5 mei 2025, 17:20:53

helppppp ik weet het niet meer

Gestart door boezempje, 30 juli 2004, 16:00:56

« vorige - volgende »

Anita1

*slik*
de tranen stromen mij over mijn wangen.ik kan je nu alles zeggen..maar daar ben jij nog niet klaar voor..
jij mag nu huilen en verdrietig zijn.het was jou lieffie..
wij mogen ook huilen..het was ons maatje al..
ik kan alleen maar zeggen lieffie..neem alle tijd om hier over heen te komen..stop niks weg,als je me nodig heb ben ik er voor je..
ik heb cio ook ..ach nee laat maar.ik kan wel zeggen ik weet hoe je,je nu voelt.
rouw er maar om,geef je lieffie een fijn en mooi plaatsje..en niets kan hem vervangen.dit was jou scheetje.
en wat voor 1 he?
een kanjer en een vechter was hij.
sterkte..meer kan ik niet zeggen.ik ben in gedachten wel bij je.dikke kuss van mij anita :-/

Mandy

Hier springen ook de tranen in m'n ogen  :'( , wat erg zeg, ik leef met je mee, ontzettend veel sterkte en neem jezelf niets kwalijk, je hebt je best gedaan, hij heeft een goed baasje aan je gehad. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

sadelienda

Oh wat erg om te lezen. Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet. We leven met je mee.

Knuffels,

Sadelienda

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Je hebt alles op alles gezet om Micky te redden.Jij hebt je best gedaan.Micky heeft een speciaal plekje in je hart.
Heel veel sterkte met het verlies van Micky :'(.

Groetjes van Carla.

Speedy

Heel veel sterkte toegewenst Esther, jammer van zo'n jong schatje.

Groetjes,
   Trudie

boezempje

2 augustus 2004, 22:02:18 #65 Last Edit: 2 augustus 2004, 22:03:11 by boezempje
hallo

allemaal harstikke bedankt,
maar vooral Lique voor het luisterend oor en om het bericht op het forum te zetten.keiii liefff,
ik krijg over 2dagen de uit slag van micky wat ze nou hadt,
dus dat hooren jullie nog wel.
ik mis haar enorm ik kan niet stoppen met huillen.ik heb had er 4maar zij was mijn alles.en dat zoiets weer van je wordt afgepakt :'( :'(het erigste vind ik dat ze zo heeft moeten lijden vandaag,ze heeft de helen dag op mijn borst gelegen maar kreeg om de 3min van die stuiptrekken leek het wel,zo ziellig.

maar nogmaals allemaal bedankt

en jij ook Lique :-* :-* :-*

micky ik hou van je en dat blijf ik altijdt doen jij was mijn steretje,en ik zal je heel erg missen,en stormy ook.

gr esther :'(

Theetje

Hoi Esther,

Meid wat ontzettend erg allemaal. Je hebt er zo hard voor geknokt. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je valkje.

Groetjes

Theetje

Irene

2 augustus 2004, 22:31:52 #67 Last Edit: 2 augustus 2004, 22:32:19 by irene
 :o Och esther,
wat afschuwelijk voor je! Kan wel meehuilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat afschuwelijk! Ik wens je heeeeel veeeeeel sterkte en zoals al door anderen gezegd; praat jezelf geen schuldgevoel aan. Je hebt gedaan wat je kon!!
Heel veel sterkte!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

bogey

2 augustus 2004, 23:45:53 #68 Last Edit: 2 augustus 2004, 23:48:04 by bogey
Hoi Esther,

Citaatmaar kreeg om de 3min van die stuiptrekken leek het wel,zo ziellig.

Toen je dit schreef leek het op wat Bogey ook onderging vorige jaar kerst. (die convulsies) , Ik ben wel heel benieuwd wat er uit het onderzoek komt.  :-/

Ik weet wel dat het enorm :censuur voor je moet zijn nu en wens je heel veel sterkte toe de komende maanden. Je zal je anddre valken en de mensen om je heen hard nodig hebben om dit te verwerken.

succes
Daphne

Coco en Chantal

Hoi Esther

Zit met tranen in mijn ogen wat vreselijk meid, ik wens je heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

liefs chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Annouschka

Hoi,

hier stromen de tranen ook over mijn wangen. :'( :'(  Ik heb de hele tijd aan je liefje lopen denken vandaag maar had nog niet gereageerd omdat Solo zich vandaag ook niet zo lekker voelde. :'(

Wat erg is dit zeg!!   :'( :'( :'(

Heel veel sterkte,

groetjes
Annouschka

boezempje

hai

dank je allemaal
ik wist niet dat het zo veel pijn zou doen maar het is wel zo.
als ik nu in de spiegel kijk zijn mijn ogen zo dik als een ei. :'( :'( :'( :'(

Sanna

Ooooohhh Ester, wat verschrikkelijk voor je! :'( :'( :'(. Ik vind het echt heel vreselijk voor jou. Ik heb het helaas ook al twee keer meegemaakt dat mijn lievelingetje onderweg naar de da overleed, ik heb alleen maar keihard kunnen janken. Huil ook maar lekker uit, je hebt het nodig. Micky was heel speciaal voor jou. Je zult altijd aan hem denken, maar op den duur gaat het vanzelf steeds een beetje minder pijn doen en zul je je voornamelijk de leuke dingen aan hem herinneren. En ook al was hij pas 5 maandjes, dat maakt het nog niet minder erg, maar hij zal altijd een plekje in je hart houden.

Heel heel veel sterkte en geef je verdriet een plaatsje. We denken allemaal aan je!

Veel liefs, Sanna

Tara

Hoi Esther...

Jeetje, wat was ik bang je berichten te lezen... En nou helemaal stil :(. Heel veel sterkte met het verlies van Micky, ze heeft zeker een mooi leven gehad :(. Veel sterkte hoor :-[

Groetjes, Tara :-*

Paul

Hoi Esther,

Wat verschrikkelijk ik ben er ook even helemaal stil van hier :-(
Ik had nog zo gehoopt dat ie het zou gaan halen.
Ik weet wat het is ik had vorig jaar hier 5 sterfgevallen onder de valkjes en daar zijn ook de nodige traantjes bij gevloeid.
Ik elk geval weet ik zeker dat Micky een heel goed leven heeft gehad bij jou.
Heel veel sterkte.

Groetjes, Paul