7 mei 2025, 01:14:29

probleempje

Gestart door wezzez, 19 juli 2004, 04:13:43

« vorige - volgende »

wezzez

hey

in de pagina tekoop/gevraagd, heb ik een kweker gevonden die jonge valkjes verkoopt. In sint-lievens-houtem(belgie). en als ik op zijn e-mail adres klik, krijg ik een ander schem waar ik een gebruikersnaam en wachtwoord moet intypen. dus ik krijg zijn e-mail adres niet te zien, en zou wel graag contact opnemen met die persoon, kan er mij iemand helpen met deze zaak.

grtz wezzeke

Tara

Hoi Wesley,

sorry hoor maar ik vind die helemaal niet ::). Ik heb ze allemaal een voor een overlopen en ik zie die er niet tussenstaan ::). Ben ik zo blind :o

Peter

Citaathey

in de pagina tekoop/gevraagd, heb ik een kweker gevonden die jonge valkjes verkoopt. In sint-lievens-houtem(belgie). en als ik op zijn e-mail adres klik, krijg ik een ander schem waar ik een gebruikersnaam en wachtwoord moet intypen. dus ik krijg zijn e-mail adres niet te zien, en zou wel graag contact opnemen met die persoon, kan er mij iemand helpen met deze zaak.

grtz wezzeke
Hoi Bedoel je deze?

Type: Aangeboden Comments:
Naam: de roo te koop
jonge cinamon geparelde valkparkietje vliegen juist uit zijn nog niet zelfstandig zijn geringt.

koppel rosella's wildkleur man 2000 pop 2003 hebben 7 jongen voort gebracht waar onder pastelrood , rood , wildkleur vraagprijs 70 euro
foto's van valkjes en koppel rosella's verkrijgbaar

Email Adres: de.roo.franky@pandora.be
Website: N/A
Adres: Sint-Lievens-Houtem
Telefoonnr: N/A
Plaats: oost-vlaanderen
Prijs: 18 euro
Date: Jun 30, 2004

Het email adres staat erbij :)

Groetjes,
Peter

wezzez

hey

ik heb ondertussen ook al een bericht ontvangen van Lique en daar stond een ander e-mail adres bij. dus heb ik maar naar het e-mail adres gestuurd die Lique mij gegeven heeft.

Toch hartelijk bedankt voor de hulp

groetjes wezzeke