Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

Maja

Wat groeien ze toch goed!
Zal wss niet zo lang meer duren tot dat ze beginnen rond te fladderen.
Ik ben echt zooooo blij voor je, dit heb je nu toch wel verdiend, hoor!
Tzijn kleine wondertjes he ;).
xxxMaja
Geef ze maar n dikke smakkerd van mij

dododoke

hallo taro

wow zeg! azo een schatjes! het zijn echte fotomodellen!  ;)
hoe oud zijn ze nu al?

groetjes

robentru

Hoi Tara,
dat is weer genieten en ik kan er maar niet over uit dat ze zo verschrikkelijk snel groeien.
Dat van  :-/ en  :'(  = dat ik heel erg blij ben dat ze bij jou blijven, maar jammer dat er dan niet eentje naar mij toe komt (hahahaha). Ik zit je te pesten, hoor. Veel te fijn dat ze gezond zijn en lekker bij jou groot gebracht, opgevoed en geknuffeld worden. Ben echt super blij dat het zo goed gaat.
Pablo gaat helemaal met sprongen voor uit zo te zien.

Lieve groeten petemoei Trudy.

PS Wat heb je toch met die batterijen, volgens mij raken ze leeg als je er alleen al naar kijkt  :D :D :D

Tara

Hoiiii,

nou, ik weet niet hoe oud ze zijn, dat heb ik al tamelijk veel gezegd ;D. Maar al gauw bijna 4 weken lijkt mij Chiaro en Trudy, en Pablo bijna 3 weken dan, hij groeit nu eindelijk goed!

Ik heb net even buiten gelegen met ze.... Lekker in de schaduw, en weet je, ik heb een zwak voor Trudy ::). Jeetje, ze kwam steeds dicht bij mij, en als ik haar kroelde deed ze haar oogjes dicht enzow, waah, en als ik dan iemand anders kroelde zat ze zo te kijken van... hee kroel mij maar weer! Echt waar, ze is echt het tamst vind ik. Pablo is een krijsertje, hahaha, echt waar, klagen dat die kan :D. Hij blijft altijd haperen met zijn pootjes aan het deken, terwijl Chiaro daar totaal geen last van heeft, daarnet, toen ik bij ze lag, zat Chiaro beetje verder van mij, Trudy tegen mij en Pablo lag zo op mijn T-shirt, lekkere hangmat vond ie :D.

Ik ben nu eigelijk zeker dat Pablo een wildkleurtje is en Chiaro dus een geparelde lutino, ze heeft echt best veel parels vind ik!! En Trudy, oh Trudy, nu is het zij die me doet denken aan mijn lieve Plukkie ::). Oh ik ben zo dol op ze!!!!

Trudy zat ook zo te knabbelen steeds aan mijn vingers, dat was echt keiliefffffff, Chiaro doet dat ook, maar van Trudy was het op een lievere wijze :D.

Groetjes, Tara

robentru

Ach wat ontzettende lief. Ben zoooooooo jaloers op je. Daar lekker buiten met dat supertrio. Ik smelt helemaal van Trudy, wat een lief valkje (zal wel aan de naam liggen  :D ;D! Zie het hele plaatje voor me.
Geef ze alledrie, maar vooral Trudy, ook een knuffeltje van mij.
Een uiterst trotse petemoei, Trudy.

Tara

Helaas zal ik geen foto's kunnen laten zien vandaag want we blijven niet lang thuis :-[. Het is te zien wanneer we vanavond terug zijn, misschien dat ik dan nog kan foto's nemen, anders zal het voor morgen zijn :(. Ik vind het ook niet leuk, heb het drietal nog maar 1x gezien vandaag :'( :'(. Straks zeker nog eens kijken hoor! Het gaat in ieder geval nog super goed, maar heb ze helaas nog niet kunnen uitnemen omdat we vanmorgen ook snel weg moesten :(.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
dan moeten wij, net als jij, maar ff geduld uitoefenen.
Daar worden we inmiddels meesters in!
Tot horens,
Petemoei Trudy.

Tara

Hoi iedereen,

daarnet wezen kijken, Pablo's kropje leeg, ff later nog ff gaan kijken, nog steeds leeg, duzzz heb ik Pablo bijgevoerd.

Dit was Pablo voor het bijvoeren:

En helaas heb ik niks van tijdens het eten, want ja, de vorige keren dat ik 'm bijvoerde was ie maar enkele dagen oud... Dus ik had m'n beide handen nodig.

Hier zie je'm na het bijvoeren:

Je ziet, hij had iets met m'n handen :D. Maar in ieder geval, toen ik 'm bijgevoerd had, deed ik 'm weer in zijn blok, papa Tako kwam net om te voeren. Maar ahh, maakt niks uit, misschien wordt ie nog wat gevoerd, want ik voer nooit te veel.

Maar ah, Tako ging weg toen ik aankwam, en wat hoorde ik.... Ja hoor, ik deed het blok open en Chiaro zat weer te fladderen! Ik denk dat zij over enkele dagen uitvliegt want ze kwam best al hoog!!!

Toen ik weer weg ging ging Tako er weer bij :-). Er volgen nog foto's hoor vandaag!

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
wat een vol kropje heetft Pablo op de foto, wat een lekker ding is het toch.
Ben benieuwd wanneer Chiaro uitvliegt...spannend!
En we wachten met spanning op de foto's.
Fijne dag. ;)
Groetjes, Rob en petemoei Trudy (die een dagje vrij heeft genomen).

Tara

Hoi,

zoals ik dacht, Pablo had al weer eten bij gekregen :-). Maar ah, af en toe bijvoeren kan geen kwaad :-).

Ik heb de foto's voor jullie ......

Ik wil een van de 6 waar ze alledrie op staan weer in mijn handtekening maar ik weet niet precies welkeen, ahja, anders wacht ik nog even hahahah, welke vinden jullie de mooiste ?

Ik begin eerst met Chiaro:

Nu m'n lieve Trudy:

En lieve kleine Pablo :-).

En nu de 6 foto's waar ze met z'n drieën op staan.

Het zijn zo'n lieverdjes :-).

Trouwens, Chiaro en Trudy zijn 1 nest, Pablo heeft andere ouders, maar ze zitten samen via het ei. Als de besmetting van Polyoma idd van het ei al is, dan zou Pablo toch besmet kunnen zijn of Chiaro en Trudy? Maar nou gaan ze alledrie goed, dus misschien GEEN besmetting ?

Groetjes, Tara

robentru

6 augustus 2004, 19:16:38 #70 Last Edit: 6 augustus 2004, 19:19:43 by robentru
Hoi Tara,
super, super, super.
Wat zitten Chiaro en Trudy al goed in hun veren (moet vast de collage weer aanassen  ;))
En die kleine Pablo is de slag aan het inhalen, hoor.

Moeilijke keus van welke foto van het drietal ik het mooiste vind. Maar denk toch deze, want daar kijken ze alle drie leuk dezelfde kant uit. Zo van: waar is het vrouwtje?

Groet, Trudy

Ria

Hoi,

Ik zou eerst zeggen een van de foto's van Trudy maar vind de foto van alledrie ook heel mooi.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Ria

Helemaal mee eens  ;D

vriendelike groeten
en een fijne dag  :D

Rob  8)

Tara

Hmmm,

ik zal jullie dan maar verrassen he :D. Ria weet er al van maar lieve Rob en lieve Trudy nog niet ;D. Geef mij 10 minuutjes :D.

Ik wou trouwens mijn naam veranderen in Truchiablo wahahahahha niet dus ;D

Groetjes, Tara

robentru

6 augustus 2004, 19:38:04 #74 Last Edit: 6 augustus 2004, 19:52:03 by robentru
Jij bent ook altijd supersnel he met antwoorden :o

vriendelijke groeten
en een fijne dag

Rob  8)