valkje in mijn tuigje kan hijsen voor een foto.
Het is eigenlijk niet een echt tuigje maar meer een klein pakje wat je ze kan aandoen.

Groetjes, Paul

Raikiri

nou proberen Paul.... het tuigje van leer is ook best wel zacht en sterk...... de halsriempjes kunnen heel moeilijk losgemaakt worden wat de kans op wegvliegen minder maakt;)
het leer is gelukkig niet stug dus geen probleem:D
maar weer iets anders........ Chrissy is nog steeds een goeie schreeuwer:(

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~