12 mei 2025, 04:54:06

wat is het??

Gestart door boezempje, 9 juli 2004, 17:56:09

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Stijn,

nou, dat is niet zo, met 6 weken had ik vorig jaar mijn jonge valkjes bij de rest gedaan, en Naira (geparelde man) kon op die leeftijd al perfect fluiten. Dus met 8 weken is dat zeker het geval.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

echt perfect fluiten, zoals een baltsend mannetje? wel wat krijsen, maar fluiten? dat doen ze toch pas later.

Tara

Hoi Stijn,

Naira was eigen kweek, ik ga toch ook wel weten wat perfect fluiten is en niet ;), nee het was geen krijsen, het was hetzelfde deuntje, als al de andere mannen fluiten in de volière.

Groetjes, Tara

boezempje

hai

nou kuifje fluit echt zoals stormy maar dan klinkt het wat jonger omdat hij jonger is dus.maar kuifje wil en probeert echt stormy na te doen.

gr,esther

Tara

Hoi Esther,

ja hoor, twijfel maar niet meid, 't is een manneke ;-).

Groetjes, Tara

boezempje

hai  tara

ja dat denk ik zelf dus ook en als je er al 4 heb of meer dan weet je zo wat het is,en kuifje zijn kopje wordt met de dag feller geel.

gr esther

Barbara

Hoi, hierbij een kattebelletje van mij, ik ben verhuisd dus daarom was ik er een tijdje niet, nu weer we! Leuk dat ik gemist wordt! :-)

boezempje

hai hai Barbara

natuurlijk wordt jij gemist ;)
hoe is het met je valkjes alle goed????

groetjes esther

Barbara

Jou hoor, het gaat prima met ze! Het is wel een beetje jammer voor ze dat ze in ons nieuwe huis maar in 1 kamer mogen rondvliegen, maar vooral mijn vriend wil niet meer overal poep vinden, en ik ik vind het zeker op onze nieuwe bank ook wel vervelend. Ze staan wel in de huiskamer, maar mogen los in de kamer waar ik mijn was ophang, mijn vriend studeert en waar nog een 2de computer moet komen. Ik ga er ook zo'n trainer voor je benen en billen neerzetten, dus dan ben ik ook bij ze als ze er uit zijn. Ik vind het toch wel een beetje saai om daar uren te zitten als ik er verder niets kan doen, mijn valkjes willen ook niet kaalgekroeld worden... Ze zitten er dus ook wel vaak een tijdje alleen, maar vinden dat verder best, vaak willen ze niet eens gelijk op mijn hand als ik weer binnenkom.