6 mei 2025, 16:38:13

wat mag dit kosten?

Gestart door Cwazi, 25 juli 2004, 04:51:34

« vorige - volgende »

Peter

Citaatik heb net een zwartkop voor 50 euro gekocht.
Hoi Anita,

Dat is helemaal niet duur :) De zwartkop is nog zeer weinig te krijgen, als je kijkt naar de geelwang. Deze mutatie bestaat al veel langer en er zijn nog steeds problemen en die kosten gemiddeld al zo'n 100 euro.

Groetjes,
Peter

Anita1

26 juli 2004, 15:05:33 #16 Last Edit: 26 juli 2004, 15:06:13 by Anita1
dat klopt peter..ik heb net een geelwang gekocht voor idd 100 euro!.maar nu heb ik dan in de voliere,de volgende mutaties:
lutino (man),geparelde isabel (pop),bonte witmasker(man) bont gewoon( met geel en zo van lique man)albino (pop) zwartkop, en geelwang geslacht onbekend nog.witmasker(man) .deze mutaties wilde ik ook graag.isabel en witmasker =koppel,en albino en bonte witmasker zijn een koppel.knuff anita ps.de zwarkop en geelwang krijg ik dan eind augustus. :D maar wat bedoel je dan met problemen met de geelwang paul?

Henry

he anita

ik denk dat peter bedoel dat als ze kleintjes hebben he dat de geelwang niet gaat broeden he dan moet jen die eieren bij een ander koppekl plaatsen.maar dat wist je toch of niet?

henry en de geelwang albino haahahah

Anita1

jaaa dat wist ik al haha maar misschien een idee om die geelwang binnen bij jippie te zetten? en tam maken?
want ik heb nog een wildkleur die eruuug tam is.die kan evt naar de voliere.zo..maar we wijken af van dit onderwerp haha.laten we maar op mijn dagboek verder gaan.knuff anita

Henry

he anita

nou die geelwang wordt tam gemaakt he dus hij wordt met kroelfactor 200 bij je gelevert voor het zelfde geld ahahahah

???????????????????????????