Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Irene

whahahahah die trudy, wil je geloven dat ik beter en in taal dan in rekenen? ik krijg niet voor niets groep 3 ;D ::). maar mijn toetsenbord is een beetje gammel, waardoor hij dubbele klinkers niet goed pakt, daarnaast gaan mijn vingers ook veeeeel sneller dan mijn ogen en ben ik weer te ongeduldig om het door te lezen. erg he? ::) ::) ::) ::) ;D ;D maar goed, als je mijn verhaal maar begrijpt nietwaar? ik word zodoende waarschijnlijk wel persoon A en Ria persoon B, zodat zij het volgend jaar beter kan werken met iemand die niet zo oenig is ;D ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

adnaloj

hallo allemaal

ik had het idee om flessenbonnen in te sturen.
daar merk ik persoonlijk niet veel van in mijn portomonee, maar als ik eemaal iets in de portomonee heb is het ook zo weg. en dat is dan ook iets wat wij goed kunnen gebruiken.

wat vinden jullie??? als liqeu nu vertelt bij welke winkel ze boodschappen doet. kunnen we daar onze flessen in leveren.
tja je kunt zeggen je levert de bon zelf in en stort het dan op hun rekening. voor mij zal dit niet werken. misschien geld dit voor meerdere mensen.

liqeu en peter wat vinden jullie ervan???

groetjes jolanda

robentru

Ik begrijp het en je moet jezelf niet zo onderschatten. Denk dat je meer talent hebt dan je zelf denkt... (snap jij dit nog).
Heel benieuwd hoe jullie het er van af gaan brengen.
Zal best goed gaan. Gelukkig dat Lique en Peter weer op groen staan, je moet er toch niet aan denken. Ik wou dat ik op een aardige doch vriendelijke doch een beetje dringende manier meer mensen zou kunnen overhalen een donatie te doen. Deze site is zo verschrikkelijk belangrijk voor heel veel mensen. Zoals Lique mij laatst al shcreef: er worden hier vriendschappen gelegd, lief en leed gedeeld, wie had dat ooit kunnen denken. En ik kan dat inmiddels alleen maar beamen. Wat een rijkdom via onze liefste huisgenoten: de valkjes.
Pff, was weer ff een hele riedel.
Groet, Trudy.

Ria

Hoi,

Nou Irene valt best mee hoor denk ik. Je hoeft alleen maar te kijken of het bedrag hetzelfde is  ;). En aangezien ik nog ruim twee weken vakantie heb kan ik in principe ook altijd. Heb alleen nog een meeting met Rene Froger de 11e dus dan kan ik helaas niet. Jullie zeggen het maar. En laat mij maar persoon B zijn dan, kan ik lekker nog een keer naar Zwolle.

Groetjes,
Ria

Irene

Amen trudy, ik kan niets anders zeggen; ben het helemaal met je eens!!!! (dat stuk over peter en lique dan he  :D). wat kun je dat toch weer helder verwoorden.
groetjes, irene

ps; het idee van die flessenbonnen vind ik een erg leuk, origineel idee, alleen kies ik er zelf voor om mijn donaties maandelijks vast te laten leggen. Maar voor een ieder die dat niet wil/ of kan; is dit idd een leuk alternatief?

Irene

ehhh ik heb nog 1 week vakantie, maar ben wel van plan om overdag weer iedere dag naar school te gaan (tja weer ff voorbereiden he  ::)), dusseh ik zou het fijn vinden als het 's avonds kan? kunnen jullie dan ook? jij mag persoon B zijn hoor ria; ik mag het volgens mij niet eens zijn van peter en lique, kom er de laatste tijd zo vaak ::) ;D ;D. nee ik vind het leuk om een keer te helpen, maar het is nieuw dus als jij de ervaring al ebt, lijkt het mij niet meer dan logisch toch? zeker als je het zelf ook wil. en als het mag van de web-bazen, want tja, we moeten ons eerst ff bewijzen ;D ;D ;D

ik heb verder geen voorkeur voor een avond. Weekend zou trouwens ook kunnen wat mij betreft.
ik merk het wel
groetjes, irene

Peter

Citaathallo allemaal

ik had het idee om flessenbonnen in te sturen.
daar merk ik persoonlijk niet veel van in mijn portomonee, maar als ik eemaal iets in de portomonee heb is het ook zo weg. en dat is dan ook iets wat wij goed kunnen gebruiken.

wat vinden jullie??? als liqeu nu vertelt bij welke winkel ze boodschappen doet. kunnen we daar onze flessen in leveren.
tja je kunt zeggen je levert de bon zelf in en stort het dan op hun rekening. voor mij zal dit niet werken. misschien geld dit voor meerdere mensen.

liqeu en peter wat vinden jullie ervan???

groetjes jolanda
Hoi Jolanda,

Met de flessen is idd een leuk idee :) Bij mij op werk worden ook flessen ingezameld voor het World Food Program :) Wij gaan altijd naar de C1000, deze is bijna voor de deur en we zijn soms wat lui aangelegd. Nee hoor het is gewoon een fijne winkel.

Groetjes,
Peter

robentru

Dank je Irene en jullie komen er vast wel uit.

Hoi Jolanda, dat van die flessenbonnen is een erg leuk idee, hoop dat het te realiseren valt. We horen het wel van Lique en anders toch maar gewoon het bedrag overmaken.
Ik zelf geeft er de voorkeur aan, net als Irene en een aantal andere forumleden, om maandelijks een vast bedrag over te maken. Iedereen is vrij in de keus en geldbeurs.
Groet, Trudy.

robentru

Hoi Peter,
is een VOF (Vereniging Onder Frima, zie: http://www.notaris.nl/tekst/605.htm een alternatief?
Trudy

Ria

Hoi,

Terwijl ik verwoede pogingen doe om Sylvester iets in mijn soundblaster te laten fluiten neem ik even de tijd om iets af te spreken hier. Ik zou zeggen Peter en Lique noem maar een datum, mag ook in het weekend of ook wel 's avonds. Ik hoor het wel.

Groetjes,

PS ik neem het kooitje mee, kunnen jullie die mooi verkopen voor de website ........

Peter

CitaatHoi Peter,
is een VOF (Vereniging Onder Frima, zie: http://www.notaris.nl/tekst/605.htm een alternatief?
Trudy
Hoi Trudy,

Het is idd de moeite waard om het eens uit te zoeken. Ik was zelf ook al een beetje bezig geweest om uitzoeken of een btw nummer handig is. Op die manier besparen we de btw over de hosting kosten en software. Zijn jullie hiermee een beetje op de hoogte?

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHoi,

Terwijl ik verwoede pogingen doe om Sylvester iets in mijn soundblaster te laten fluiten neem ik even de tijd om iets af te spreken hier. Ik zou zeggen Peter en Lique noem maar een datum, mag ook in het weekend of ook wel 's avonds. Ik hoor het wel.

Groetjes,

PS ik neem het kooitje mee, kunnen jullie die mooi verkopen voor de website ........
Hoi Ria,

Wat goed werkt is eerst een geluidje vanaf de website af te spelen en direct daarna gaat Syl vast wel fluiten :) Heb je geen microfoon bij de pc? Als je het op de pc hebt dan kan ik het wel knippen en plakken voor je :) Dan kun je eerst een geluiden af spelen en Syl gaat daarna fluiten. Met een beetje knip en plak werk is er vast iets moois van te maken!

Ikke een datum roepen? Morgenavond? Hahaha

Dankje alvast voor de kooi! Daarmee kunnen iemand weer heel gelukkig mee maken en de bezoekers van de website ook!

Groetjes,
Peter

Peter

Citaatehhh ik heb nog 1 week vakantie, maar ben wel van plan om overdag weer iedere dag naar school te gaan (tja weer ff voorbereiden he  ::))
Daar heb je toch je leerlingen voor? Zelf ontplooiing! Hahaha

Groetjes,
Peter

Irene

whahahah die peter, wat ben je toch een grapjas ;D ;D ;D ikzie het al voor me 28 6-jarigen die gaan slepen met een tafel; moet die hier juf? he juf? juf? JUF!!!!!!!!!!! en namen op schriftjes schrijven, terwijl een aantal dat niet kunnen ..tja is te proberen, maar dan zit ik na een halve dag al achter de geraniums hoor ;D ;D ;D

wat mij betreft is morgenavond goed hoor, rond 20.00?
ik hoor het wel
groetjes, irene

Peter

Citaatwhahahah die peter, wat ben je toch een grapjas ;D ;D ;D ikzie het al voor me 28 6-jarigen die gaan slepen met een tafel; moet die hier juf? he juf? juf? JUF!!!!!!!!!!! en namen op schriftjes schrijven, terwijl een aantal dat niet kunnen ..tja is te proberen, maar dan zit ik na een halve dag al achter de geraniums hoor ;D ;D ;D

wat mij betreft is morgenavond goed hoor, rond 20.00?
ik hoor het wel
groetjes, irene
Als je 6 bent kun je je eigen naam toch wel schrijven? Zo niet ZITTEN BLIJVEN :) Ik zou een strenge meester zijn hahahaha Je bent er maar druk mee met die koters. En dat nog wel in je vakantie.

Morgenavond om 20.00 uur is goed, als Ria ook kan :)

Groetjes,
Peter