Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

Tessa

CitaatHallo Tessa,
als je dat maar uit je hoofd laat  ;D :D ;) :)

Hoe was je weekje weg. En wat een super groeiende valkjes zijn het van Tara. Komt vast van alle liefde en zorg die ze ze geeft. Ik verbaas me ook elke dag.

Groetjes, Trudy
Hoi trudy wat gaan ze hard he.
weekje weg was heerlijk mooi weer zou nog een week weg blijven maar werd gister gebeld dat mn kat al 5 dagen vermist word  :-[ :-[ dus ben snel naar huis gegaan

groetjes tessa

Tara

Ooooo Tessa, is Mickey je kat ??? Zucht, ik hoop voor je dat je ze terug vindt hoor!!!

Ennuh, thx beide voor de complimentjes ;D. Ik vind ze ook gewoon super!!!

'k Duim voor je Tes !

Groetjes, Tara

Tara

Hoi,

ik denk dat Trudy ziek is :'( :'( :'( :'(

robentru

:D hoi Tara

nee hoor mijn vrouwtje is niet ziek, zit op haar werk  >:(

heb ik vannochtend met de camera in aanslag bij mieppie gezeten op te kunnen vastleggen dat ie zegt "goedemorgen Mieppie" doet ie het niet  :D :D :D
probeer het morgenochtend opnieuw.

grtjs

Rob

Tara

Hoi Rob,

ik bedoel mijn Trudy :'( :'( :'( :'( :-[

robentru

Hoi Tara

Oeps wat is er dan met Trudy, op de foto's van gisteren zag ze er nog heel goed uit. jemig.

grtjs

Rob van de andere Trudy

Tara

Tara

Hoi,

sorry dat er vandaag geen foto's zijn gekomen... Het kwam er gewoon niet van, morgen zien jullie, als alles goed blijft gaan, zeker weer een boel foto's, misschien vind ik vanavond nog een gaatje maar dat denk ik helaas niet :(.

Maar ok, ivm Trudy, Chiaro en Pablo,

deze middag toen ik keek had Chiaro niets meer in de krop, Trudy wél en Pablo niets. Ik dacht dat het voer van Chiaro's krop nog steeds het voer van mij was van gisterenmiddag en ik was zo ontzettend bang :-[. Het kropje voelde ook best hard aan enzo :-[.

Ik heb haar dan een druppel olijfolie gegeven en daarna moesten we naar de winkel, voor we vertrokken ging ik kijken of het wat geholpen had maar zucht, de ouders hadden weer gevoerd, nuja, da's wel mooi, maar nu weet ik niet of het een goed effect gaf.

Maar wat bleek, ze hadden alledrie zo'n harde krop!!!! En het leek ook op pap vooral bij Chiaro en Trudy, maar ik ben zeker dat het geen pap van mij kan zijn want Chiaro's krop was vanmorgen leeg en Trudy's niet maar hun krop is nu wel precies hetzelfde. De vergelijking kon ik goed maken bij Pablo, die had een grote volle krop en nog geen veren daar, dus daar kon ik het makkelijker zien dat het eerder pap is dan zaad.

Hmm, bij nader inzien denk ik dat het kan zijn dat er weinig zaad inzat, omdat ze geen kleine zaadjes konden eten omdat ik vandaag even papegaaienvoer moest geven omdat het grote parkietenzaad op was dus, gelukkig hebben ze nu weer zaad voor grote parkieten, maar toch. Daardoor kan de krop misschien hard voelen, ik hoop wel dat de krop snel zal gaan legen en ze snel nieuwe voeding zullen hebben van hun ouders :-).

Ik ben wel wat opgelucht, want ik wil Trudy / Chiaro / zeker niet met de hand grootbrengen, Pablo ook niet, maar hij zou niet nodig zijn want ik heb de indruk dat hij nu als beste wordt verzorgd.

Dus bij nader inzien is het ene mijn schuld niet, maar het andere weer wel...

Groetjes, Tara

giovanni

mss wordt Chiaro wat minder gevoerd omdat de ouders
haar de vrijheid geven om zelf zaadjes te pellen??
Kun je nog niet proberen om zaadjes te geven aan de
lutino's?

grtn

Tara

Citaatmss wordt Chiaro wat minder gevoerd omdat de ouders
haar de vrijheid geven om zelf zaadjes te pellen??
Kun je nog niet proberen om zaadjes te geven aan de
lutino's?

grtn

Hoi,

nee Trudy is vooral het dupekindje hier, Trudy is nog niet uitgevlogen dus in principe zouden ze haar wel moeten voeren en Chiaro ook want die komt niet uit haar nestkast met dit weer...

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
je krijgt het echt wel weer voor je kiezen, maar geef het gewoon ook ff de tijd. Misschien nu met ander voer dat het beter gaat. Wacht nog maar heel even af. We hebben allemaal wel eens een dip, dus dat zal de valkjes ook niet vreemd zijn. En mocht het echt niet anders kunnen dn kun je altijd nog ingrijpen.
Groetjes, petemoei Trudy.

Tara

Hoi,

ik heb toch nog maar even voor foto's gezocht, het zijn er niet veel maar ahh, het lukte me niet meer, ik moest in het gangetje gaan en de foto's zijn zo mislukt als wat, de kleuren zijn niet perfect, sorry daarvoor, maar het lukt me ff niet meer en zeker niet met dit weer... Moet ook op klaarlichte dag gebeuren voor mooiere foto's én het moet niet tochten want ik wil niet dat ze ziek worden.

Hier zijn de foto's.

Hier Chiaro:

Hier Trudy:

En Pablo:

Thx voor de steun.

Groetjes, Tara

robentru

Lieve Tara,
elke foto is mooi en ik geniet van dat trio.
Met ons gaat het ook wel eens een dag minder.
Het zijn en blijven schatjes. Pablo doet het wel errrrrruuugggg goed.... en de rest komt ook wel weer. Gewoon ff en pauze inlassen.
Dikke knuffel petemoei Trudy.

Ria

Hoi Tara,

Geen mooie foto's. Vind ze er toch wel gaaf op staan. En de veren worden steeds mooier.

Groetjes,
Ria

suus

Hoi Tara,
Ik heb gelezen dat in het andere bericht dat je weet waar het door komt,,, maar hoe gaat het dan met Trudy nu? Ben benieuwd, hopelijk gaat het weer wat beter!!!
sterkte meid,
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico