4 mei 2025, 18:56:31

helppppp ik weet het niet meer

Gestart door boezempje, 30 juli 2004, 16:00:56

« vorige - volgende »

boezempje

hai

ik heb de vogelarts hier in eindhoven te pakken gekregen.
ik moet hem warm zetten onder de lamp.en met een slangetje en spuitje eten geven.omdat ze al 5dagen niet heeft ge eten is ze zo slap dat ze het niet zelf kan.dus dat ga ik nu maar ff doen
jullie horen het wel ik kan om 16:00 terecht  :-/ :-/bij de da

robentru

hoi ester

gelukkig dat je terecht kunt bij de DA
en hopenlijk gaat het straks beter met je valkje

groetjes

Rob en Trudy

Paul

Hoi Esther,

Wat erg dat Micky nog steeds niet is opeknapt.
Maar als het een vergiftiging is kan het best even duren voor het gif uit het lijfje is.
Kan het niet zijn dat ze van die touwtjes heeft gegeten en dat dat in haar maagje zit en dat ze daarom zo ziek is?
Ik hoop dat dr Feld je nog een paar tips kan gevenin elk geval.
Maar in elk geval is er niet echt verslechtering dat is ook wel een beetje een positief idee vind ik.
Maar ze moet zo langzamerhand wel weer wat gaan eten al is het maar trosgierst.
Ik hoop dat ze snel opknapt want dit is gewoon erg om haar zo te zien.

Groetjes, Paul

boezempje

hai

dank jullie allemaal

maar het gaat echt niet goed ze valt ook steets om.
ik krijg het eten beetje voor beetje erin,maar ik denk dat ze het niet haalt ze doet zo raar,ik zit hier te janke als een klein kind.ik heb alles al gedaan voor haar waarom kan ik er nou niet helpen.ik wil niet dat ze pijn heeft.

Paul

Hoi Esther,

Hoe ziek ze ook zijn het kan toch altijd weer omslaan naar een fikse verbetering.
Het valkje van Mariette was toen echt heel erg ziek en ze dachten oo k dat die elk moment zou gaan maar die heeft het uiteindelijk toch gered gelukkig.
Dus als Micky ook de kracht heeft om te overleven heb je altijd nog kans dat het beter word.
Ik weet niet of ze op dit moment pijn voelt maar je hebt kans dat dat best wel meevalt gelukkig.
Heel veel beterschap met de patient.

Groetjes, Paul

Lique

2 augustus 2004, 16:49:45 #50 Last Edit: 2 augustus 2004, 16:50:15 by Angelique
Jeetje zeg :o
Ik hoop voor je dat hij er bovenop komt.
Maar ik denk dat hij er heel ernstig aan toe is hoor :-/
Probeer eens wat water met druivensuiker te geven.
En als je handopfok in huis hebt, kan je hem dat gerust geven.
Mocht je vragen hebben, mag je me natuurlijk ook bellen: 06-29160311
Want ik denk dat je direct hulp nodig hebt, en je niet kan wachten op 16.00 uur
we duimen voor je

Irene

Hoi esther,
jeetje joh, wat een ellende; ik hoop echt voor je dat ze het gaat halen, maar ik ben ook geschrokken van de foto! heel veel sterkte!
groetjes,irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

Jeetje Esther, ik lees het net pas!! Oh meid, wat verschrikkelijk voor je. Is er ook helemaal niemand in je omgeving die je naar Feld kan/wil rijden?? Ik duim verschrikkelijk hard voor je, ik wou dat ik voor je kon doen. Helaas zit ik op m'n werk in de omgeving van Utrecht, dus dat gaat niet lukken. En die dierenarts waar je straks pas terecht kan, is dat een vogelarts?
Ik hoop dat ze het red meisje, heel heel heel veel sterkte. Meer kan ik helaas niet voor je doen :'(

Liefs, Sanna

sadelienda

Als je in de buurt van Breda, Etten Leur daar ergens woont wil ik rijden. Ik heb vanmiddag vrij maar als iemand huilt om een valkje offer ik daar absoluut accuut mijn middag voor op!.
Ik kom vanuit Spijkenisse dus zeg het maar.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

boezempje

hai

keiiii liefff maar ik kan over 15min naaar de arts hier in eindhoven,xxxxxdikke kusse
dank meid

Mandy

Ooo Esther wat erg! :o
Ik hoop dat voor jou ook de wonderen de wereld nog niet uit zijn en hij er nog bovenop komt!
Hier was Macey ook even slecht en dacht dat ze zou gaan en gisteren het bontje van Pino maar ook die is er weer bovenop.
Ik hoop het zo voor je, ik zal voor je duimen, veel sterkte!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

2 augustus 2004, 19:58:11 #56 Last Edit: 2 augustus 2004, 20:01:42 by Angelique
[shadow=lightblue,left,300]
Hoi  allemaal,

Esther heeft me net gebeld.
Het is niet goed afgelopen.
Hij is in de auto overleden.

We zaten samen een oorzaak te vinden.
We denken dat het komt, doordat hij in de koelkast belandt is, en niet door de scoubidou ofzo.
Sinds de koelkast had hij afwijkend gedrag.
Waarschijnlijk heeft hij een beste klap op zijn koppie gehad, en een hersenschudding/hersenbloeding gehad.

Hij wordt onderzocht. De DA zelf dacht aan een tumor.

Hij heeft helaas maar 5 maandjes oud mogen worden.
Micky, we denken aan je. Je hebt toch 5 hele mooie maanden gehad, met erg veel liefde.

Esther, ik wens jou ontzettend veel sterkte, je kan er niets aan doen, dus praat jezelf geen schuldgevoel aan.

:-* :-* :-* Lique
[/color][/shadow]

bogey

o wat naar.(eigenlijk ander woord maar dat mag niet)..  :-X

zit gewoonweg mee te  :-[ :-[ :-[

ik had nog anders gehoopt voor je.
Heel veel sterkte en geeft micky maar een mooi rustplekkie.

daphne

moonwitch (diana)

2 augustus 2004, 20:07:17 #58 Last Edit: 2 augustus 2004, 20:21:17 by moonwitch
Hallo Esther

Wat vind ik dit erg voor je, uit je verhaal heb ik begrepen dat micky heel speciaal voor je was.
Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies, meer weet ik niet te zeggen, maar ik leef met je mee :-[.
Liefs diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

robentru

2 augustus 2004, 20:07:34 #59 Last Edit: 2 augustus 2004, 20:12:04 by robentru
Zit hier met de tranen in mijn ogen verd..

heel veel sterkte Esther

Rob en Trudy