Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Peter

Hoi Irene en Ria,

Leuk dat jullie willen helpen! Nu alleen nog een gemeenschappelijke datum prikken :)

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHoi,

Je mag mij wel noteren Peter, heb een beetje verstand van administraties.  :D

Groetjes,
Ria
Hoi Ria,

Ik niet echt, het is allemaal zelf ontplooiing dus ik kan nog een hoop leren hoop ik :)

Groetjes,
Peter

robentru

Hoi

zou graag willen helpen maar tja we wonen nogal op een afstand van elkaar  :(

ennuh Ria en Irene jullie zijn kanjers

grtn

Rob en Trudy

Peter

CitaatHoi

zou graag willen helpen maar tja we wonen nogal op een afstand van elkaar  :(

ennuh Ria en Irene jullie zijn kanjers

grtn

Rob en Trudy
Hoi Rob en Trudy,

Wij wonen allemaal ook niet dicht bij elkaar hoor :) Voor Ria is het 45 minuten rijden en voor Irene ook. En ze komen allebei ook nog eens van verschillende kanten waardoor ze ook niet samen kunnen reizen.

Groetjes,
Peter

robentru

hoi peter

wij wonen een kleine 135 km van jullie of en dat red ik niet in 45 min maar als de nood het hoogst is doen we het wel

grtjs

Rob en Trudy

Peter

Citaathoi peter

wij wonen een kleine 135 km van jullie of en dat red ik niet in 45 min maar als de nood het hoogst is doen we het wel

grtjs

Rob en Trudy
Hoi Rob en Trudy,

Even uit mijn hoofd : Als je gemiddeld 180Km per uur gaat rijden moet het echt wel lukken hoor in 45 minuten hahahaha

Groetjes,
Peter

robentru

oke Peter

ga ff een Porsche kopen tot zo  :D :D :D

grtn

Rob

daan

Hoi peter,

De donatie heb ik ook weer over gemaakt van de week, dus zal eind van de week wel binnen zijn okay.
Heel mooi dat jullie nu weer in de plus staan, dat is toch een stuk prettiger als de min hé hihiihi. Ik ken dat hihihi.

Groetjes daan

Peter

Citaatoke Peter

ga ff een Porsche kopen tot zo  :D :D :D

grtn

Rob
Hoi Rob,

Oke, dus het wordt een tweede donatie projekt erbij : Help Rob en Trudy aan een porsche :)

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHoi peter,

De donatie heb ik ook weer over gemaakt van de week, dus zal eind van de week wel binnen zijn okay.
Heel mooi dat jullie nu weer in de plus staan, dat is toch een stuk prettiger als de min hé hihiihi. Ik ken dat hihihi.

Groetjes daan
Hoi Daan,

Da's waar, maar nu staat er tenminste 1 rekening in de plus :) Hahaha Dankje voor je donatie!

Groetjes,
Peter

Irene

zeg maar erlijk peter; als jullie dneken dat ik het aankan dan kom ik hoor ;D ;D ;D,  met mijn rekenserver ;D ;D ::). Dusseh.. waneer wil je dat spaarvarkentje gaan wassen?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Peter

Citaatzeg maar erlijk peter; als jullie dneken dat ik het aankan dan kom ik hoor ;D ;D ;D,  met mijn rekenserver ;D ;D ::). Dusseh.. waneer wil je dat spaarvarkentje gaan wassen?
groetjes, irene
Hoi Irene,

Pak je telraampje maar uit de klas :) Ik kan komende twee weken eigenlijk altijd. Ik weet ook nog niet wanneer Ria kan.

Groetjes,
Peter

robentru

Hoi Peter,
gelukkig dat het rood op groen is gesprongen. Misschien een idee dat als je op het rode (in dit gelukkige geval) of groene getal bovenin klikt je meteen het overzicht van jullie kosten krijgt te zien, een soort van hyperlink naar jullie kostenplaatje. Weet iedereen meteen hoe het zit.
Te gek die groene cijfertjes. Trekt gelukkig wel de aandacht!
Groetjes, Trudy.

Irene

whahahaha ik zie net al mijn SPELfouten ::) ::) ::) ::), als dat ook zo met het rekenen gaat ::) ::) ::) ::) ::).........
whahahahahah groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

Hoi juf Ireentje,
spellen en tellen zijn twee afzonderlijk gave of is het gaven? En ze zeggen altijd dat het een de ander compenseert. Conclusie (gebruik een spellingscontrole of lees je berichte ff na, doe ik ook altijd want mijn woorden gaan sneller dan mijn vingers): je bent een rekenwonder!.
Trudy. :)