11 mei 2025, 12:43:38

helppppp ik weet het niet meer

Gestart door boezempje, 30 juli 2004, 16:00:56

« vorige - volgende »

Karin

O, wat vreselijk Esther ! Ik heb het niet helemaal gevolgt maar ik lees dat je liefie overleden is. Heel veel sterkte !

Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tim

hoi
veel sterkte met het verlies van je valkje
ik ben zelf ook een valkje kwijtgeraakt een half jaar geleden
ik leef met je mee.
Tim

boezempje

hai

dank je tim en karin,
doet goed als je lid bent van dit forum mensen helpen je hier wel doorheen.en tim hoe oud was jou  valkje??

gr

Tim

hoi
dat weet ik niet precies want hij was aan komen vliegen
maaar we denken niet zo oud want hij kreeg nog steeds meer kleur en was wat in de rui dus... maar je kan bij ziek
lezen over hem het heet Nieuw of zo en nu heb ik een nieuw valkje die heet Stompie (omdat er een stukje van zijn teentje af is) over hem kan je bij verhalen en dan Stompie lezen
Groetjes Tim

boezempje

Speedy

Ja Esther en Tim,

En wat ik zo leuk vind, is dat allebei jullie valkjes bij mij vandaan komen en jullie elkaar nu zo gevonden hebben.
Het zijn geen valkjes van dezelfde ouders.

Leuk hoor....  :D

boezempje

hai

ff een laaste foto van mijn mopje :'( :-[ :-[ :-[
was het geen scheetje
micky je was mijn alles :-[ :-[
ik heb ze begraven nu.

Tara

Hoi Esther,

ik vind het zo erg he :(. Zucht* Wat was ze mooi :(.

Veel sterkte nogmaals..

Groetjes, Tara

robentru

4 augustus 2004, 22:36:35 #99 Last Edit: 4 augustus 2004, 22:37:00 by robentru
Hallo Esther,
wat een prachtige foto.
Fijn dat ze een mooi plekje bij jullie in de tuin heeft gekregen en wat top dat je deze foto hebt geplaatst als herinnering aan je lieve valk.
Veel groeten en nogmaals sterkte met dit verlies.
Trudy & Rob.

Mandy

Jeetje bloedarmoede joh, wie had dat gedacht... ::)
Maar fijn dat je nu weet wat het geweest is.
Je hoeft jezelf dus niets kwalijk te nemen, zowieso alniet, ook al was het de koelkast of boon geweest.
Probeer het een plekje te geven en te verwerken en geniet van je andere mooie valkjes, sterkte...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai mandy

genieten van mijn anderen valkjes doe ik zeker.
ik kan het nu een mooi plekje geven.en als alle dierenartsen zo goed waren als feld dan zouden er veel valkjes blijven leven,als die eerste dierenarts meer verstand had van vogels wat hij zij van ja dat heb ik >:(
hadt micky nu nog geleefdt meschien.
maar goet ze heeft nu rust en geen pijn meer en dat is ook fijn.

en misty is ineens veel liever geworden was ze al maar nu nog meer.raar  he

esther

Paul

Hoi Esther,

Wat erg dat je aan zoiets simpels je lieve valkje hebt verloren :-(
Als je eerder geweten had dan had ze het gewoon kunnen halen waarschijnlijk.
Houd haar in je herrinering zoals ze op de foto staat dan is ze voor altijd bij je.
Heel veel sterkte in elk geval.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

ik wil je nogmaals veel sterkte toewensen bij het verlies van je schatje.  Ik vind het zo erg allemaal, wat er nu de laatste tijd gebeurd, kan me er zo kwaad in maken maar ook zo verdrietig.

Jij hebt alles gedaan om je scheetje beter te maken, hou dat goed in je gedachten.  Gelukkig heeft ze nu geen pijn meer.

groetjes
Annouschka

Speedy

Goedemorgen Esther,

Ik hoop dat het nu alweer een beetje met je gaat.
Ik denk dat ik iets gemist heb, want ik kan het niet vinden... bloedarmoede? wie zei dat? en hoe kan dat dan?
Een konijn van ons is toen overleden aan bloedarmoede, dit kwam door vlooien.
Die hebben hem toen leeggezogen, dit zagen we veel te laat, omdat we net terug van vakantie waren en het konijn bij iemand heeft gelogeerd die katten had.  :-/ :'( Ik had niet door dat het konijn onder de vlooien zat, omdat ik ook geen restjes vlooien poepjes zag, pas toen het konijn dood lag, vluchten de vlooien van hem vandaan.
Ik moest na de beschrijving aan de telefoon aan de da, meteen komen, maar het was al te laat op weg erheen.

Hoe kan het nu bij Kuifje bloedarmoede geweest zijn? dat zou dan alleen kunnen door luizen? of ook vlooien of dergelijke?
Kijk je goed alles na dan?

Groetjes,
   Trudie