6 mei 2025, 16:46:02

dringend

Gestart door Maja, 16 augustus 2004, 20:12:51

« vorige - volgende »

Maja

Dag allemaal,
ben zojuist bij n vriend (van m'n pa ;))die helaas z'n vogels niet kan houden geweest. Heb n dikke 30 vogels mee naar huis, maar hij heeft dus nog n paar vogels zitten die hij dringend kwijt moet.
Het zijn n koppel halsbanden (blauw en albino) en n koppel wildkleur valkparkieten(n echt prachtige man) en nog n wildkleur valkje pop.
Nog meer informatie nodig, vraag het dan...
xxxMaja

Stijn dc

hoi

waarom kan ie zen vogels niet houden? Wel leuk dat je nu meer vogels hebt. Welke heb je gekocht/gekregen?

tommy

hoi
laat even weten waar
hoe duur
en waarom
grt annemieke

Maja

Wel,
de plaats zal ik morgen wel zeggen
de prijs voor de halsbanden(weet niet hoeveel de normale prijs is, maar in winkels was het +-120-140 euro)100 euro in vergelijking met de winkelsprijs. De valken: 30 euro voor het koppel maar moet er wel bij zeggen dat het n verschrikkelijk mooie man is, en het ander vrouwtje 15 (ook n zeer mooie).
De reden: hij moet dus verhuizen en heeft geen plaats ofzo meer voor zijn vogels dus kan hij ze niet houden.
Ik heb 33 parkieten (waarvan ik er n stuk of 20 wegdoe) 2 bourkeparkieten en 2 zebravinken met n kuif.
Als de prijs te hoog is voor de halsbanden ofzo zeg het dan.
xxxMaja

adnaloj

waar wonen jullie dan?? of beter gezecht waar moeten de valkjes wegkomen.. als het een beetje in de buurt is dan is dat mooi meegenomen.

groetjes jolanda

Maja

In de omgeving van Wakken. M'n vader is juist vertrokken dus het juiste adres heb ik niet :-/.
Maja

Gertje

17 augustus 2004, 20:04:21 #6 Last Edit: 17 augustus 2004, 20:04:57 by Gertje
aha, ik woon in een buurgemeente van wakken !!!  :) Sint-Baafs-Vijve.
Mooi meegenomen, welke straat ofzo ?!

GERTJE
xxxxxx

Maja

:DIn Welke vogels? De valken of de halsbanden?
Zal het morgen weten te vertellen de straat.
Maar het is wel echt n prachtig mannetje! Verschoot er zelf van! Zo'n grote, mooie kuif.  :oWauw!
xxxMaja

adnaloj

en waar ligt wakkem???  ::)

Valerie

Ja, waar ligt Wakken? Als dat mannetje echt zo mooi is...
Zijn die tam en hoe oud zijn ze?

Maja

Wakken ligt in West-Vlaanderen dus. Euhmm... :-/
Zal het morgen wel eens proberen uit te leggen met straat enzo erbij. Het mannetje en vrouwtje zijn niet tam,ook niet benauwd. Je kan er best dicht bij komen. Hoe oud ze precies zijn weet ik niet.
Ik zal dan wss het telefoonnr geven en voor verdere informatie moet je maar bij hem terecht...
xxxMaja

Stijn dc

belgie dus... :)

wel ver rijden voor de meeste mensen hier.

SDC:D

Valerie

Spijtig dat het niet tegen Antwerpen ligt. Daar wonen mijn ouders. :p

adnaloj

jammer das erguh ver voor mij.

ik hoop dat je snel een tehuis voor ze vindt... misschien kun je een vogelopvang bellen die kunnen dan ook zoeken voor een nieuw huisje

groetjes jolanda

Maja

Ow, das heel erg jammer.
Maar hier is toch maar het nr waarop je hem kan bereiken: 0475/383696
Is wel erg jammer :-/. Want ja, hij wil toch n goed thuisje voor zijn vogels...
xxxMaja