6 mei 2025, 11:41:09

wat mag dit kosten?

Gestart door Cwazi, 25 juli 2004, 04:51:34

« vorige - volgende »

Cwazi

Wat mag een koppel cinnamon bont geparelde(man) x cinnamon bont (pop) kosten? Overjarig, nog niet echt gekoppeld wel beide met vaste voetring en uiteraard onverwant.

Anita1

ik zou er niet meer als 40 euro voor geven.is wel genoeg.knuff anita ;)

Cwazi

*grin* grappig... d'r wordt al 45 voor 1 vogel van die mutatie gevraagd  :D

Anita1

nouww das wel erg veel hoor.ik heb net een zwartkop voor 50 euro gekocht.ik vind 45 euro per vogel echt veel voor een overjarige.pfff.knuff anita(omdat ze dan bond zijn oke kan misschien 50 maar dan houd wel op hoor)

sky

26 juli 2004, 03:45:21 #4 Last Edit: 26 juli 2004, 03:45:54 by sky
Hoi ,

Dat kan misschien wel veel lijken, maar je kan er dan ook meteen mee kweken .
Dus ergens is het zijn geld waard.
Groetjes Sky

Cwazi

Ik maak geen verschil tussen overjarig en "uit het blok" als je ze toch in een buitenvoliere wilt doen. Sterker nog, dan lijkt me een vogel van tussen 1 en 3 jaar de betere optie, die van net uit het blok moet je eerst een jaar voeren ;)

Richtprijs voor bijv. een jong koppel witmaskers is 40 euro. Misschien is de bonte dan een duurdere mutatie ofzo maar 45 euro voor 1 vind ik ook teveel, koppel ok en als ze erg mooi zijn 50 inderdaad :)

Inger m

26 juli 2004, 09:31:45 #6 Last Edit: 26 juli 2004, 13:18:14 by Cinnamon_valk
Hoi,
Ik heb zelf voor een cinnamon bonte man (mooie, forse en geringde vogel) 15 euro betaald. Ik zou niet meer dan 45 euro voor het koppel geven. Wat betreft kweken kun je idd beter overjarige vogels aanschaffen.

Verder zijn de prijzen echt zo verschillend per kweker. De één vraagt 35 euro voor een wildkleur en de ander 15 euro en dat is ook een behoorlijk verschil. Het is ook maar net wat de koper ervoor over heeft. Ik begrijp nu dat je deze wilt kopen. Je kunt ook een lager bod inzetten.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Anita1

:o ik vind het echt te veel 45 per stuk.daar moet je echt niet intrappen hoor.dan kan je beter leon bellen in denbosh.ik heb daar b.v een koppel gekocht voor 75 euro! maar dan praat ik over een albino en een bonte witmasker,das wel een andere en mooiere mutatie he?greetz anita

Cwazi

Hoi Anita,

Ik trap d'r ook niet in hoor, de vogels die ik nu heb aangeschaft zaten vrijwel om de hoek (ook belangrijk want 100KM rijden kost ook geld) en voor een zeer schappelijk prijs. Of de bonte witmasker en albino een mooiere mutatie is dan cinnamon bont gepareld is smaak afhankelijk denk ik, en qua kweken heb je het ook over drie zichtbare mutaties in 1 vogel en bonte witmasker of albino zijn er maar 2. Wat dat betreft vind ik de eerste dus meer waard  :D

Anita1

:D hoi belangrijk is dat je er gewoon niet te veel voor betaald.als je het echt graag wilt hebben dat koppel.mail m,en ga dingen met m.hij wilt m uiteindelijk toch wel kwijt.en anderen gaan ook echt niet zoveen beatlen.succes! knuff anita ;)

Cwazi

euh, ik wil ze niet hebben...  :D
Het enige dat ik nu nog zoek is een overjarige witmasker pop.

Anita1

:D whoehahahahahaha wel lachen met jou hihihi.die heb ik hier zitten dus..erg mooi hoor.hou de marktplaats goed in de gaten hoor.ik zag m binnen komen en pats ik had hem.gewoon online zetten die marktplaats.lolz knuff anita ;)

Anita1

oooow overjarig witmasker pop..sjips  had ik maar geweten die heb ik vorige week weggedaan.had ik ook op marktplaats gezet voor 15 euro.
 :o :-/ ik dacht eerst dat je bedoelde een bonte witmasker.en die heb ik hier dus.maar een witkop pop overjarig had ik van anderhalf jaar oud.is al weggie.oooow zoeken!! nu!! knuff anita

Anita1

bel deze ff .is een man uit westervoort in arnhem.die had er eentje weet ik..026 3112947.
en deze is van een hele goede ook in den bosch 0642247325en dan deze nog. die heeft ze mss ook.is ook in arnhem 0611432847.deze adressen zijn in ieder geval allemaal oke.knuff anita ik hoor het wel of ik je heb kunnen helpen. ;)

Cwazi