Mijn stanleyrosella valt mijn valkje aan

Gestart door Valerie Van Hul, 12 augustus 2004, 14:44:23

« vorige - volgende »

vanta

das mooi heeel veel succes met je nieuwe aanwinst

groetjes tineke :)

Paul

Hoi Valerie,

Wat leuk dat je een jong valkje hebt gevonden.
Dan moet het zeker lukken dat het samen met het valkje wat je nu hebt goed gaat.
Een rosella heeft toch een heel ander karakter dan een valkje en helaas gaat dat zeker in een kleinere ruimte zoals een kooi niet zo goed samen als ze volwassen zijn.
Jonge rosellas daar lukt het vaak wel mee maar als ze wat ouder worden dan veranderen ze toch dat merk ik hier ook duidelijk helaas.
Ik zou mijn rosella niet kwijt willen hoor hij is best lief op zijn manier maar met een rosella die je vanaf 4 weken met de hand hebt grootgebracht verwacht je eigenlijk toch meer tamheid maar dat is helaas niet echt gelukt.

Groetjes, Paul

Valerie

Hoi

Ik heb nu mijn rosella te koop aangeboden op marktplaats. Maar enkel iemand die er goed voor zal zorgen, mag hem kopen. Heel misschien dat mijn schoonouders er wel voor willen zorgen. Dat zou ik natuurlijk het liefste hebben. Zo is hij toch nog heel dicht bij me in de buurt en zie ik hem verder opgroeien.

Sanna

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! ;). Het is inderdaad te hopen dat je rosella toch bij je in de buurt kan blijven, maar ik denk dat vooral ook je valkje errug blij zal zijn met de nieuwe aanwinst :D. Heb je al een naam voor hem/haar?

Groetjes! Sanna

Valerie

Ik was aan het denken aan valko/valka/valkie. Het is nog niet te bepalen of het een mannetje of vrouwtje is.
Ik weet nu al dat het een schatje is en kan al niet meer wachten tot ik hem/haar kan ophalen. :)