20 juli 2025, 10:37:25

Dagboek Tyco

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:56:03

« vorige - volgende »

robentru

hoi

ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het om kapot tegaan, warm en een hele hoge luchtvochtigheid pfffffffff

groetjes

R & T

robentru

Hoi Tara,
ach het is het proberen waard.
En als Tyco er eenmaal is ziet ie 'm nog genoeg. "t Is gewoon het bezig zijn met onze Mieppie en het niet te zeer op de wachtijd geconcentreerd zijn.
Pff....
Groetjes!

Tara

Hoi Trudy,

tja, is jammer hoor dat je nog zo'n 2 weken moet wachten :(. Maar voor je het weet zijn die weken om ;).

'k Duim voor je ;-).

Groetjes, Tara :-*

robentru

Hoi Ria,
meid ik zou wel willen maar hij heeft zijn postduivenbrevet nog niet binnen, dus ben ik bang dat als ik hem naar je toe stuur hij niet meer terug komt. Enne, we kunnen hem echt niet missen!
Maar het is wel lekker zo'n hulpie in huis  :D :D :D
Dus nog maar een keer: Mieppie die helpt met de was ophangen.

It is hier om [piep] te gaan wat een akelig weer....

robentru

Hoi Tara,
dank je wel en als we zo over het forum dwalen en alle verhalen lezen weten we ook dat we niet de enige zijn. Dat helpt. Bedankt voor je berichtje weer.
Groetjes.

Guinevere

Hoi Rob & Trudy,

Wat spijtig dat je nog 2 weekjes moet wachten  :(
Probeer er niet teveel aan te denken en dan gaat het vast wel snel !
En ondertussen iemand die het huishoudwerk verzacht ! Mooi hoor ;)

Groetjes
Guinevere

robentru

Hoi Guinevere.
die twee weken komen we vast wel door.
En zo'n huishoudelijke hulp is inderdaad niet weg, misschien kunnen we hem leren stofzuigen  :P dan kan ie zijn eigen "troep" opruimen..... :D :D :D.
Groetjes.

Guinevere

Hoi Rob & Trudy,

Als jullie dat lukt leer mij dan zeker die methode aan !
En misschien ook om af te wassen want dat vind ik echt niet leuk  :-/
En de laatste stap is dat ze hun eigen kooi gaan schoonmaken ?  ;D

Groetjes
Guinevere

robentru

18 juli 2004, 14:22:14 #53 Last Edit: 18 juli 2004, 14:23:16 by robentru
Hoi Hoi

En computeren doet i ook al   ::)

R & T

Irene

Wat een super valk hebben jullie al zeg ;D, daar kan Tyco een hoop van leren! Nominatie voor valk van de maand een idee?
 ;) Mijn stem hebben juliie dan hoor, zeke als ik de insite information krijg over hoe jullei dat voor elkaar krijgen zo'n "huis Miep" ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

Hoi Irene,
hahaha  :D :D :D geweldig he! Maar wil je dat we Mieppie nomineren als valk van de maand? Want dat zal helaas niet gaan... :o
Hahahahahahahaha hij is namelijk valk van de maand juni! Gemist? Geeft niets. We gaan straks met Tyco in de herkansing  :P :P

Om jou een plezier te doen een foto van Mieppie terwijl hij het gras (!!) aan het "(sn)maaien" is.

Alleen moeten we hem toch echt gaan leren op te ruimen!

Groetjes,

Irene

:-[ ::) :-[ ::) :-[ ::) Echt? Valk van de maand juni geweest?
 Oepsie!!!! ::) ::) Moet toch beter opletten en ik maar denken dat ik overal van op de hoogte was, niet dus; wat een blunder! Whaahahahahahhaahahahahah
groetjes van een beschaamde Irene  ::)

robentru

Hoi Irene,
je hoeft je niet te schamen, hahahaha  :D :D
Ik vind het wel komisch. Wij denken ook dat we alles lezen, maar komen nog elke keer voor een verrassing te staan. Zodra je reactie op het forum ziet van iemand die maar incidenteel reageert, dan ga je verder kijken en dat levert altijd weer leuke verhalen, foto's en info op.
Toch een geweldig initiatief geweest van Lique & Peter.
Ze bezorgen zoveel mensen plezier.
Groetjes.

Irene

Zeker weten! ;D Zo worden heel wat mensen HEEEEEEEEEl wat uurtjes van de straat gehouden!!! Enige "nadeel' is, aan mijn verslaving in  ieder geval; ben helemaal gek van mijn valkjes en de site, maar comp. staat boven en valkjes beneden.  ::) Moet echt kiezen, wie ik aandacht geef; mijn valkjes of het forum. whahahah. Gelukkig winnen de valkjes het meestal wel hoor ;)
groetjes, irene

robentru

Hoi Irene,

ik geniet al bij voorbaat  :) als ik zie dat hier je een reactie geeft.
Onze pc's staan ook boven (Rob en ik zitten dan naast elkaar op de site surfen, luxe hoor).
Nu ik dit tik zegt Rob snel ff een foto te maken en hier te plaatsen.

Mieppie zit nu lekker rustig beneden, het is zijn pittijd. Maar als ie weer uitgedut is zet ik de kamerdeur open, dan vliegt hij eerst op de kamerdeur en daarna naar boven op mijn schouder om mee te kijken, knuffelen, tikken en poetsen. Lekker dat we dus beide kunnen combineren.  :) :) :)

Groetjes.