8 mei 2025, 01:11:17

helppppp ik weet het niet meer

Gestart door boezempje, 30 juli 2004, 16:00:56

« vorige - volgende »

Guinevere

Hoi Esther,

Ik zit hier alles te lezen en gelijk komen de tranen boven.
Ik voel zo met je mee !Ik weet niet goed wat ik erover kan zeggen,maar ik hoop dat het je een beetje troost dat we allemaal aan je denken !
Ik wens je veel sterkte met het verlies van je oogappeltje.

Lieve groetjes
Guinevere

boezempje

hai Guinevere  

dank je voor je reactie.
het doet zeker goed dat mensen reageren.
je voelt je daar door een stuk beter.ik weet nu dat het voor micky beter is dat ze slaapt zeg maar.ze hadt veel pijn en dat doet mijn weer pijn,ik baal er van dat ik die pijn niet bij haar beter kon maken of iets minder pijn.ze blijft altijdt een plaatsje in mijn hart houden omdat ze zoo tam en lief was.
ze was gewoon apart.

gr,esther

marianca.

Hallo meis,

Ik zit hier te janken :'(.Wat spijt me dat voor jou dat micky het niet heeft mogen halen.Je hebt alles gedaan wat je kon...dikke :-* :-* :-*

groetjes
marianca

boezempje

hai marianca

ik weet dat ik alles heb gedaan wat ik kon doen,
ben heel benieuwd wat er uit de otopsie komt.ik hadt bij mandy vorige week een valkje besteldt.omdat ik er graag nog 1wilden.dus nu moet ik er 2 bestellen.maar dat zal nooit zo'n beestje zijn als mijn micky.

Mandy

3 augustus 2004, 16:10:16 #79 Last Edit: 3 augustus 2004, 16:14:19 by Mandy
Klopt, valkjes zijn niet vervangbaar, geen enkel dier of mens uiteraard, alles en iedereen heeft zijn eigen karakter.

Ik ben ook benieuwd wat de uitslag morgen zal zijn.
Maar ik las iets over een val tegen de koelkast, hoe is dat gegaan dan? Of kan ik dat ergens anders lezen? ::)

Citaat [shadow=lightblue,left,300]
We zaten samen een oorzaak te vinden.
We denken dat het komt, doordat hij in de koelkast belandt is, en niet door de scoubidou ofzo.
Sinds de koelkast had hij afwijkend gedrag.
Waarschijnlijk heeft hij een beste klap op zijn koppie gehad, en een hersenschudding/hersenbloeding gehad.
Hij wordt onderzocht. De DA zelf dacht aan een tumor.
[/color][/shadow]

En ik denk dat die convulsies normaal zijn bij overlijden. Hier heb ik in 3 jaar 3 dode valkjes gehad en van 2 heb ik ze zien overlijden en die hadden dat ook, een naar zicht... :-/

Citaatik hadt bij mandy vorige week een valkje besteldt.omdat ik er graag nog 1wilden.dus nu moet ik er 2 bestellen.maar dat zal nooit zo'n beestje zijn als mijn micky.

Het is geen "moeten" hoor Esther. ;)
En even ter info, ik heb nog 1 lutino (pop) in het blok van Ot&Sien en die is nog niet gereserveerd. Maar misschien dat je juist even geen lutino meer wilt ivm de herinneringen of juist wel. Kijk maar, ik hoor het nog wel eens. Geef het eerst maar eens de tijd om te verwerken en een plaatsje te geven.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai mandy

micky zat op het boterbakje boven in de ijskast .daar vloog ze altijdt naartoe als de ijskast open ging.
dus mijn zoontje van 3 zat weer eens in de ijskast wat hij goed weet dat hij dat niet mag >:(maar goed zijn kids.
en gooide de deur dicht en micky zat tussen deur en boterbakje  :'(en omdat we zo'n amirikaanse ijskast hebben.dat wil zeggen er zitten dikke deuren in.hoorden we micky niet piepen.en ik denk ook niet dat dat nog lukten.en naar 15min kwam ik er achter omdat ik haar kwijdt was.ik schrok me rot toen de deur open ging,vleugel kapot en bij haar oogje stuk en kopje.maar naar 2dagen was alles weer goed ze bleef eten en drinken.en zat er gewoon bij.maar met micky hebben we van het begin af aan al probleempjes mee naar de da en weer naar de da.altijdt best vaak dus dee ze overgeven en hijgden ook vaak,dus ik weet het niet,daarom wil ik zo graag de uitslag,als het iets is kan ik de anderen nog redde.

gr..................... es

VaLKPaRKieTJe

Jeetje Esther,

Ik lees het nu pas, wat erg voor je, het is je gewoon niet gegund meid.
Het verhaal van de koelkast is ook een vreselijk gebeuren geweest.
Ik leef met je mee, ik weet hoe je je voelt, daar weet ik alles van.
Micky was jou favorietje, vergeten doe je hem nooit.

Heel veel sterkte met het verlies van je valkje.

Groetjes, Mariette

boezempje

hai mandy

ik wil geen lutino meer krijg een geen fijn gevoel bij.ik wil wel 2 anderen bij je reseveren,
de ene weet je al een bonte witkop.en de anderen zou ik graag een albino willen maar ik weet niet ofje die ook ooit krijgt,anders moet ik kieze voor een anderen,ik hoor het wel van je.

gr

suus

Jee esther meid, wat een verhaal met een ontzettend trieste afloop zeg!!
Ik vind het echt heel rot voor je,en hoop dat je jezelf genoeg tijd gunt om dit alles te verwerken!!
sterkte
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai

dank je suus

ik mis haar enorm ze zat de helen dag bij mijn op de schouder en dat mis ik wel hoor,maar ik ben blij voor haar dat ze van de pijn af iz want dat hadt ze gisteren heel veel.
dus voor haar beter zo.

gr esther

suus

Inderdaad Esther, je verstand zegt misschien beter zo maar dan komt je gevoel om de hoek zeilen.....
heel veel sterkte nogmaals
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hoi Esther,
echt verschrikkelijk hoe alles gegaan is, wat een drama dan ook. Je zult je wel verschrikkelijk voelen, maar meissie je kunt er echt niets aan doen en hebt al het mogelijk gedaan. Geef het een plekje in je hart en ergens anders. Geef het vooral de tijd, de wijze woorden van Suus in acht nemend, en kijk daarna wat je wilt met je valkjes en de uitbreiding,.
Praat ook vooral, zet het maar lekker hier neer er zullen altijd forumleden zijn met een luisterend oor.
Nogmaals heel veel sterkte.
Trudy.

boezempje

HAI

dank je trudie en suus voor de lieve woorden,
jullie zijn engeltjes ;)

groetjes esther

robentru

Hoi Esther,
ik ben geen engeltje hoor, maar een bengeltje.
Je verdient zoveel liefde en goeds door je zorg voor je valkjes dan is dit toch wat we moeten doen, elkaar steunen in mindere tijden. Gaat het wel een beetje met je? En heb je al beslist wat je met Micky gaat doen? Is heel belangrijk voor je verwerking.  :-*
Groet, Trudy.

boezempje

hai

ja eerst wordt micky onderzocht en dan krijg ik haar terug want ik wil haar hier graag in de tuin begraven.ik denk dat ik morgen de uitslag krijg waar ze aan gestorven is.ben zo benieuwd.ik heb een mooi steentje voor haar gemaakt voor in de tuin samen met de kids.dus dat komt wel goed,

gr esther